2703
2553
سلام مامانای گل

من شنیدم خوردن آب دریا و یا خوردن رازیانه باعث رنگی شدن چشم نوزاد میشه؟
درسته؟
کسی تا حالا امتحان کرده؟ یا چیزای دیگه رو اگه میدونید؟
البته میدونم که این چیزا وراثتیه اما بازم میگن تاثیر داره

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
عزیزم توی گوگل سرچ کن پیدا میکنی ولی خواهشا اب دریا نخور
مرد که تـــــــــــو باشی زن بـودن خـوب است .. از مـیان تمام مذکرهای دنیـا ... فقط کـافیـست پــای تــــــــــو در میان باشـد .. نمیدانی برای تـــــــــــــــو خانوم بودن چه کیــــفی دارد ..
2714

یک محقق جوشانده پوست میوه سیب و مصرف آن را جهت رفع اختلالات و درمان بسیاری از بیماری ها از جمله روماتیسم مؤثر دانست. معصومه کبیری اظهار داشت: سیب باعث پاک کردن معده، تقویت فکر، سلسله اعصاب، قلب و کبد، درمان اسهال و پایین آورنده تب و بوییدن آن نیز برای رفع تنگی نفس بسیار سودمند است. وی گفت: این میوه‌ حاوی انواع ویتامین‌ها، آهن، کلسیم، مس، روی، اسیدهای آمینه، مواد پروتئینی است و با داشتن الیاف سلولزی از بروز سرطان پیشگیری می‌کند. این محقق به افرادی که دچار بی‌خوابی‌های پی در پی هستند، توصیه کرد هر شب قبل از خواب سیب بخورند و این میوه به علت داشتن "ید" برای تقویت غده تیروئید بسیار مفید است. کبیری اضافه کرد: جوشانده سیب نقش بسزایی در درمان ورم شدید روده بزرگ، کلسترول اضافی خون، آرتروز، چربی خون، اگزما، امراض پوستی، بوی نفس و دهان داشته و بهترین داروی تصفیه خون است. به گفته وی، علاوه بر آن خواص سیب در زیبایی یک معجزه بوده و مردم می‌توانند صبح و شب با آب سیب، چین و چروک روی گردن و پوست صورت را به همراه ماساژ آرام آنها رفع کرده و هر هفته از ماسک سیب پخته در شیر استفاده کنند. در این راستا مردم می‌توانند پس از پختن سیب در شیر، آن را له کرده، پس از ولرم شدن روی پوست ماساژ دهند ضمنا خوردن روزانه یک عدد سیب توسط افراد به ویژه سالمندان آرامش اعصاب، خواب راحت و هضم غذای بهتر را به همراه دارد.
مرد که تـــــــــــو باشی زن بـودن خـوب است .. از مـیان تمام مذکرهای دنیـا ... فقط کـافیـست پــای تــــــــــو در میان باشـد .. نمیدانی برای تـــــــــــــــو خانوم بودن چه کیــــفی دارد ..
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687