2733
2739
عنوان

مربای خانگی (خانمای قمی و تهرانی)

197 بازدید | 2 پست
سلام دوستای نی نی سایتی.روز همگی بخیر.
بدون مقدمه می رم سر اصل مطلب.یکی از آشناهامون برای کمک به همسرش برای هزینه های زندگی، مدتیه شروع به درست کردن مربا و فروختنش کرده. آدمهای آبروداری هستند و اصرار دارن از راه درست مخارج زندگیشون رو تامین کنن. من و همسرم هم تصمیم گرفتیم بهشون کمک کنیم. کمک مالی بلاعوض و کار نکرده نمی پذیرن و این برای ما بسیار بسیار قابل احترامه. در نتیجه پس از رای زنی های فراوان با همسر نازنینم تصمیم گرفتیم نقش پیک (البته با هزینه کم) رو براشون داشته باشیم. حالا دوستای گل تهران و قم هرکس مربای خونگی خوشمزه نیاز داره می تونه سفارش بده تا من به این خانم بگم براش درست کنه.
در ضمن تمیزی و بهداشتی بودن مرباها رو تضمین می کنم . چون خودم شدیدا نسبت به این موضوع حساسم.
دوستای نازنین قمی همه هفته بجز پنج شنبه و جمعه ها برای به مقصد رسوندن مرباها در خدمتتون هستیم.
دوستای گل تهرانی فقط روزای پنج شنبه و جمعه( چون ساکن قم هستم و فقط آخر هفته ها می تونم بیام تهران) برای به مقصد رسوندن مرباها در خدمت شما هستیم.
خانمای مهربون مربای توت فرنگی که من دیروز از ایشون خریدم به امروز بعد از ظهر نرسید از بس خوش مزه بود. (در واقع همسرم مهلت به کسی نداد :)))) )


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

این چ وضعشه

nilakhanomi | 2 دقیقه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز