2733
2734
دوستان گرامی

خواهشمندم این نامه را را به همه‌ی بانوانی که در پیرامونتان زندگی می کنند مادران ، خواهران ، خاله و عمه و دیگران بفرستید .

در ماه نوامبر گونه‌ی کمیابی از سرطان سینه کشف شد . بانویی متوجه جوش‌های پوستی در پیرامون نوک سینه‌اش شد همانند تحریک‌های پوستی که در مادران جوان شیرده دیده می شود .

به دلیل منفی بودن نتیجه‌ آزمایش مامو‌گرافی ، پزشک درمانگرش تنها به او داروهای آنتی بیوتیک داد ..

پس از دو چرخه درمان ، ضایعه‌ ایجاد شده رو به وخامت گذاشت . ازاین‌رو پزشک درمانگرش انجام ماموگرافی دوباره را خواستار شد.

در این مرحله نتیجه‌ آزمایش ماموگرافی نشاندهنده‌ی وجود توده‌ای در سینه بود .نتایج حاصله ازنمونه برداری نمایانگر رشد سریع توده بود .

شیمی ‌درمانی برای کند کردن رشد توده آغاز شد . سپس بخشی از سینه برداشته شد .. پس از بررسی نتایج نمونه ‌برداری ، درمان، همخوان با گام‌های زیر دنباله یافت .

1. در آغاز برای جلوگیری از رشد تند توده ، شیمی‌درمانی بکاربرده شد

2. در گام پسین بخشی ازسینه برداشته شد ..

3. سپس دوره کامل شیمی‌درمانی آغاز شد .

4. پس از گذراندن گام‌های بالا پرتو‌درمانی آغاز شد .

پس از 9 ماه درمان سخت ، پزشکان تندرستی کامل وی را تایید کردند .

یک سال بدون هیچ مشکلی سپری شد ولی این بار سرطان در کبد وی پدیدار گشت ، و به ناچار همانند دوره پیشین چهار مرحله درمان را پشت سر گذاشت .

او هرگز اجازه نداد که دوره‌های درمانی سخت و طولانی تاثیری بر کیفیت زندگیش داشته باشد و با روحیه‌ای خوب برای واپسین روزهای زندگیش برنامه ریزی می‌کرد . سر انجام پس از بردباری درد و رنج بسیار در گذشت .

در واپسین روزهای زندگی‌اش این پیام را به همه‌ی بانوان جهان به یادگار گذاشت :

خواهشمندم نسبت به هر چیز کوچک غیر عادی بی تفاوت نباشید و برای کمک به تندرستی خویشتن تا جایی که میشود پافشاری کنید .

بیماری PAGET :

این بیماری گونه‌ی کمیابی از سرطان سینه می‌باشد که در بیرون سینه و در ناحیه هاله و نوک سینه آشکار میشود و به شکل دانه‌های قرمز رنگی است که سپس به صورت ضایعه‌های پوستی خشن نمایان میشود .

من به هیچ عنوان تصوری از این بیماری مبنی بر یک گونه‌ی کمیاب سرطان سینه نداشتم ، ولی کاملا در اشتباه بودم ..

نوک سینه‌های من هرگز غیر عادی به نظر نمی رسیدند تنها دانه‌های جوش بودند که مرا آزار میدادند و این تنها دلیل رفتن من نزد پزشک بود .

گهگاهی این جوش‌ها خارش داشتند و درد‌ناک بودند ولی در دیگر زمان‌ها مشکلی برای من نداشتند .. آن‌ها تنها زشت و مزاحم بودند و با هیچ گونه پمادی که پزشک درمانگرم و پزشک پوست میدادند،ناپدید نمی شدند .

پزشکان کمی نگران بودند اما هیچگاه به من درباره‌ی سرطانی بودن آن‌ها هشدار ندادند .

با قاطعیت می توانم بگویم که زنان بسیاری آگاهی ندارند که این دانه‌های کوچک قرمز رنگ بر روی سینه و هاله‌ی پیرامون آن می‌تواند باعث پدیدآمدن گونه‌ی کمیابی از خرچنگ سینه باشد ..

بدترین بخش این بیماری ، بی خطر به نگر رسیدن نشانه‌های آن است .

بیشتر میپندارند که یک گونه التهاب پوستی یا چرک(عفونت) است و همین تشخیص نادرست باعث میشود درمان این بیماری دیرهنگام آغاز شود .

نشانه‌های بیماری :

· قرمزی ، تراوش‌ها(ترشحات) و سخت شدن نوک سینه که باعث ایجاد خارش و سوزش می شود . ( همان جور که اشاره کردم من خارش و سوزش یا تراوش‌هایی(ترشحاتی) که از آن آگاه باشم نداشتم اما در نوک سینه‌های من حالت سفتی و پوسته پوسته شدن ایجاد شده بود . )

· زخمی درنوک سینه شما که هرگز بهبود نخواهد یافت .

· معمولا یکی ازنوک سینه‌ها درگیر این بیماری می شود و تشخیص آن در آغاز با انجام معاینه‌های فیزیکی و سپس انجام آزمایش‌های مامو گرافی تجویز شده توسط پزشک درمانگر صورت می پذیرد .

اگرچه این قرمزی و تراوش‌ها(ترشحات) و سخت شدن کمابیش شبیه یک آماس پوستی ( تورم یا عفونت پوستی ) است اما اگر این نشانه‌ها تنها در یکی از سینه‌ها دیده شود ، پزشک شما باید بدگمان به سرطان شود.

پزشک شما برای اطمینان از تشخیص درست بیماری و درمان مناسب ، می بایست برای شما نمونه‌برداری از زخم را تجویز کند .

این پیغام باید جدی گرفته شود و تا جایی که میشود دارد به دوستان و خویشاوندان فرستاده شود .

این کار می تواند رهایی‌بخش زندگی یک انسان باشد .

سرطان سینه در من پس از دریافت بسیاری از مواد شیمی‌درمانی و بیست‌وهشت بار پرتودرمانی و دریافت تاماکسوفین به استخوان‌هایم راه‌پیدا نمود ، در صورتی که اگر این بیماری از آغاز درست تشخیص داده می شد هیچ‌گاه به دیگر بخش‌های تنم گسترش پیدا نمی کرد .

خوانندگان گرامی

این مایه‌ی افسوس است که بانوان بسیاری از بیماری PAGET آگاهی ندارند ، اگر با فرستادن این نامه بتوانیم کسان بسیاری را از خطرهای این بیماری آگاه کنیم ، درآن صورت ما به زنان بسیاری در همه جای جهان کمک کرده ایم

خواهشمندم اگر می توانید ، چند لحظه‌ای را برای فرستادن این نامه زمان بگذارید ، به ویژه به خویشاوندانتان و دوستانتان .
ناباروری دارید؟ دو روش معجزه آسای ناباروری معرفی میکنم هزاران نفر باهاش نتیجه گرفتند. مشاوره>> ۰۹۱۲۰۷۴۳۸۸۵ مشاهده نتایج درمان در پیج اینستا
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



این مورد که توی ایران نبوده و بهش اهمیت ندادند ولی اگر همچین اتفاقی برای یه خانوم ایرانی بیفته پزشک های متعهد ایرانی حتما اهمیت خواهند داد
‍ «بیایید به قفسه کتابخانه دخیل ببندیم؛ دوستانی صمیمی پیدا می شوند که حاجات ما را برآورده کنند.»
2731
خواهش میکنم دوست جونی ها
ناباروری دارید؟ دو روش معجزه آسای ناباروری معرفی میکنم هزاران نفر باهاش نتیجه گرفتند. مشاوره>> ۰۹۱۲۰۷۴۳۸۸۵ مشاهده نتایج درمان در پیج اینستا
ممنون. ولی واقعن تصورشم وحشت آوره. برای من که خیلی سخته. خدا از همه زنها دور کنه و اونایی که این بیماری رو دارن شفا بده. آمین
خداوند هیـچ قفلـــــــی را بدون کلیـــــــدش خلق نمیکند و هیچگاه مشـــــــکلات را بدون راه حلـــــــشان سرراهتان قرار نمی دهد.
بـــــــــــه او اعتمــــــــــــــاد کنـــیــــــــد
بچه ها شما ها تا حالا رفتین ماموگرافی؟
خداوند هیـچ قفلـــــــی را بدون کلیـــــــدش خلق نمیکند و هیچگاه مشـــــــکلات را بدون راه حلـــــــشان سرراهتان قرار نمی دهد.
بـــــــــــه او اعتمــــــــــــــاد کنـــیــــــــد
بسیار بسیار ممنون
هرچند برای منی که مادرم را به خاطر سرطان سینه از دست دادم
هر ماهی که خودم سینه ام را چک می کنم و 6 ماه یک باری که می رم سونو..مثل مردن و دوباره زنده شدن هست
بهترین جای جهان،فرصت آغوش توست


من خیلی میترسم از این بیماری چکار باید بکنیم تا جلوگیری کنیم

***وبلاگ کودک سرا *** دانلود فایل های کودکانه شعر و قصه و انیمیشن و بازی اندروید و کامیپیوتر kodaksara .blogsky.com akx20.blogsky .com هرچی بخوای اینجا هست بیا ببین
خدا خیرتون بده که اطلاع رسانی کردید
بلا از خودتون و خانواده تون دور باشه ایشاله

واسه دختر کوچولوی من دعا کنید مامان های گل یه مشکل کوچولو داره خواهش می کنم دعا کنید زودتر خوب بشه . اللهم صلی علی محمد و آل محمد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز