2410
2553

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
مرده خوب امتیاز داد..منصفانه بود. امتیاز و در نظر گرفت برای زحمتی که کشیده و 3 امتیاز هم به غذا و پذیراییش داد
میزبان هم خوب بود

اون خانومه که 4 داد چه ایراد الکی گرفت گفت غذاش با دکوراسیون خونه هماهنگ نبوده
گفت غذا سنتی بود و دکوراسیون غیر سنتی..یعنی برای هر نوع غذایی باید یک نوع دکوراسیون در نظر بگیره؟!!
اون سری قبلی بفرمایید شام هم تو گروه شاهرخ اینا اونی که کچل بود به غذای شاهرخ این ایراد و گرفت که چرا غذاش آبگوشت و سنتی بوده بعد اومد موسیقی غیر سنتی برای سرگرمی شون آورد و یکی اجرا کرد..باز ایراد اونم با اینکه ایراد قابل توجیهی نبود بهتر از حرف این خانوم امشبی بود.
2714
منکه امشب رو ندیدم. حتما فردا تکرارش رو میبینم.
تکرار 10.30 صبح است و 5 بعد از ظهر.
با این تعاریف دوستان پس به این نتیجه رسیدم که اگر غذای اصیل ایرانی برای مهمونام درست کردم رو زمین باید سفره بندازم و دور خونه ام پشتی بچینم. اگه غذای امروزی تر بود تو مایه های سوفله و لازانیا دکور هم باید جدید باشه. .
.
واقعا که ...........
جدا چرا بعضی از ماها اینطوری هستیم .

اخه یعنی چی.
بنده خدا مریم با اون سنش این همه زحمت کشیده . حالا خوشمزه شده یا نه دیگه سلیقه ایه. چون غذاش ایراد اصلی نداشت. حالا سارا برمیگرده میگه خونش مرتب نبود. سعید هم خوبه. سپیده هم خوبه. ولی این سارا یه جورایی سوینه و شهلا خانم.
مریم خانم چه صدای قشنگی داشت خیلی خوشم اومد. غذاهاش هم بامزه بود بهش نمی اومد غذای مکزیکی درست کنه. البته شب اول یک کم ایرادگیری کرد و نمره کم داد ولی می زارم به حساب پیریش.

سپیده هم خانم با شخصیت و مهربونی دیده می شه فقط به نظرم بیش از حد آرایش می کنه. امشب که سایه چشماش و رژگونه قرمزش با لباس پلنگی اصلاً جالب نشده بود. شب اول خوشگل تر شده بود.

سعید شب اول خودشو نشون نداد ولی تازه داره رو می کنه. آدم باحالیه ازش خوشم اومد اگه تا آخرش همینطور منصفانه جلو بره چهره شیرین هفته می شه.

سارا خانم این وسط داره دورویی می کنه. تو روی مهمونا می خنده و پشت صحنه همش ایرادای الکی میگیره. قسمت اول گفتن که ایشون مدرس آشپزیه خب حتماً براش افت داره که اول نشه برای همین به همه نمره کم میده که خودش اول بشه.
طغرل هم کم نمی زاره و حسابی داره حالشو می گیره. امشب می گفت خانم موهات سیخ شده یه دستی بکش یا موقعی که مریم خانم آواز می خوند طغرل به سارا می گفت شما همراهی نکن (آخه صداش خیلی کلفته)!...
درین مقام مجازی بجز پیاله مگیر...درین سراچه بازیچه غیر عشق مباز
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز