موضوع بحث

لاغری در 2ماه

1394/08/27 16:18 32
موضوع بحث: لاغری در 2ماه
شهریور عروسیمه .به نظرتون چطوری می تونم تو این 2 ماه 15 کیلو وزن کم کنم.اصلا این کار شدنیه؟
29اردیبهشت خدا یه گل پسر ناز به من هدیه داد.ممنونم خدای عزیزم
اگه به شدت ورزش کنی تا یاه حدی میتونی! ولی به نظرم 15 کیلو زیاده ماهی باید 5/7 کم کنی.که بهت فشار میاره!!
باید زودتر اقدام میکردی برای لاغری عزیزم.
من عروسیم پاییزه.میخوام حتماً لاغر بشم.هفته بعد از یه دکتر گیاهی نوبت گرفتم.خدا کنه نتیجه بده.
من متاًسفانه وقتی برای ورزش ندارم!!
هیچی نخور به جز آب و سبزیجات
نیلوفر جان .رژیم اتکینز بگیر من خودم موقع نامزدیم گرفتم یک ماهه 10 کیلو کم کردم. با اتکینز راحت میتونی 2 ماه لاغر کنی
بهتری بری پیش یه دکتر تغذیه.
منم توی دوماه 10 کیلو کم کردم با نخوردن. یه قرصی هم استفاده میکردم . ولی یه مشکل بزرگ تر اومد سراغم

هفته دیگه میخوام برم پیش دکتر کرمانی که یه رژیم درست بگیرم
رایکا جون میشه رژیمی که بهت داد به منم بدی یا آدرس دکترتو بدی؟
نمی تونم ساران جان.فرض کن مدت طولانی عادت به پر خوری کردم.به نظرت با خوردن آب و سبزیجات معدم نابود نمی شه.
بچه ها به نظرتون با رژیم شدید و ورزش صورتم خراب نمی شه؟
29اردیبهشت خدا یه گل پسر ناز به من هدیه داد.ممنونم خدای عزیزم
مونا جون تو رو خدا میشه این رژیم اتکینزو بهم بدی؟خواهش می کنم
29اردیبهشت خدا یه گل پسر ناز به من هدیه داد.ممنونم خدای عزیزم
kheili shadid o sari bekhay laghar koni poostet vase jashn kharab mishe va zard o zaif mishi....rejime sabzi mive va abe faravoon albate aab ro kam kam bokhor ke hajm medat kochik she.ye sharbate aflatoon shenidam ke hast va khoob laghar mikone ke albate maloome moshel va zede eshteha va bala barande sookhto saz hast,ye hamkaram mikhore va khoob kam karde balaa,migan too meidoon vanak zele jonoubi ye giahi foroshi hast mahsollat va lavazeme keshavarzi mifrooshe oon dare.albate man be onvane pezeshk ino taeed nemikonam va rejim darmani hamrahe varzaeshe sobhgahi bi zarare
مرسی روح سبز جان
29اردیبهشت خدا یه گل پسر ناز به من هدیه داد.ممنونم خدای عزیزم
سما میشه بگی چه مشکلی سراغت اومد؟من خودم از شل شدن پوست بدنم و لاغری صورتم می ترسم
29اردیبهشت خدا یه گل پسر ناز به من هدیه داد.ممنونم خدای عزیزم
بله نیلوفر جان. حتما الان میذارم
khahesh ama age be eshale shadid biofti zararesh ziade va kam kam roode hat tanbal mishe.man ke khodam nakhordam bebinam chetore,ama iranie va mesle daroohaye chini nist.bazam khoda midoone.....omidvaram betooni sobh zood 30 daghighe tond bedoyi va ghazato kheili kam va kam calorie koni......ya rejime kermani ya hata atkins ke fekr konam protein hast ham alie....movafagh bashi man ke hanooz dar arezooye laghariam
دکتر اتکینز یک پزشک متخصص قلب بود(۱۹۳۰ـ۲۰۰۳) شهرت او هم بیشتر به خاطر رژیم لاغری موفقش در ۴۰ سال گذشته است. او اولین بار این رژیم را برای کم کردن وزن خودش استفاده کرد و بعد در سال ۱۹۷۲ اولین کتابش به نام انقلاب رژیم اتکینز را منتشر کرد و در طی سالهای ۱۹۷۲ تا ۲۰۰۳ سیزده کتاب منتشر کرد که هر بار این کتاب ها با کمی تغییرات به چاپ مجدد رسیده اند و در واقع ایرادهای کار از بین رفته است

دکتر اتکینز معتقد است که استفاده زیاد از قندها و نشاسته ها باعث چاقی و دیابت و مشکلات مربوط به آنهاست. با مصرف زیاد این مواد لوزالمعده محبور به ترشح بیشتر و بیشتر هورمون انسولین می شود که این خود اولین عامل بروز مشکل سوخت و ساز مواد در بدن است.

این رژیم دارای ۴ مرحله است که مهم ترین و سخت ترین آن دو هفته اول که معروف به فاز القایی ست می باشد.

فاز ۱: القایی
در این فاز با محدود کردن کربوهیدرات ها به میزان ماکزیمم ۲۰ گرم در روز بدن مجبور به سوزاندن چربی ها می شود و به این حالت در اصطلاح کتوز می گویند در بسیاری کشورها می شود با خرید تست کتوز و انجام آزمایش آن در خانه به راحتی پی برد تا بدن به مرحله کتوز رسیده یا نه که البته بدون آن هم می توان از بوی بد دهان و بوی ادرار به این مسئله پی برد. این فاز ۲ هفته طول می کشد. سرعت کم کردن وزن در این فاز به شرط رعایت همه جانبه بسیار بالاست. تقریبا بین ۵ تا ۷ کیلو در این ۲ هفته کم می شود.

مهم ترین مواردی که باید در این مرحله بهش توجه کرد:
۱. مصرف حداکثر ۲۰ گرم کربوهیدرات در روز که آن هم باید از سبزیجات به خصوصی تامین شود و همه سبزیجات در فاز ۱ قابل استفاده نیستند. مصرف چربی و پروتئین هیچ محدودیتی نداره

۲. مصرف الکل، چای و قهوه ممنوع است مگر چای و قهوه بدون کافئین و یا چای گیاهی مثل رازیانه و بابونه

۳. مصرف مواد دارای کربوهیدرات بالا به کل ممنوع است از جمله برنج، نان، غلات و شیرینی ها

۴. نوشیدن فراوان آب(حداقل ۲ لیتر در روز)

۵. مصرف مکمل ها مثل مولتی ویتامین و به خصوص ویتامین های گروه بB

فاز ۲: ادامه از دست دادن وزن
هدف این مرحله که بلافاصله بعد از فاز ۱ شروع می شود افزودن تدریجی کربوهیدرات به میزان ۵ گرم در روز است و این کار تا زمانی که وزن کم می کنید ادامه دارد.

۱. این فاز تقریبا مثل فاز ۱ است ولی می توان ۵ گرم در روز کربوهیدرات را افزایش داد

۲. هدف این مرحله نزدیک شدن تدریجی به وزن هدف است

۳. مکمل ها و نوشیدن فراوان آب فراموش نشود

۴. اگر در این مرحله وزن استپ کرد می توان برای مدت چند روز دوباره به فاز ۱ و القایی برگشت

فاز ۳: آمادگی برای تثبیت وزن
۱. مثل فاز ۲ ولی میزان کربوهیدرات باز هم افزایش پیدا می کنه

۲. اضافه کردن کربوهیدرات را تا زمانی که وزن در حال کاهش هست ادامه می دهید

فاز ۴: تثبیت وزن برای همه عمر
هدف از این مرحله تثبیت وزن و مصرف کربوهیدرات های خوب است و مصرف قندها همچنان ممنوع است.

مواد غذایی مجاز در مراحل مختلف رژیم اتکینز
فاز۱
خیار،کاهو،زیتون،جعفری،رازیانه،تربچه،فلفل،قارچ،کرفس،شوید،رزماری، ریحون، یونجه! تمام گوشت های قرمز و سفید،روغن،کره،تخم مرغ،پنیر(تا ۱۵۰گرم)

فاز۲
گوجه فرنگی،اسفناج،کلم،کلم براکلی،تره فرنگی،پیاز،بادمجان،کدو، توت فرنگی،تمشک،بادام،فندق، تخمه آفتابگردون

فاز۳
دیگه به انتخاب خودتون میوه و سبزیجات را وارد تغذیه روزانه کنید

فاز۴
در این مرحله خوردن نان سبوس دار و سیب زمینی هم آزاد است و کلا فازی ست که شما خودتون باید با دوری از شیرینی جات و کربوهیدرات های ساده مثل برنج سفید و نان سفیدبه ثابت ماندن وزنتان برای یک عمر کمک کنید.
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=89189&PageNumber=1
نی نی سایت جان!دقیقا..ماذا فازا؟!!!
دکتر اتکینز یک پزشک متخصص قلب بود(۱۹۳۰ـ۲۰۰۳) شهرت او هم بیشتر به خاطر رژیم لاغری موفقش در ۴۰ سال گذشته است. او اولین بار این رژیم را برای کم کردن وزن خودش استفاده کرد و بعد در سال ۱۹۷۲ اولین کتابش به نام انقلاب رژیم اتکینز را منتشر کرد و در طی سالهای ۱۹۷۲ تا ۲۰۰۳ سیزده کتاب منتشر کرد که هر بار این کتاب ها با کمی تغییرات به چاپ مجدد رسیده اند و در واقع ایرادهای کار از بین رفته است

دکتر اتکینز معتقد است که استفاده زیاد از قندها و نشاسته ها باعث چاقی و دیابت و مشکلات مربوط به آنهاست. با مصرف زیاد این مواد لوزالمعده محبور به ترشح بیشتر و بیشتر هورمون انسولین می شود که این خود اولین عامل بروز مشکل سوخت و ساز مواد در بدن است.

این رژیم دارای ۴ مرحله است که مهم ترین و سخت ترین آن دو هفته اول که معروف به فاز القایی ست می باشد.

فاز ۱: القایی
در این فاز با محدود کردن کربوهیدرات ها به میزان ماکزیمم ۲۰ گرم در روز بدن مجبور به سوزاندن چربی ها می شود و به این حالت در اصطلاح کتوز می گویند در بسیاری کشورها می شود با خرید تست کتوز و انجام آزمایش آن در خانه به راحتی پی برد تا بدن به مرحله کتوز رسیده یا نه که البته بدون آن هم می توان از بوی بد دهان و بوی ادرار به این مسئله پی برد. این فاز ۲ هفته طول می کشد. سرعت کم کردن وزن در این فاز به شرط رعایت همه جانبه بسیار بالاست. تقریبا بین ۵ تا ۷ کیلو در این ۲ هفته کم می شود.

مهم ترین مواردی که باید در این مرحله بهش توجه کرد:
۱. مصرف حداکثر ۲۰ گرم کربوهیدرات در روز که آن هم باید از سبزیجات به خصوصی تامین شود و همه سبزیجات در فاز ۱ قابل استفاده نیستند. مصرف چربی و پروتئین هیچ محدودیتی نداره

۲. مصرف الکل، چای و قهوه ممنوع است مگر چای و قهوه بدون کافئین و یا چای گیاهی مثل رازیانه و بابونه

۳. مصرف مواد دارای کربوهیدرات بالا به کل ممنوع است از جمله برنج، نان، غلات و شیرینی ها

۴. نوشیدن فراوان آب(حداقل ۲ لیتر در روز)

۵. مصرف مکمل ها مثل مولتی ویتامین و به خصوص ویتامین های گروه بB

فاز ۲: ادامه از دست دادن وزن
هدف این مرحله که بلافاصله بعد از فاز ۱ شروع می شود افزودن تدریجی کربوهیدرات به میزان ۵ گرم در روز است و این کار تا زمانی که وزن کم می کنید ادامه دارد.

