2733
2739
عنوان

امکان پریود در زمان بارداری؟

| مشاهده متن کامل بحث + 157634 بازدید | 69 پست

سلام دوستان من 24 سالمه متاهل هستم دوساله ازدواج کردم قبل موعد پریود این ماه در زمان تخمک گذاری رابطه محافظت نشده با همسرم داشتم این ماه که باید هفتم پریود میشدم نشدم عقب انداختم اما 13 این ماه خونریزی مختصری داشتم که با خودم گفتم دیگه کامل پری اومد اما از فرداش ببخشین هربار میرفتم دستشویی به اندازه یه سکه پانصد تومانی ازم خون میومد تا به دیروز امروز هم یه مقدار لکه قهوه ای اومد و اندازه همون خونی که مونده باشه تیره بشه اومد ازم .من همیشه دوره های پریودم طوریه که روز اول خونریزی سبک دارم و روز های بعد شدید تر میشن .حالا سوالم اینه با این شرایط ممکنه من حامله باشم ؟

کسی مثل من بوده ؟

در ضمن کمی حالت تهوع و اینکه بعضی غذاها بیزار شدم هم دارم  

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
سلام  من ماه پيش با همسرم نزديكى داشتم ديروز بى بى چك زدم يه خط خيلى كمرنگ تو قسمت T افتاد ا ...

س.خانمی من همچین شرایطی برام پیش اومده..شما با این وضعیتی که نوشتی باردار بودی...ممنون میشم زود جواب بدین

2740

سلام دوستان من قبل پریودی بی بی چک زدم خط دوم کمرنگ بود .از موعود پریودیم چند روز گذشت بعد لک های قهوه ای دیدم و کم گم این لکه اا تبدیل شد به لخته خون دو روز خونریزی داشتم ولی کم و بصورت لخته .امروز بی بی زدم بازم منفی شد ولی مت همه علایم بارداری داشتم قبل از این خونریزی الان باید چکار کنم کی دوباره بی بی بزارم ؟

سلام دوستان. من تازه عضو سایت شدم. میشه لطفا راهنماییم کنین


من 18 مهر ( روز 4 دوره قبلی پریود) رابطه مقعدی داشتم  . که منی هم پشتم ریخته شد ،بعد از آن هم دیگه رابطه نداشتم. این ماه با تاخیر 1 هفته ای پریود شدم. مثل دفعات گذشته با این تفاوت که 2 روز قبل از شروع پریود لکه بینی داشتم و بعد پریود شدم به مدت 7 روز و روز 8 هم کمی لکه بینی .

با این اوصاف احتمال بارداری هست؟ درد خاص و حساسیت و حالتهای خاصی ندارم فقط تمام مدت احساس دلشوره و استرس میکنم. خیلی نگرانم.

لطفا راهنماییم کنین

این ماه سه روز پریود شدم در حالی که هر ماه ۵ الی ۶ روز میشدم حجم خونریزی هم نسبتا کمتر بود ... سرگیجه و کمردرد و حالت تهوع خفیف دارم با این شرایط امکان بارداری وجود داره؟ 

دخترم زندگیمه...😍👨‍👩‍👧
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687