2726

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
بچه ها دختر عمه ام تو دستشویی خونشون از این پرده های آویز مهره ای آویزون کرده با چند تا سنجاقک و پروانه هم پرده و در و دیوارا رو تزیین کرده خیلی خوشگله البته دستشوییشون اندازه یه اتاق بزرگه ولی خیلی خوشمله و حسابی از تمیزی برق میزنه. اگه کسی ایده ی خوبی برا تزیین هم داره بگه بقیه الهام بگیرن.
آینه ی دستشویی ما جلوش یه طاقچه داره.کنارش یه قفسه ی سه طبقه.روی قفسه ها مجسمه های ریز که از جنس خمیر گل چینی هستن گذاشتم که فانتزی است. الاغی که قلب دستشه ،دو تا ببعی که همدیگرو بغل کردن و یه سری از این چیزها.توی طاقچه ی جلوی آینه هم یه گلدون کوچولو مصنوعی گذاشتم.روی دیوار هم سه تا دیوارکوب حصیری چسبوندم که روی حصیرها پر گل رز سفید و قرمزه.خیلی طبیعی به نظر میرسه.حوله ی دستشویی هم گلهای رز صورتی داره.دو تا سبد حصیری بیضی هم چسبوندم به دیوار که توی یکیش حوله های کوچیک دستی گذاشتم به رنگهای مختلف و توی یکی هم انواع شمعهای معطر رو گذاشتم که شبیه میوه است.
تاپیک خیلی خوبیه ولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

شنیدن کی بود مانند دیدن!

لطفا کسایی که امکانشو دارن در کنار توضیحاتشون عکسم بذارن
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730