۱. این فاز تقریبا مثل فاز ۱ است ولی می توان ۵ گرم در روز کربوهیدرات را افزایش داد

۲. هدف این مرحله نزدیک شدن تدریجی به وزن هدف است

۳. مکمل ها و نوشیدن فراوان آب فراموش نشود

۴. اگر در این مرحله وزن استپ کرد می توان برای مدت چند روز دوباره به فاز ۱ و القایی برگشت

فاز ۳: آمادگی برای تثبیت وزن
۱. مثل فاز ۲ ولی میزان کربوهیدرات باز هم افزایش پیدا می کنه

۲. اضافه کردن کربوهیدرات را تا زمانی که وزن در حال کاهش هست ادامه می دهید

فاز ۴: تثبیت وزن برای همه عمر
هدف از این مرحله تثبیت وزن و مصرف کربوهیدرات های خوب است و مصرف قندها همچنان ممنوع است.

مواد غذایی مجاز در مراحل مختلف رژیم اتکینز
فاز۱
خیار،کاهو،زیتون،جعفری،رازیانه،تربچه،فلفل،قارچ،کرفس،شوید،رزماری، ریحون، یونجه! تمام گوشت های قرمز و سفید،روغن،کره،تخم مرغ،پنیر(تا ۱۵۰گرم)

فاز۲
گوجه فرنگی،اسفناج،کلم،کلم براکلی،تره فرنگی،پیاز،بادمجان،کدو، توت فرنگی،تمشک،بادام،فندق، تخمه آفتابگردون

فاز۳
دیگه به انتخاب خودتون میوه و سبزیجات را وارد تغذیه روزانه کنید

فاز۴
در این مرحله خوردن نان سبوس دار و سیب زمینی هم آزاد است و کلا فازی ست که شما خودتون باید با دوری از شیرینی جات و کربوهیدرات های ساده مثل برنج سفید و نان سفیدبه ثابت ماندن وزنتان برای یک عمر کمک کنید.
دکتر اتکینز یک پزشک متخصص قلب بود(۱۹۳۰ـ۲۰۰۳) شهرت او هم بیشتر به خاطر رژیم لاغری موفقش در ۴۰ سال گذشته است. او اولین بار این رژیم را برای کم کردن وزن خودش استفاده کرد و بعد در سال ۱۹۷۲ اولین کتابش به نام انقلاب رژیم اتکینز را منتشر کرد و در طی سالهای ۱۹۷۲ تا ۲۰۰۳ سیزده کتاب منتشر کرد که هر بار این کتاب ها با کمی تغییرات به چاپ مجدد رسیده اند و در واقع ایرادهای کار از بین رفته است

دکتر اتکینز معتقد است که استفاده زیاد از قندها و نشاسته ها باعث چاقی و دیابت و مشکلات مربوط به آنهاست. با مصرف زیاد این مواد لوزالمعده محبور به ترشح بیشتر و بیشتر هورمون انسولین می شود که این خود اولین عامل بروز مشکل سوخت و ساز مواد در بدن است.

این رژیم دارای ۴ مرحله است که مهم ترین و سخت ترین آن دو هفته اول که معروف به فاز القایی ست می باشد.

فاز ۱: القایی
در این فاز با محدود کردن کربوهیدرات ها به میزان ماکزیمم ۲۰ گرم در روز بدن مجبور به سوزاندن چربی ها می شود و به این حالت در اصطلاح کتوز می گویند در بسیاری کشورها می شود با خرید تست کتوز و انجام آزمایش آن در خانه به راحتی پی برد تا بدن به مرحله کتوز رسیده یا نه که البته بدون آن هم می توان از بوی بد دهان و بوی ادرار به این مسئله پی برد. این فاز ۲ هفته طول می کشد. سرعت کم کردن وزن در این فاز به شرط رعایت همه جانبه بسیار بالاست. تقریبا بین ۵ تا ۷ کیلو در این ۲ هفته کم می شود.

مهم ترین مواردی که باید در این مرحله بهش توجه کرد:
۱. مصرف حداکثر ۲۰ گرم کربوهیدرات در روز که آن هم باید از سبزیجات به خصوصی تامین شود و همه سبزیجات در فاز ۱ قابل استفاده نیستند. مصرف چربی و پروتئین هیچ محدودیتی نداره

۲. مصرف الکل، چای و قهوه ممنوع است مگر چای و قهوه بدون کافئین و یا چای گیاهی مثل رازیانه و بابونه

۳. مصرف مواد دارای کربوهیدرات بالا به کل ممنوع است از جمله برنج، نان، غلات و شیرینی ها

۴. نوشیدن فراوان آب(حداقل ۲ لیتر در روز)

۵. مصرف مکمل ها مثل مولتی ویتامین و به خصوص ویتامین های گروه بB

فاز ۲: ادامه از دست دادن وزن
هدف این مرحله که بلافاصله بعد از فاز ۱ شروع می شود افزودن تدریجی کربوهیدرات به میزان ۵ گرم در روز است و این کار تا زمانی که وزن کم می کنید ادامه دارد.

۱. این فاز تقریبا مثل فاز ۱ است ولی می توان ۵ گرم در روز کربوهیدرات را افزایش داد

۲. هدف این مرحله نزدیک شدن تدریجی به وزن هدف است

۳. مکمل ها و نوشیدن فراوان آب فراموش نشود

۴. اگر در این مرحله وزن استپ کرد می توان برای مدت چند روز دوباره به فاز ۱ و القایی برگشت

فاز ۳: آمادگی برای تثبیت وزن
۱. مثل فاز ۲ ولی میزان کربوهیدرات باز هم افزایش پیدا می کنه

۲. اضافه کردن کربوهیدرات را تا زمانی که وزن در حال کاهش هست ادامه می دهید

فاز ۴: تثبیت وزن برای همه عمر
هدف از این مرحله تثبیت وزن و مصرف کربوهیدرات های خوب است و مصرف قندها همچنان ممنوع است.

مواد غذایی مجاز در مراحل مختلف رژیم اتکینز
فاز۱
خیار،کاهو،زیتون،جعفری،رازیانه،تربچه،فلفل،قارچ،کرفس،شوید،رزماری، ریحون، یونجه! تمام گوشت های قرمز و سفید،روغن،کره،تخم مرغ،پنیر(تا ۱۵۰گرم)

فاز۲
گوجه فرنگی،اسفناج،کلم،کلم براکلی،تره فرنگی،پیاز،بادمجان،کدو، توت فرنگی،تمشک،بادام،فندق، تخمه آفتابگردون

فاز۳
دیگه به انتخاب خودتون میوه و سبزیجات را وارد تغذیه روزانه کنید

فاز۴
در این مرحله خوردن نان سبوس دار و سیب زمینی هم آزاد است و کلا فازی ست که شما خودتون باید با دوری از شیرینی جات و کربوهیدرات های ساده مثل برنج سفید و نان سفیدبه ثابت ماندن وزنتان برای یک عمر کمک کنید.
ممنون روح سبز عزیزم.آره والاومنم یک عمره در آرزوی لاغریم.4سال پیش رژیم کرمانی رو گرفتم.خیلی خوب شدخ بودم.اما صورتم بی ریخت شده بود.واسه همین کمی ار رژیم می ترسم.البته اون موقع ورزش نکرده بودم.فکر کنم اگه ورزش کنم صورتم خراب نشه
29اردیبهشت خدا یه گل پسر ناز به من هدیه داد.ممنونم خدای عزیزم
نیلوفر من خودم این رژیمو گرفتم اصلا صورتم بهم نریخت
ارسال پاسخ و نظر شما