2733
2734
سلام

در ادامه کاهش مایع آمنیوتیک رفتم برای سونوی کنترل پیش خ.الماسیان که گفت اندکس مایع از 95 شده 110 و در جدول 10% قرار دارد. هر چند نه خیلی ولی خب زیاد شده.
ولی نکته ای که من را نگران کرد رشد کم دور سر جنین بود ولی خودش گفت سر دخنرت مثل خدت کوچیکه. اندازه دور سر 5.57 سانت بود در صورتی که در هفته 24 معمولا 6.00 سانت است. حالا یک نگرانی به نگرانیهام اضافه شده. آیا کسی در موقعیت مشابه بوده؟

لاهیتا جون تصمیم گرفتم برم پیش دکتر محسن معینی همانطور که بهم پیشنهاد دادید می شه لطفا تلفن مطبشان را به من بدهید.
یکی از آشناهایمان هم دکتر سولماز پیری زا پیشنهاد کردند ولی شخصا پیششان نرفته بودند. آیا کسی ایشان را می شناسد؟

با تشکر فراوان از محبتتان.
نازی جان . من هم دنبال یک دکتری میگردم که زیر میزی نگیره و من هم در هفته 10 بارداری هستم و هنوز دکتر نزدیک با شرایط خوب پیدا نکردم . فقط تعریف دکتر شهریار شکیبا را شنیدم و مطبش هم ملاصدرا و هم آزادی است و پولکی نیست و لاله هم جز بیمارستانی است که عمل می کنه . ولی فعلا مسافرت است و قطعا تا آخر ماه هم برنمی گرده .ولی دوستان زیادی پیشش رفتند و راضی اند

در مورد اشرف معینی من چند بار پیشش رفتم ولی خیلی خیلی شلوغ است . و من حوصله ایستادن 4 و 5 ساعت نشستن در مطب را ندارم . ولی خانم های باردار را زودتر ویزیت میکنه . البته برای بار اول دستیار ویزیت میکنه . برادرش هم چند سالی است مطبش را کنار خواهر قرارداده و چسبیده به هم هستند .

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=33650&PageNumber=6 این تایپیک هم خیلی خوبه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز