2703
2553
عنوان

شیاف پروستادین

12609 بازدید | 6 پست
سلام مامانهای عزیز . آیا کس ازاین شیاف برای سقط جنین استفاده کرده ؟ آیا خونریزی زیادی بعد از استفاده میدهید؟ دکتر به من گفته باید بیمارستان بخوابی و از این شیاف استفاده کنی ؟ میخواست ببینم کسی تجربه اسنفاده از آن را درمنزل داشته
من توی بیمارستان بستری بودم یه خانمی 4 ماهه باردار بود . چون کانسر سینه داشت و شیمی درمانی کرده بود پزشکی قانونی بهش اجازه سقط داده بودند توی بیمارستان با شیاف سقط کرد طفلک به اندازه درد زایمان درد کشید تا بچه دفع شد البته جنین 4 ماهه خیلی بزرگ شده
شما چطور؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2720
سلام منم یه سوال داشتم. من 23 روز پیش سقط داشتم و 5 روزی می شه حس می کنم ترشحم زیاد شده و دردی مثل تخمک گذاری دارم و حرارت بدنم زیاد شده. خواستم بپرسم چند روز بعد از سقط آدم تخمک گذاری می کنه؟؟
رز گل جونم منم مثل شما شدم. ولی من با 3 تا قرص زیرزبونی بچه رو انداختم . البته من مرگ رو به چشمم دیدم ولی مال من درسته افتاد و اصلا تیکه تیکه نشد و بعد از سقط هم رفتم سونو و هیچی نمونده بود و یک هفته بعد از سونو پاک شدم و خونریزیم بنداومد.
سلام . من هم مثل رزگل جان 5 هفته و دو روزه بود جنینم . 5 روزه که شیاف داخل رحمی رو دکتر واسم گذاشته تیکه تیکه دفع کردم و خونریزی داشتم . ولی رز گل جان توی خونه بودم و درد زیر شکمی یک کمی دارم . ولی خونریزیم هنوز ادامه داره . و بعد از استفاده از شیاف ممکنه تب و لرز و اسهال داشته باشی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز