2733
2734

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

2731
نه سارا جون
شما اول تو سایت ثبت نام می کنی. بعد تو هر مسابقه ای که دوست داشته باشی شرکت می کنی. در پایان دوره اگه اول باشی جایزه می گیری.
بری تو سایت بیشتر باهاش آشنا می شی
فرشید علاءالدینی
مدیریت سایت
1389/11/12 11:19 ب.ظ

سالهاست که نی نی سایت را راه انداختیم، پول برای تبلیغات نداشتیم، اما هیچگاه به خودمان اجازه ندادیم و نمی دهیم که از امکانات دیگران بصورت رایگان برای تبلیغ خود استفاده نماییم. اما نمی دانیم چرا برخی همکاران به راحتی اجازه استفاده غیرمجاز از امکانات سایت را به خود می دهند. این یک گله ساده است از کسانیکه اخلاق حرفه ای را رعایت نمی کنند. همیشه از رقابت سالم استقبال می کنیم چرا که باعث پیشرفت می شود اما رقابت ناسالم مثل اینکه عمومی شده است.


http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=70069
مشکل دنیا این است که احمق ها کاملاً بخود یقین دارند، در حالیکه دانایان سرشار از شک و تردیدند (برتراند راسل)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687