2703
2553
الان دیگه تغذیه رو قیافه نینی تاثیر داره؟ الان که همه چیزش تشکیل شده!
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش..

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
آره بابا بخور کی گفته تاثیر نداره/ اصلا ماه هشتم ماه زیباییه بچه است. بیشتر چیزهای سرد بخور و چیزهایی که برای کبد خوبن. کاسنی و به حتما بخور. گلابی و خربزه هم اگه پیدا کردی بخور. نمی گم الان اینا رو بخوری بچه ات مثلا چشماش فلان می شه لب قلوه ای می شه و این چیزها!!! نه! ولی چون این ماه ماهیه که صورت بچه ات داره گوشت می زنه و قیافه خوبی برای تولد پیدا می کنه و خلاصه داره خوشگلتر می شه این چیزها تاثیر داره مثلا بچه رو خوش آب و رنگ تر می کنه یا مثلا قیافه اش رو موزون تر می کنه.

در ضمن چهل روز سیب خوردن و روی سیب سوره حضرت یوسف رو خوندن هم گفته شده بهتره در ماه هشت و نه باشه. که اینکار بریا زیبایی بچه است. اگه تاثیر نداشت نمی گفتن تو این ماهها بخونیم
تموم شهر خوابیدن، من از فکر تو بیدارم...
وا مهسا جون یه ماهی می شه که به اومده! البته اولاش سبز بود الان داره زرد می شه بهتر می شه خورد. من خودم چند روز دیگه ماه هفتم تموم می شه می رم تو هشت. هر روز حتما یه دونه به رو می خورم. سیب هم بخور
تموم شهر خوابیدن، من از فکر تو بیدارم...
2714
ئهههه چه با مزه اینو تازه شنیده بودم. من شنیدم برای تپلی شدن و وزن گرفتن بچه چون می خواهید که بچه گوشت بزنه پس باید چیزهای پروتئین دار بیشتر مصرف کنید. مثلا تو ماه آخر گوشت زیاد بخورید و کباب. اصلا می گن بیشتر غذای مادر کباب باشه. البته شیرینی هم وزن بچه رو زیاد می کنه اما چون من به خطر بالا نرفتن قندم نمی تونم بخورم باید همون گوشت رو بخورم!
تموم شهر خوابیدن، من از فکر تو بیدارم...
سلام


الان قیافه نی نی گلت شکل گرفته . من که اعتقادی ندارم که تغذیه روی چهره تاثیر داره


از الان برنج رو خیلی خیلی کم کن اصلا شام پلو نخور که خودت چاق میشی و روی وزن نی نی تاثیر نداره


اگر میخوای نی نی وزن بگیره کباب و گوشت بخور


سوره یاسین رو هر روز بخون خیلی خیلی خوبه

یاد باد آنکه رخت شمع طرب می افروخت
تغزیه روی هوش بچه تاثیر داره.زیبایی بچه هم همینطور.اما نه اون زیبایی که مد نظر ماست.زیبایی به این معنی که نوزادت از پوست سرزنده و استخوانبندی محکمی برخوردار خواهد بود.
خدا
به اندازه باور تو
بزرگ است ...
دکترم میگفت که
نیم ساعت استراحت بعد از غذاوهمین طور خوردن کمپوت اناناس بهترین کار برای تپل شدن جنین

البته دکترم میگفت شیرینی زیادی که تو پست های بالا گفتن تو ماههای اخر باعث میشه جنین به شیرینی زیاد عادت کنه وبعد از تولد چون شیر مادر از قند کمی برخورداره امکان افت قند جنین وجود داره که خیلی خطر ناکه حواستون باشه

توزایمانتون ما رو هم دعا کنید
خداوندا روح پدر و برادرم را با مولا علی (ع)محشور گردان (امروز را برای عشق به عزیزانت غنیمت بشمار،شاید فردا احساسی باشد اما...عزیزی نباشد)
سلام مامان جونا..

من نیکی هستم و امریکا زندگی میکنم. اگه برای نینیهای نازتون دنبال لباسهای شیک و خوشگل و در عین حال ارزون برای عید یا تولدشون میگردید یه سر به کلوب زیر بزنید. کلیه سفارشها از بهترین فروشگاههای لباس بچه تو آمریکا تهیه میشن. با بهترین کیفیت و قیمت. سفارش های شما ظرف 1 روز انجام میشه و شما ظرف 10-15 روز جنس سفارشی تونو درب منزلتون دریافت میکنید. هزینه اش رو هم داخل ایران پرداخت میکنید. خیلی راحت و اسون. اگه اطلاعات بیشتر میخوایید یه سر به کلوب زیر بزنید یا ایمیل بزنید. خوشحال میشم بتونم کمکی بهتون بکنم.

http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=11936

niki_baby61@yahoo.com
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687