2733
2734
من و شوهرم روز اول تصمیم گرفتیم که هیچوقت قهر نکنیم طوری که من پاشم برم از خونه.
و این کارو تا امروز ادامه دادیم هر مشکلی هم که پیش اومده من تو خونه موندم.گاهی تهدید کردم که میرم اما هرگز این کارو نکردم.
الان میبینم که خیلی از تاپیکها راجع به قهر کردن خانومهاست.به خودم میگم نکنه گاهی لازمه آدم بزاره بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی بازهم میبینم این روش که گزینه قهر وجود نداشته باشه خیلی بهتره باعث میشه به راههای دیگه ای برای حل اختلاف فکر کرد.
تو روزنامه خوندم که در ایران هر ساعت 15 تا طلاق اتفاق میفته..............
مقدمه خیلی از اقدام به طلاقها از ترک خونه توسط یکی از زن و شوهر شروع میشه
همسری هم میگه اگه رفتی دیگه برنگرد ! منم تا حالا جرات نکردم به بهونه قهر ازخونه بزنم بیرون !

به نظرم این روش که اصلا جواب نمیده باعث لج ولجبازی میشه واونوقت کار به جاهایی میرسه که نباید برسه
این نیز بگذرد ...

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

من حتی بهش فکر هم نمیکنم.این کار یعنی شروع اتفاقهای بد و بدتر......با این کار باعث میشیم دیگران اجازه بدن تو زندگیمون دخالت کنن.حرمتها از بین میره و در واقع یه جور از چاله دراومدن و به چاه افتادن میشه.
تو آمدی و خدا خواست پسرم باشی،
وبهترین غزلِ توی دفترم باشی،
تو آمدی وخدا خواست از همان اول،
تمامِ دلخوشی روزِ آخرم باشی،

تمامِ زندگی من و همنفسم 7 آبان 92 چشممون و روشن کرد، خدایا شکرتتتتت
2728
چه شوهرای عاشقی داریم .شوهر منم گفته اگه واسه قهر از خونه من بری و خودت برنگردی منم هرگز دنبالت نمیام!!!!!!!!!
من که تا حالا جرات نکردم!!!!!!!!
مدارا میکنم وقتی که تو میری
میدونم با یه حس تازه درگیری
من که هیچوقت پیش نیومده چون حدود 8 سال توی شهر دیگه ای بودم و در واقع جایی نداشتم که برم قهر الان هم که دیگه دوره قهر و هقر بازیمون گذشته

ولی فکر میکنم آدم دیگه باید خیلی عرصه بهش تنگ بشه که بره قهر نه با هر بحث و دعوایی
2738
ههههههه شوهرمنم اند شوهرای شماست البته یه بار اومدم باهاش درد دل کنم خیر سرم دیدم داره کتکم میزنه دیگه دیدم الان قهر جایزه رفتم بیرون تازه شب هم بود خیلی لازم بود خوشحالم این کارو کردم چون ادم شد
تازه بعد از یه ساعت از در حیاط پشتی رفتم تو از پنجره نگاش کردم نگران شده بود همش به گوشیم زنگ میزد منم رو سایلنت گذاشته بودم به ریشش میخندیدم اصلا گوشی رو بر نداشتم چون میدونستم الان میگه خونه نیودی همونجایی که هستس بمون دوساعتی سرکارش گذاشتم فقط نگاش میکردم چجوری نگران بود این مردای بدجنس انچه تو دلشونه غرورشون اجازه نمیده بروز بدن اگه میخواین از دل شوهراتون اگاه بشین خلوتی از پشت پنجره نگاه کنین اصلا اونی نیستن که در ظاهر تظاهر میکنن بعدش اومدم اصلا محلش نزاشتم رفتم تو اتاق خوابیدم پرید اومد غرق بوسه کرد منو ........
سلام..اینکه میگن اگه قهر کنید نمیام دنبالت الکیه..میخوان بترسونن که از خونه نریم... شوهر منم همینو میگفت...من یه بار اول زندگی قهر کردم رفتم ..5/6روز بعد با یه سرویس طلا آمد دنبالم و کلی منت کشید.. ولی اگه واقعا لازم نباشه نباید خونه رو ترک کرد ..خیلی اشتباهههه
منم حاضر نیستم هیچ وقت قهر کنم و از خونه برم بیرون با شوهرم هم از اول صحبت کردیم اگه قهر هم کردیم زود اشتی کیم و جلو ذیگران هم بروز ندیم.من تجربه تلخ قهر و رفتن از خونه رو برای یکی از اشناهامون داریم با دو تا دختر بزرگ قهر کرد از خونه رفت بیرون از اول شوهر ش گفته بود اگه قهر کنی بری دیگه نباید بیایی حالا بعذ از 18 سال زندگی مشترک و با قهر خانومه اقاهه اصلا دنبالش نرفت و حرف هیج بزرگتری رو هم قبول نکرد و حالا می خوان جدا بشن.البته خوب مشکل هایی دیگه هم با هم داشتن ولی رفتن از خونه به شوهر امتیاز داده تا راحت کنه خودش رو .
هر وقت خواستیم قهر کنیم شوهری ها رو از خونه بندازیم بیرون.
من که شوهرم میگه یه روز تحمل دوریتون رو ندارم ... بحث مون که میشه من اصلا به این موضوع که برم فکر نمیکنم ... به نظرم خیلی بی معنیه ..... بعد خودمم هم تحمل ندارم به هیچ وجه :))))))) ذلالت رو دارین :))))))))))))))
ای میسای شوهر ذلیل!!!!!!
خودم از تو بدترم!من یه بار مثلا قهر کردم از خونه رفتم بیرون بچه رو هم گذاشتم پیشش. در واقع رفته بودم یه دوری تنهایی بزنم آروم شم برگردم.شوشو هر چقدر به موبایلم زنگ زد جواب ندادم. پر رو میدونین چیکار کرد؟!!!!!!! زنگ زد به مامانم گفت دخترتون با عصبانیت رفته بیرون اگه با ماشین بلایی سر خودش آورد تقصیر من نیستا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جالب اینه که مامانم زنگ زد جواب دادم گفت کجایی؟ گفتم با کیارش (پسرم) اومدم بیرون! گفت اره جون خودت ! زود پاشو برو خونه شوهرت نگرانه.
خیلی پررویه!!!!! دیگه جرات ندارم باهاش قهر کنم.
مدارا میکنم وقتی که تو میری
میدونم با یه حس تازه درگیری
چه جالب مارال جون اینم هر وقت کم میاره فورا زنگ میزنه خونه مامانمینا
حالا من اگه زنگ بزنم خونه مامانشینا ننش قورتم میده
همه تقصیر مامانای ماست
باید بگن چه بلایی سر دخترم اوردی گذاشته رفته بیشتر از دومادا حمایت میکنن
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687