2733
2734
من چند روز دیگه سزارین دارم و یه کم می ترسم ،از خاطراتتون بگین دوستای خوبم که باعث بشه استرس و نگرانیم از بین بره.ممنون
خدایا پناهم تویی


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2740
اصلا نترس به جاش به نی نیت فکر کن تا جایی هم که می تونی از تکون خوردنش تو دلت لذت ببر که دیگه تکرار نمی شه
زیبا ترین عکسها در اتاقی تاریک ظاهر می شوند پس هر وقت در قسمت تاریکی از زندگی واقع شدی بدان که خداوند قصد دارد یک تصویر زیبا از تو بسازد
نسترن خانم پیشاپیش قدم نورسیده مبارک

یک کم ترس عادیه. اگر بیهوشی عمومی بگیری که مثل یک خوابه، روی تخت می خوابی، خوابت می بره، وقتی بیدار می شی، همه چیز تمام شده، توی ریکاوری هستی و بعدش هم می روی اتاق خودت و نی نی ات را بغل می کنی.
یک مقدار درد هم داری که با دیدن نی نی اون هم از یادت می ره.

اگر بی حسی موضعی بگیری، اون هم خیلی جالبه، همین طور که می بینی چند نفر دارند روی شکمت یک کارهایی می کنند و همش فکر می کنی که دارند چیکار می کنند یک دفعه صدای ونگ ونگ کوچولویت را می شنوی و بعدش هم نی نی را نشونت می دهند و همه چیز تمام می شود.

به همین راحتی، به همین زیبایی، مامان می شوی. مبارکت باشه
به سلامتی. من اسپاینال شدم. کمر به پایین بی حس بودم. تو سزارین شیر دیر میاد که اصلا خودتو نباز. با قطره شیرافزا شیرتو زیاد کن. نوک سینه ت بیرونه؟ به خدا توکل کن. کیان بیمارستان خوبیه. فقط به نینیت فکر کن و روزای شیرینی که در پیش داری
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687