2703
2553
عنوان

هزار راه نرفته

| مشاهده متن کامل بحث + 429679 بازدید | 12698 پست
ضمنا خدا امیر علی کوچولو رو حفظ کنه که عشقش سراسر وجود مامانش رو گرفته و اونو مملو از حس خوب اعتماد به نفس کرده. ایشالله همسر شایسته ای هم که خدا برای مامانش در تقدیر قرار داده ، بتونه حامی و نگهدار هردوشون باشه.
نسیم خانم می خواستم به طور مستقیم به خودتون جواب بدم که ظاهرا ارسال «پیغام خصوصی» باید بعد از «اضافه نمودن به عنوان دوست» صورت بگیره. قبلا اینطور نبود. به هر حال اگه پیشنهاد دوستی از جانب من دیدید به همین منظور بوده.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2720
2714
یه پسرهای فامیل ما با وجود دختر 3-4 ساله جدا شدن. مادره بچه را نخواست. چون قبلا خواهرش با وجود یه بچه جدا شده بود و زندگی مجددش به خاطر بچه خودش و بچه شوهرش در معرض فروپاشی بود. خلاصه پسر فامیل ما به کمک خانواده ش از بچه ش نگه داری کردن. همسر سابق این آقا هم با یه پسر مجرد ازدواج کرد. خود این آقا هم بعد دوسال با یه خانم بیوه بی بچه ازدواج کرد که فوق العاده زن خوبی یه و دختر این اقا هم به زن باباش میگه مامان و دوسش داره. به نظر منم وقتی زن یا مردی با عشق ازدواج کنه هرچیزی را که وابسته به عشقش باشه میخواد. به شرط این که خوش ذات باشه. این زن که گفتم شوهرش را دوست داره و بچه شوهرش را هم دوس داره و در حدتوانش تلاش میکنه برای نگهداری ازش. مطمئنا ثواب این کار را هم میبره
فقط خدا
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687