2726
عنوان

کسانی که اندانسترون مصرف می کنند...

11235 بازدید | 2 پست
اگر این دارو را مصرف می کنید بگید از کی شروع کردید و تا کی میشه ادامه داد. من هفته 16 هستم از هفته 7-8 مصرف میکنم خیلی بهم کمک کرده اما دکترم گفت باید از هفته 16 نخوری همه تو هفته 16 خوب می شن ولی من خوب نشدم چند روزه نمی خورم صبح از شدت تهوع و استفراغ معدم به خونریزی افتاد. تو رو خدا اگه مصرف می کنید بگید هفته چندمین؟
***** مـــــــــعجزه زمانی اتفاق می افتد که تو به جای انرژی بخشیدن به ترس هایت، به رویاهایِ زیبایَت انرژی بدهی، به جای باور کردنِ ترس هایت، رویاهایت را بـــــاور کنی. همه ی زندگی روی همین دو واژه استواره : بــــــــــــــــــــــاور ، تمـــــــــــرکز
بهار جون - اصلا قرص بدی نیست من ویار تا 5 ماهگی باهام بود
حالام تو ماه هشتم و یه موقع هایی معدم جواب میکنه و میخورممممممممممممم

اتفاقا قرص خیلی خوبیه .......یادمه روزی 3 تا قبل غذا میخوردم .........آب هم وشط غذا نخور 1 الی نیم ساعت قبل و بعد غذا بخور..........
به دکترت هم بگو ...........ایشالله خوب شی ...................
بهار جون یکی از عوارض این قرص یبوست ...........اگه با غذا حل نشد شربت شیر منیزیم خیلی عالیه ........
خواستن ،توانستن است
بهارجون- منم هفته 17 روز تازه تموم کردم. چند روزی میشه که کم کم قرص از سه به دو و سپس یک عدد رسوندم. فعلا هم دو روزه قطع کردم. خداروشکر مشکلی نداشتم. دکتر منم بهم گفت هفته 16 به بعد بهتر می‌شی ولی نگفت که حتما قرص رو قطع کنم.
یکی ازدوستانم هم که از ماه اول این قرص و مصرف می‌کرد گفت تا 4.5 ماه می‌خورده و بعد از یکی دو بار تست کردن از بابت اینکه با قطع و کم کردن قرص دچار مشکلی نمی‌شده اونو قطع کرده.
تا اونجایی که منم از خانم های باردار شنیدم اینکه لزوما همه در هفته 16 خوب بشن قطعی نیست و متغیره. بعضی ها تا آخر 5 هم ممکنه این حالت رو داشته باشن.
انشاا... که بهتر بشی. منم توصیه میکنم با دکترت تماس بگیری.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز