2726
نه
هر چیزی کمش مشکل نداره.
من که اش رشته هم خوردم. امروزم مادرهمسرم پختند میخوتم بخورم.
اگر نفاخ نباشه چیزی نمیشه.
زعفران و چیزای گرم بهتره کمتر بخوری.
انسان ها در دو صورت چهره واقعی خودشان را نشان می دهند: اول آنکه بدانند کامل به خواسته هایشان رسیده اند یا اینکه بدانند هرگز به خواسته هایشان نمی رسند!!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
عزیزم اگر هوس آش کردی بخور چیزی نمیشه منم تو بارداری خوردم تا حالا که به هفته 38 رسیدم مشکلی ندارم تازه من 3 ماهی هست هفته ای 2بار خوراک لوبیا میخورم و یه بار هم عدسی به خاطر پروتیین و آهن
من خوراک لوبیا قرمز خوردم که درست نپخته بود چون لوبیاش نپز بود فرداش سقط کردم.
الانم دوباره باردارم با کنجد و عسل به لکه بینی افتادم این طور که معلومه هیچی نباید بخورم تا جای بچه سفت بشه
عزیزم نخود لوبیا چه ربطی به سقط داره شاید فقط نفخش اذیتت کنه بخور نوش جونت جای مارو هم خالی کن
هیچ کودکی نگران وعده بعدی غذایش نیست ; زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد ; ای کاش من هم مثل او به خدایم ایمان داشتم.....
اینو سرچ کردم نخود حاوی ویتامین B6، منیزیم، آهن، پروتئین، فیبر و پتاسیم است که همگی ریزمغذی هایی مفید برای زنان باردار محسوب می شوند. به گزارش نی نی سرچ، مصرف نخود به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه غذایی حبوبات، در دوران حاملگی بسیار توصیه شده است. کمک به توسعه سیستم های عصبی و مغز جنین، کمک به استخوان سازی جنین و پیشگیری از مشکلات قلبی، از جمله مهم ترین خواصی است که به مصرف نخود یا غذاهای حاوی آن (مثل فلافل) در دوران حاملگی نسبت داده شده است.
من سرچ کردم نخود حاوی ویتامین B6، منیزیم، آهن، پروتئین، فیبر و پتاسیم است که همگی ریزمغذی هایی مفید برای زنان باردار محسوب می شوند. به گزارش نی نی سرچ، مصرف نخود به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه غذایی حبوبات، در دوران حاملگی بسیار توصیه شده است. کمک به توسعه سیستم های عصبی و مغز جنین، کمک به استخوان سازی جنین و پیشگیری از مشکلات قلبی، از جمله مهم ترین خواصی است که به مصرف نخود یا غذاهای حاوی آن (مثل فلافل) در دوران حاملگی نسبت داده شده است.

سلام.منم دیروزکلی آش خوردم.خیلی خیلی ببخشید ترشحاتم زیادشد فک کنم چون سردبوده اینجوری شدم.درکل فک نکنم بدباشه وربطی به سقط داشته باشه

عشق تعبیرقشنگیست برایم ازتو....ورنه کمترسخنی بودکه معنای توداشت
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز