2737
2739
سلام دوستان من از یک سال پیش کپسول راکوتان برای جوش صورتم مصرف می کردم به صورت هفته ای یک عدد و الان 2 ماه هست که مصرفش رو قطع کردم نگرانیم به خاطر اینه که الان 5 روز از موعد پریودم میگذره و واقعا" میترسم که باردار باشم چون عوارض این دارو روی جنین زیاده. به نظره شما با توجه به اینکه دوز دارویی که مصرف می کردم کم بوده و اینکه دو ماهه مصرف نکردم بازم باید بچه رو سقط کنم؟ تو رو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم
من از دکترهای دارو ساز در این باره خیلی زیاد حضورا رفتم تحقیق کردم. نظرشون این بود که گرچه روی دارو نوشته تا 1 ماه بعد از قطع مصرف نباید باردار بشین اما ما به شما توصیه می کنیم تا 1 سال بعد از قطع مصرف نذارین باردار بشین. اما در رابطه با میزان دوز مصرفی من جای شما باشم می رم حداقل 10 تا داروخانه و حضورا با دکتر داروساز مشورت می کنم و نه هیییچ دکتر دیگه ای.و نه حتی نی نی سایت.
///اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم/// خدای کریم! برای دو فرشته ی پاکی که بهم عطا کردی ممنونم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
اول مطمئن شو که بارداری یا نه اگه بودی حتما با یه دکتر خوب مشورت کن
وقتی اولین بار با چشمای کوچولوت نگاهم کردی تو عمق نگاهت نهایت عشقو دیدم یه دنیااااااااااااا دوست دارم پسرم
2740
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز