2737
2739
سلام بچه ها...
مرسی از اینکه همکاری می کنین و وقت میذارین

راسیاتش یکی هست که فکر می کنه تو تصمیم طلاق یک زوجی موثر بوده چون زمینه شک را ناخواسته و بدون هیچ اشتباهی فراهم کرده که شوهر به همسرش شک کنه (و حس خیانت بهش دست بده)
این آقا از نظر من حداقل کوچکترین تقصیری نداشته و تمام تقصیر متوجه خانومه که یه مسئله کاملا پیش پا افتاده ای را از شوهرش مخفی کرده (چون در لحظه هول شده بوده) و مرد که با عصبانیت کامل فوری اقدام به درخواست طلاق کرده. کار این دو کاملا اشتباه بوده ولی الان این خانوم که همکار آشنای ماست کاملا با ایشون رفتار سردی را پیش گرفته و تحمل این برای این آقا که از صبح تا شب هم باید با ایشون از لحاظ کاری مراوده داشته باشن سخته...
حالا برای اینکه آروم بشه تقریبا به من پناه آورده اما من اصلا نمی دونم چه کار کنم یا چه جوری دلداریش بدم. هر چقدر هم که بهش می گم تقصیر از تو نیست ولی می گه شروع شک حالا اگه حتی به طلاق هم نکشه به خاطر اون روزی بوده که این خانوم "من" را تا جایی که می خواستم رسوند.

کاملا موندم عصر هم قراره ببینمش اما واقعا نمی دونم چه جوری دلداریش بدم.


بچه ها شما اگه بخواین مورد مشابهی را دلداری بدین چه روشی را پیش می گیرین؟؟؟؟؟؟؟؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببینید این آقا بی تقصیر نبوده
حالا که فکر میکنه باعث خرابی شده که مطمئنن هم خودش میدونه چی کار کرده و ازش بخواه توضیح نده و حقیقت را بدون استرس به همسر خانومه بگه
الهــــی و ربـــی من لی غیرک ...
خدایا! تو پناهِ منی وقتی راهها با همه وسعتشان تنگ می شوند...
2728
بچه ها ببخشین یه کم عجله ای تایپ کردم می خواستم زیاد طولانیش نکنم.

در واقع آقاهه می خواد از زنش جدا شه فقط به این خاطر که خانومه طفره رفته از اینکه آشنای ما را با ماشینش رسونده به یک گل فروشی. مثل اینکه دختر خانومه شب میگه "بابا یه آقاهه به مامان سکه داده"شوهره هم توضیح می خواد زنه هم طفره میره.
هنوز شوهره هیچی نمیدونه برای همین این آشنامون می ترسه بره حقیقت را بگه و وضع از اینی که هست خرابتر بشه..
الان هم خانومه از سر نادونی یا هر چی که بشه اسمش را گذاشت نمی خواد حتی با همکارش صحبت عادی یا کاری داشته باشه....



الان مشکل من امروز عصره که با یه آدم حسسسساس و دپرس چه جوری رفتار کنم...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز