2737
2734

با سلام و خسته نباشید
من در هفته 32 بارداری هستم و میل جنسی ام بسیار زیاد شده است . آیا داشتن مقاربت از این ماه به بعد برایم مشکل ساز خواهد بود؟ هنگام ارگاسم کمی عضلات زیر شکمم منقیض می شود که مدت آن بسیار کوتاه است . باین میل شدید که در من بوجود آمده چه باید بکنم؟ لطفامرا راهنمایی فرمایید. ( پزشک معالجم داشتن روابط جنسی را برایم ممنوع نکرده ) ولی برای خودم به دلیل این میل شدید نگران کننده شده است. آیا ممکن است آمیزش باعث پارگی زود هنگام کیسه آب شود؟
یا باعث عفونت؟
باتشکر
خانم آیدا

بارداری در بعضی زنان باعث افزایش میل جنسی می شود.
چه زمانی باید از آمیزش جنسی اجتناب کرد. برخی وضعیت ها باید شما را نسبت به عدم انجام آمیزش آگاه سازد. اگر سابقه زایمان پیش از موعد دارید. ممکن است پزشک شما را آمیزش جنسی و یا رسیدن به اوج لذت جنسی باز دارد. اوج لذت جنسی باعث انقباض های خفیف رحمی می شود. مواد شمیایی موجود در ترشحات جنسی مرد ( منی ) نیز می توانند باعث تحریک انقباضات رحمی شوند.بنابراین شاید بهتر باشد که همسر یک زن باردار از تخلیه ترشحات جنسی خود داخل واژن زن اجتناب کند.
اگر سابقه سقط خود به خودی داشته باشید ممکن است پزشک شما را از رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت آن بر حذر دارد. با این حال هیچ رابطه ای بین آمیزش جنسی و سقط خود به خودی پیدا نشدهاست. در صورت وجود موارد زیر از فعالیت جنسی پرهیز کنید: جفت سه راهی یا پایین واقع شدن جفت در رحم، نارسایی دهانه رحم، آغاز پیش از موعد دردهای زایمانی، پاره شدن کیسه آب،درد به هنگام آمیزش جنسی، خونریزی بدون علت واژن و یا ترشح از آن، وجود ضایعه بهبود نیافته هرپسی در همسر و یا آغاز زایمان.
سلام خانم دکتر
من در هفته 24 هستم من هم میل جنیس ام بیشتر از قبل شده است ولی ما حدود 3 ماه است که ارتباط جنیسی به خاطر وجود جفت سرراهی نداشته ایم ولی من میل به خود ارضایی بدون دخول دارم نمی دانم این کار که باعث انقباض های رحمی می شود خطر دارد یا نه
من تاکنون هیچ لکه خونی ندیم
آیا می توانم برای ارامش خودم این کار را بکنم یا نه ؟
چرا زمان بارداری میل جنیسی ام بیشتر شده ؟؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سرکار خانم دکتر ثمین روستایی
ضمن وقت بخیر : با توجه به پاسخ شما در مورد سوال خانم آیدا ، با توجه به اینکه اظهارداشته اید " بهتر باشد که همسر یک زن باردار از تخلیه ترشحات جنسی خود داخل واژن زن اجتناب کند. " یعنی مقاربت در طول دوران بارداری با استفاده از کاندوم مانعی ندارد ؟
2731
خانم مرمر
در موارد ممنوعیت رابطه جنسی (مانند شما که جفت سرراهی داشتید) مساله اصلی دخول نیست بلکه انقباضات خفیف رحمی است که ممکن است منجر به جدا شدن جفت یا زایمان زودرس و عوارض دیگر بر حسب مشکل اولیه شود. این انقاباضات هم معمولا ناشی از وجود مواد خاص موجود در منی و یا به ارگاسم رسیدن زن ایجاد می شود. بنابراین اگر هنوز ممنوعیت دارید بهتر است هیچ فعالیت جنسی انجام ندهید و اگر پزشک معالج شما پرهیز از آمیزش را قطع کرده است می توانید هر طور که مایلید فعالیت جنسی داشته باشید.
تغییرات شدید هورمون های جنسی در بارداری منجر به تغییر میل جنسی می شود . در برخی افزایش و در برخی کاهش میل جنسی دیده می شود. ممکن است یک فرد در طول دوران بارداری در مرحله ای افزایش و در مرحله ای کاهش میل جنسی داشته باشد. به هر حال در این مورد کار زیادی نمی توانید بکنید.
خانم نازی
آمیزش در بارداری سالم بطور کلی ایرادی ندارد مگر اینکه پزشک به دلیلی شما را از انجام آن منع کرده باشد. در 4 هفته آخر بارداری هم معمولا به دلیل احتمال زایمان زودرس بهتر است آمیزش صورت نگیرد و یا با استفاده از کاندوم باشد.
آمیزش با کاندوم به این دلیل که احتمال انقباضات رحمی را کم می کند بهتر از آمیزش محافظت نشده است. با این حال اگر ممنوعیتی وجود دارد بهتر است کلا از آن صرفنظر کنید.

 تا چه حد درباره پارگی کیسه آب اطلاعات دارید؟ در طول بارداری، جنین توسط یک کیسه محتوی مایعی احاطه شده است که به آن کیسه آمنیوتیک گفته می‌شود. معمولا ابتدای زایمان این کیسه پاره می‌شود اما اگر این اتفاق قبل از تاریخ زایمان رخ دهد به آن پارگی پیش از موعد کیسه آب می‌گویند که می‌تواند خطرناک باشد.

http://ponila.com/post/346655/browse-source-page/

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز