2726
متاسفانه حجم زیاد سوالات و بیصبری کاربران در دریافت پاسخ ما را بر آن داشت تا با توجه به امکانات فعلی تغییراتی در سیستم پاسخگویی ایجاد کنیم. سؤال شما قبل از قرار گرفتن بر روی سایت بررسی شده و در صورتیکه تکراری نبوده و با موضوع نی نی سایت مرتبط باشد پس از تهیه پاسخ بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

تعداد زیادی از سوالات قبلی که توسط متخصصین پاسخ داده شده و سایر منابع اطلاعاتی در نی نی سایت می تواند تا حد زیادی آگاهی شما را در زمینه های مشابه افزایش دهد.

از این رو شما می توانید از روشهای زیر برای کسب اطلاعات در زمینه مورد نظر خود استفاده کنید:

برای جستجوی مطلب در کل سایت کلمه مورد نظر خود را در جعبه جستجوی جستجو کنید.
برای جستجو در بخش پرسش و پاسخ و یافتن سوال مشابه روی کلمه "جستجو" در بالای سوالات کلیک کنید و با استفاده از کلمه یا کلمات کلیدی مطلب مورد نظر خود را بیابید.
به این نکته توجه کنید که مطالب نی نی سایت فقط جنبه آموزش عمومی و با هدف افزایش سطح آگاهی خانواده ها در نظر گرفته شده و همانطور که در پائین همه صفحات ذکر شده است، به هیچ وجه توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر در در مورد سلامت خود یا کودکتان نگران هستید توصیه می کنیم تحت هیچ شرایط منتظر پاسخ ما برای تصمیم گیری و انتخاب روش درمانی نمانید و به پزشک یا مرکز درمانی ذیصلاح مراجعه کنید.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

خانم عزت
اگر منظور شما آدرس ای میل در بخش پروفایلتان است، فقط افرادی که بعنوان دوست انتخاب کرده اید می توانند آنرا ببینند. اگر نمی خواهید آنها هم ببینند می توانید آنرا پاک کنید.
2728
ارسال نظر شما
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز