2733
2734
عنوان

کسب درآمد پاره وقت در منزل

1519 بازدید | 8 پست

سلام
کسب در آمد میلیونی آسان و سریع
http://3000-toman.blogfa.com/

دوستانی که عضو شدید هدیه شما پکیج آموزش زبان انگلیسی به طور رایگان دریافت می کنید
لطفا ایمیل خود را هم بزنید


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
هر شخص جهت فعالیت و معرفی این سایت به دیگران و کسب درامد لازم است یک "لینک فعالیت" داشته باشد. بعد از عضویت در این سایت لازم است جهت دریافت "لینک فعالیت"، مبلغ 3000 تومان به شماره کارت نفر بالایی (نفری که شخص را به این سایت معرفی نموده است) کارت به کارت نماید. مشخصات نفر بالایی را می توانید از قسمت "معرفی کننده" مشاهده نمایید.

بعد از واریز مبلغ مورد نظر به کارت نفر بالایی، از طریق فرم "اعلام پرداخت"،‌ این مطلب را به نفر بالایی اعلام نموده و منتظر تایید وی باشید. بلافاصله پس از تایید وی، "لینک فعالیت" شما فعال شده و در قسمت "اطلاعات شخصی" قابل مشاهد خواهد بود.

کلیه اطلاعات شما در قسمت "اطلاعات شخصی" قابل مشاهده و ویرایش می باشد. اطلاعات شما به عنوان نفر بالایی اشخاصی که به سایت معرفی خواهید نمود از طریق مطالب همین قسمت به نفرات معرفی شده توسط شما نشان داده خواهد شد. در نتیجه جهت انجام درست و موفق عملیات کارت به کارت و در نتیجه کسب درامد توسط شما، حتما اطلاعات خود (نام – نام خانوادگی – بانک – شماره کارت) را با دقت وارد نمایید.

با فعالیت و معرفی سایت توسط شما به نفرات دیگر،‌ آنها نیز جهت دریافت "لینک فعالیت" لازم است به حساب شما مبلغ مورد نظر را کارت به کارت نموده و فرم "اعلام پرداخت" را پر نمایند. با انجام این کار درخواستی از طرف آنها برای شما ارسال خواهد شد. جهت تایید آنها و در نتیجه فعال نمودن "لینک فعالیت" آنها لازم است به قسمت "تایید / عدم تایید" رفته، از قسمت "افراد معرفی شده" نام کاربری افراد را انتخاب نموده و با توجه به اطلاعات جدولی که در همان قسمت مشاهده خواهید نمود، حساب خود را چک نموده و در صورت صحت واریز پول توسط وی،‌ او را تایید نمایید. در غیر اینصورت با انتخاب وی، او را توسط قسمت "تایید نمی شود" عدم تایید نمایید.
ساختار این سایت به گونه ای طراحی شده است که هیچگونه محدودیتی در مورد تعداد نفرات معرفی شده توسط شما نبوده و در نتیجه هیچگونه محدودیتی در مورد مبلغ درامد کسب شده از طریق این سایت نخواهید داشت و هرچقدر فعالتر باشید درامد بیشتری کسب خواهید نمود.

لطفا با نیت خیر در این سایت عضو شده و فعالیت نمایید و حتما درصدی از درامدی را که کسب خواهید نمود را صرف امور خیریه نمایید.

این سایت دو هدف بزرگ را دنبال می نماید:

1- کسب درامد برای عموم مردم

2- اختصاص درصدی از درامد کسب شده توسط عموم مردم به امور خیریه
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز