2733
2734
دوستان عزیز سلام.....
من حدود 8 ساله که به اموزش زبان انگلیسی به بچه ها مشغولم.انگلیسی هم زبان مادری من است و هم رشته تحصیلیم در دانشگاه.مادرم امریکایی است و خودم هم در امریکا متولد شدم .
در مدت تدریسم بیشتر و بیشتر عاشق بچه ها شدم و به ظرافت های کارم پی بردم.شاگرد های من در گروه سنی های مختلفی هستند اما اون گروهی که خودم عاشقشونم بچه های کوچیکم هستند.
روش اموزشی من کاملا کاربردی و غیر مستقیم است.با بچه ها در غالب بازی کتاب خوندن و آواز کار میکنم.تا به امروز نتیجه کارم بدون اغراق عالی بوده و تمام شاگرد ها و والدینشون بسیار راضی هستند.بچه ها کاملا با من انگلیسی صحبت میکنند.اون هم با لهجه امریکایی.
خیییییییلی برام مهمه که بچه ها هم از کار لذت ببرند و جنبه شادی کار رو همیشه حفظ میکنم.
جدیدا به درخواست بعضی از والدین بچه ها رو به شکل day care یا مهد خصوصی میپذیرم که نتیجه بسیار بهتری هم داشته.

چون مدتیه که توی نینی سایت سوال ها و در خواست های در رابطه با تدریس انگلیسی به کودکان میبینم این تاپیک را باز کردم تا هر کس که دوست داشته باشه کوچولوی عزیزش زبان انگلیسی یاد بگیره بتونه با من تماس بگیره.
لطفا در صورت تمایل شماره تماستونو برام ایمیل کنید تا برای توضیحات بیشتر با شما تماس بگیرم.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2738
کمترین سنی که پیش من می اد 7 ماهه است.
فعلا از ساعت 8:30 صبح تا 2 هستیم ولی تا حدود 1 ماهه دیگه بیشترش میکنم.
هزینه اش هم بستگی به این داره که ایا ساعتی ثبت نام میکنید یا ماهیانه.و اینکه ایا کار خصوصی هم در این ساعتها میخواهید یا نه.
اگر مایل باشید با شما تماس میگیرم و کاملا توضیح میدم.
الهه جون هرچه قدر سن کمتر باشه نتیجه عالی تره.این رو با تجربه میگم.من شاگردی دارم که از1 و نیم سالگی مامانش هر روز می اوردش پیش من و به هر دو زبون شروع کرد به صحبت حتی انگلیسی کمی زودتر و بهتر چون تحت اموزش بود.
الان نزدیک 3 سالشه و کاملا مثل یه nativeانگلیسی صحبت میکنه و فارسیش هم کامله.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687