موضوع بحث

ورزش هایی که باعث لاغری می شود

| 1390/04/13 | 13:26 7 بازدید
موضوع بحث: ورزش هایی که باعث لاغری می شود
با اینکه کم کردن وزن یک فرمول اسرارآمیز دارد (به همین سادگی: باید بیشتر از مقداری که کالری مصرف می‌کنید، کالری بسوزانید)، اما روش‌های هوشمندانه‌تر و سریعتری هم برای رسیدن به اهدافتان وجود دارد. یکی از این ورزش‌ها یا ترکیبی از چند مورد را به طور منظم انجام دهید و خودتان شاهد پایین آمدن سریع وزنتان باشید.کیک‌بوکسینگ: ۸۰۰ کالری در هر ساعت

کیک‌بوکسینگ ورزشی بسیار عالی است که روی کل بدن کار می‌کند چون باید از همه گروه‌های عضلانی اصلی بدن استفاده کنید و تمرینات اینتروال را هم شامل می‌شود. ضربان قلب شما چندین بار درطول جلسه تمرین بالا رفته و ثابت می‌شود که برای کم کردن وزن بسیار عالی است.
۲٫ دوچرخه‌سواری یا اسپینینگ: ۷۰۰ کالری در هر ساعت
با شرکت در کلاس‌های اسپینینگ یا دوچرخه سواری در هوای آزاد تا ۷۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. فقط باید دقت کنید که در ساعت ۲۲ تا ۲۵ کیلومتر راه بروید تا ۷۰۰ کالری را کامل بسوزانید.
۳٫ زومبا: ۵۰۰ کالری یا بیشتر در هر ساعت
چه کسی فکر می‌کرد که با یک ساعت رقصیدن بتواند همچنین نتیجه‌ای بگیرد؟ این نوع رقص لاتین که از اصول و قواعد اینتروال و تمرینات استقامتی بهره می‌گیرد، متابولیسم شما را تاحد قابل‌توجهی بالا میبرد. اما در این مورد هم مثل هر برنامه تناسب‌اندام دیگر، مقدار کالری مصرف شده، برحسب سن، جنسیت، وزن، سطح تناسب‌اندام کنونی، و شدت تمرین در افراد مختلف متفاوت است. بااینحال مفرح بودن این تمرین همراه با فواید زیادی که برای کاهش وزن دارد آنرا به یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها تبدیل کرده است.
۴٫ طناب زدن: ۷۸۰ کالری در هر ساعت
فقط ۱۰ دقیقه زمان دارید؟ با این وقت کم هم می‌توانید کالری‌سوزی کنید. این فعالیت که باعث می‌شود در هر ۱۰ دقیقه ۱۳۰ کالری بسوزانید، برای لاغری بسیار موثر است. برای سوزاندن همین میزان کالری باید با سرعت ۸ دقیقه در مایل بدوید. به همین دلیل طناب زدن روش بسیار خوبی برای شروع یک برنامه وزشی برای تناسب‌اندام برای آندسته از افرادی است که استقامت لازم برای حفظ سرعت بالا در دویدن به مدت طولانی را ندارند. ماهیت این فعالیت به طریقی است که علاوه بر کالری سوزی بر توده استخوانی خود افزوده و سلامت استخوان‌هایتان را هم بالا می‌برید.
۵٫ استپ ایروبیک: ۶۰۰ کالری در هر ساعت
کلاس‌های استپ ایروبیک کلاس‌هایی بسیار قوی و پرتاثیر است که به کالری‌سوزی و لاغری کمک شایانی می‌کند. تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانید به مقدار بلندی استپ هم بستگی دارد اما یک استپ ۱۵ سانتی‌متری کمک می‌کند تا ۶۰۰ کالری در یک ساعت بسوزانید.
۶٫ دو: ۶۵۰ کالری در هر ساعت
یک فرد ۶۵ کیلوگرمی یا سرعت ۱۰ دقیقه در مایل برای یک ساعت تا ۶۵۰ کالری می سوزاند. اما اگر تازه‌کار باشید، دویدن پشت‌سرهم برای یک ساعت کاری بسیار دشوار است. می‌توانید با استفاده از اینتروال‌هایی از راه رفتن در فواصل دویدن‌ها کم‌کم قدرت قلبی-عروقی خود را بالا ببرید. بعنوان مثال، سه دقیقه بدوید، یک دقیقه راه بروید. اینکار استقامت شما را افزایش داده، زمان ریکاوری ضربان قلبتان را کاهش داده و چربی سوزی می‌کند.
1390/04/13
|
10:31
مرسسسسسسسسسسسسسسسییییییییی
1390/04/13
|
10:49
بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم ؟ با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟
بی تو پتیاره پاییز مرا میشکند ..... این شب وسوسه انگیز مرا میشکند...
خواهش عزیزم قابلی نداشت
1390/04/13
|
10:55
چه جالب






ممنون عزیزم
1390/04/13
|
10:59
Lilypie First Birthday tickers

روی هر پله ای که باشی خدا یک پله بالا ترست نه به خاطر این که خداست به خاطر این که دست تو را بگیرد.


مرسی گلم خیلی مفید و به درد بخور بود
1390/04/13
|
12:37
نی نی سایت جان!دقیقا..ماذا فازا؟!!!
ارسال پاسخ و نظر شما
پربازدیدترین موضوعات امروز