2733
2734
سلا م دوستان
من یک سوال دارم . یکی از دوستان من مشکلی داره که من نتونستم کمکش کنم و گفتم اینجا مطزح کنم. دوستم یک دختر کوچولوی 1 ساله داره و می گه که ماهی یکبار با شوهرش رابطه زناشویی دارن . البته می گه اوایل ازدواج- 56 سال قبل- بیشتر بوده ولی قبل از حاملگی هم بیشتر از دو هفته ای یکبار نبوده. می خواد بدونه که همه مردها بعد از 5-6 سال اینجوری می شن ؟ من چون خودم تازه ازدواج کردم نمی تونم جوابشو بدم و شما چی فکر می کنید؟
سلام بچه ها من دقیقا مشکل شما به صورت برعکس دارم یعنی از اولش هم زیاد حوصله پروژه رو نداشتم الا هم که با وجود کار زیاد و اینکه همیشه خسته ام و زود خوابم می گیره اصلا حوصلشو ندارم و همین موضوع شوهرم رو شاکی کرده و بهم میگه تو همیشه خوابت میاد نمی دونم که باید چیکار کنم البته خیلی آدم سردی نیستم ها ولی خیلی دیر به دیر تحریک می شم لطفا اگه می توند کمکم کنید


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687