2733
2739
عنوان

شیاف پروستادین

12640 بازدید | 6 پست
سلام مامانهای عزیز . آیا کس ازاین شیاف برای سقط جنین استفاده کرده ؟ آیا خونریزی زیادی بعد از استفاده میدهید؟ دکتر به من گفته باید بیمارستان بخوابی و از این شیاف استفاده کنی ؟ میخواست ببینم کسی تجربه اسنفاده از آن را درمنزل داشته
من توی بیمارستان بستری بودم یه خانمی 4 ماهه باردار بود . چون کانسر سینه داشت و شیمی درمانی کرده بود پزشکی قانونی بهش اجازه سقط داده بودند توی بیمارستان با شیاف سقط کرد طفلک به اندازه درد زایمان درد کشید تا بچه دفع شد البته جنین 4 ماهه خیلی بزرگ شده
شما چطور؟

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
سلام منم یه سوال داشتم. من 23 روز پیش سقط داشتم و 5 روزی می شه حس می کنم ترشحم زیاد شده و دردی مثل تخمک گذاری دارم و حرارت بدنم زیاد شده. خواستم بپرسم چند روز بعد از سقط آدم تخمک گذاری می کنه؟؟
رز گل جونم منم مثل شما شدم. ولی من با 3 تا قرص زیرزبونی بچه رو انداختم . البته من مرگ رو به چشمم دیدم ولی مال من درسته افتاد و اصلا تیکه تیکه نشد و بعد از سقط هم رفتم سونو و هیچی نمونده بود و یک هفته بعد از سونو پاک شدم و خونریزیم بنداومد.
سلام . من هم مثل رزگل جان 5 هفته و دو روزه بود جنینم . 5 روزه که شیاف داخل رحمی رو دکتر واسم گذاشته تیکه تیکه دفع کردم و خونریزی داشتم . ولی رز گل جان توی خونه بودم و درد زیر شکمی یک کمی دارم . ولی خونریزیم هنوز ادامه داره . و بعد از استفاده از شیاف ممکنه تب و لرز و اسهال داشته باشی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز