2733
2739
عنوان

کسی کلاس فن بیان رفته؟

2574 بازدید | 10 پست
من فن بیانم خوب نیست دوست دارم مثل بلبل حرف بزنم
تو شهرمونم کلاس برای فن بیان نداره که برم
هرکی رفته کلاس بیاد به من بگه چه عباراتی رو باید بگی تا بیانت بهتر بشه
منم میخوام برم کلاس و مشکل تو رو دارم تو شهرمون نیست خیلی ت فکرشم اخه تو محل کار و واسه مصاحبه کاری خیلی به درد میخوره حتی تو جمع..در اینده برای بچه ادم خوبه تو مدرسه بهتر میتونیم راجع به مسایل بچه ها حرف بزنیم البته من مجردممهناز افشار هم این کلاس رو رفته.دوستان اگر کسی هست بیاد به ما کمک کنه
خداجون خودم و به تو سپردم خودت بهترین و برام رقم بزن[smiley]s/sm_49.gif[/smiley]


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اخه من نمیدونستم پس اینطوریه.اخه مهناز افشار این و عنوان کرده بود تو مصاحبش گفتم لابد فقط این رفته.به هر حال چیزه باحال و به درد بخوریه
خداجون خودم و به تو سپردم خودت بهترین و برام رقم بزن[smiley]s/sm_49.gif[/smiley]
2731
هر وقت خواستید مطلب یا مطالبی رو به مخاطب و یا مخاطبین خود ارائه دهید (حال با حالت : صورت به صورت یا رو در رو ، با تلفن ،مقابل دوربین و میکروفن و یا هر ابزار دیگر ....) مهمترین پارامتر برای شما مدت زمان شماست که به آن فرصت می گوئیم. پس اول آنرا مشخص می کنیم .
دوم اینکه هدف یا اهداف ما از این ارتباط چیست؟ دادن اطلاعات و اخبار، ارائه گزارش و شرح وقایع و ...
شما با برداشتن یک قلم و کاغذ و نوشتن کلیه مطالبی که باید ارائه گردد ، (به ترتیب درجه اهمیت) برای خود مشخص می سازید که هدف از این بیان و صحبت چیست. و چه مساله ای رو دنبال می کنید. و اینرا در نظر داشته باشید که با ارائه انها چه سوالاتی ممکن است مطرح گردد. برای آنها نیز پاسخ داشته باشید.
حالا با این کارتان ، مشخص کردید که شما در یک زمان معلوم و مطالب مشخص ، می خواهید چه چیز را ،ارائه دهید.پس لازم است که آنها را دو یا سه بار در ذهن مرور کنید و به بهترین روش : ساده گفتن و استفاده صحیح از کلمات درست و بجا ، خود را برای بیان اصلی آماده سازید.در صورت نیاز و برای تمرین تمرکز کنید و با لحنی مناسب ، بیان خود را آغاز کنید.
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز