2703
2553
سلام دوستان، من تازه عضو شدم. من شش هفت ماه است که قصد بارداری دارم و از همان موقع پریود های نامنظم و 4 ماه مصرف مدروکسی پروژسترون و شاید یک ماه بدون دارو و بعد ماه قبل کلومیفن و لتروزول و استروژن و آمپول hcg در روز 14 پری با فولیکولهای 19 و 20 اما درست به موقع پری شدم و دکتر گفت که همین به موقع شدن نشانه خوبی است و تازه تخمدانها دارند به کار می افتند آخه من کیست ریز در تخمدان دارم pco ، حالا این ماه دکتر همان داروها را تجدید کرد با دوز بالاتر. کلومیفن شبی 3 عدد و لتروزول روزی 2 عدد البته 20 عدد دقیقا دو برابر ماه پیش و استروژن به همان مقدار یعنی شبی 1 عدد تا ده روز حالا کسی هست شرایط منو داشته و نی نی دار شده ؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوستان .من هورمون شیر دهیم از قبل از ازدواجم بالا بوده به همین خاطر داستی نکس مصرف میکنم.العان 2 دوره است که کلموفین استفاده می کنم شما تا حالا تجربه مصرف این قرص رو داشتید؟ آیا جواب مثبت گرفتید؟تو رو خدا من رو راهنمایی کنید من خیلی اضطراب دارم.
2456
سلام به همه من 6 ماهه که جلوگیری نمیکنم،پری هام هم تقریبا همیشه منظمه، دقیق دقیق.این دفعه یک هفته عقب افتاد و من خیلی امیدوار بودم و می خواستم شنبه برم آز بدم اما امروز پری شدم.خیلی ناراحت شدم.دکتر برام کلومیفن و لتروزل رو از روز 3 نوشته که با هم بخورم.شما تا حالا این دوتا رو با هم استفاده کردید؟
2714
سلام دوستان من تازه وارد این سایت شدم من 1 سال و 5 ماه که ازدواج کرده ام و 5 ماه که جلوگیری نکردم وحامله نشدم دکتر به من کلومیفن داده و گفته از 5 تا 9 شبی 1 دانه امیدوارم با این قرص نتیجه بگیرم البته من کیست خیلی کوچیک دارم یکم پریودام نامنظم است برای اینکه عجله دارم دکتر قرص تجویز کرده

خدایا امید هیچ کس را نا امید نکن آمین التماس دعا
سها جون منم 29 سالمه و دقیقا عین خودت از سنم میترسم.سابقه کیست اساسی دارم.پلی کیستیکم.تخمدان چپم ولی فکر کنم به یمن کلومیفن راستمم کیست زده که پریودم تا حالا نیومده.شما چی؟شوشو آزداده.من که هنوز به اون نگفتم آز بده .کی میدونه شاید از اونم باشه ولی دیگه میشه قوز بالا قوز.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز