2703
2553
خب به بودجه ربط داره..... اما اصلا چیز اضافه مثل قهوه جوش و سرخ کن نخرین. یه سری لوازم برقی سی چهل تومنی رو کادو میارن یا اگه پرسیدن کادو چی بیاریم میتونین بهشون بگین مثلا همزن میخواین
سلام گیتی جون
مبارک باشه . منم با نظرمبینا موافقم . چیزای اینطوری رو نخرید بهتره. بعد هم به نظرم سعی کن همه لوازمو از یه مارک بخرین هم شیکتره هم خودتون راحتترین .
سعی کنین وقتی هم که چیدین رنگ بندی و این چیزارو دقت کنین بعد هم با گلهای خشک و روبانهای خوشگل که رنگش به رنگ وسایل و مبلمان بیاد تزئین کنین. اتاق خواب رو هم با عروسک اگه تزئین کنین خیلی شیک و ملوس میشه.
ایشالا که خوشبخت بشند عروس و داماد.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2456
گیتی جون می‌تونید توی یخچال رو با مرغ و ماهی تزئین شده تزئین کیند در ضمن از این شیشه‌های رنگی خوشگل یا با اشکال مختلف مثل خرس و اینا هست میتونید توشو با انواع ترشیجات و مربا جات پر کنید و یا توی یخچال بزارید و یا گوشه‌ای از آشپزخانه رو بهش اختصاص بدید.
به نظر من سجاده نماز به صورت نیمه باز روی تختش باز کنید ودورش رو با تسبیح تزئین کنید. لباس هارو در کمد به صورت نیمه باز نگه دارید یه چمدون بردارید ووسایل بازاری خودش یا دامادو به صورت باز نمایش بدهید البته با سلیقه.
2714
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نامزدم

bkkn99 | 15 ثانیه پیش
2687