2410
2553
عنوان

جراحی زیبایی و ترمیمی بینی

112905 بازدید | 105 پست
به نام آنکه بینی را آفرید،...

موضوع تاپیک: گفتگو در مورد عمل جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی بینی در ایران

هدف تاپیک: ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد قابلیت و تخصص پزشکان مجرب و اطلاع رسانی در مورد اکثریت غیر مجرب که در حال حاضر در این رشته فعالیت دارند.

قوانین تاپیک:

1- داشتن فرهنگ استفاده از اینترنت و احترام به نظرات دیگر أعضا سایت قبل از درج هرگونه مطلبی
2- رعایت قانون اول 

توجه: لطفا با پست کردن پیام های کوتاه و شخصی این تاپیک را به چت روم تبدیل نکنید. برای چت کردن با بقیه أعضا از چت روم تاپیک که از لینک زیر قابل دسترسی است استفاده کنید.

 

با تشکر
رکسانا جان من یکی از دوستان اسم دکتر حکمت آرا رو بهم داد و خیلی سفارش کرد که یه سر برم کاراش رو ببینم، اما هنوز فرصت نکردم. شما چیزی میدونی در موردشون؟ دکتر خوبیه؟

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

مرسی عمو، فقط بیا و بخاطر ریش سفید این هپلی وارد درگیریهای لفظی نشو با کسی، شما بگذر،.... راستی نظرت راجع به این دکترها چیه؟

١- دکتر دینی
٢- دکتر صحرایی
٣- دکتر خاتمی
٤- دکتر اسلامی
٥- دکتر بشارتی
٦- دکتر فتح العلومی

خیلی خوب میشه اگه یه لیستی درست کنیم از دکترهای مطرح با ذکر تخصص، ادرس، تلفن و سبک کاراشون. اینجوری دوستان جدید میتونن از اطلاعات قدیمیترها استفاده کنن و سوالای تکراری کمتر مطرح میشه. نظر شما چیه؟
2456
دکتر فاجعه است... برای اون دوستانی که تو فکر مشاوره با ایشون هستند، خواهشن اون 15 هزار تومان پول ویزیتشون رو برید یه پرس سلطانی بزنید به بدن که حداقل حروم نشده باشه. هی وایه من از دست این جماعت بظاهر دکتر! آقا بخدا اینا اینکاره نیستن... منشیشم که با خودش درگیره،...
2714
زیبا جان چرا این فکر و کردید؟
یک تاپیک راجع به عمل بینی داشتیم تو قسمت باید ها و نباید های نی نی سایت.
که هپلی از اونجا فعالیت داشتن و درباره دکترهای زیادی تبادل نظر میکردیم. و رو دکتر خاصی نظر نداشتن.
دندارن..ولی میگن به تنفس خیلی اهمیت میده و کارش درباره تنفس خوبه.


متاسفانه مثل اینکه اون تاپیک حذف شده .نمیدونم چرا.ولی دوباره تاپیک جدید تو همون قسمت باید ها و نباید های نی نی سایت زده شده.
زیبا جان سلام، من واقعاً نمیدونم که شما چطور از انتقاد من از دکتر نراقی به این همه نتیجه گیری رسیدی. اما بقیه اعضا این سایت منو کاملا میشناسن و میدونن که خودم هم مثل بقیه دوستان دنبال یه دکتر خوب میگردم که عمل کنم، نه منشی کسی هستم، نه فامیل دکتر و نه پورسانت بگیر کسی. تا حالا هم خیلی از این دکترها رو رفتم، أرزون و گرون، تبلیغ کسی رو هم نمیکنم.

هیچ هدفی هم از ایجاد این تاپیک ندارم جز کمک به کسانی که مثل خودم دنبال یه دکتر خوب میگردند. این تاپیک رو هم فقط به فقط به اصرار دوستان به عنوان یه آدم بیطرف باز کردم که شما و دوستای دیگه بیاین و نظراتون رو به اشتراک بزارید. پست کسی هم اینجا پاک نمیشه، هر کسی شخصیت خودش رو با پُست هاش نشون میده.

فقط قصد شفاف سازی داشتم و بس!

رکسانای عزیز ممنونم از شما
بچه ها بعضی اطلاعات واقعا ضد و نقیضه من خودم چند ماهه پیش برا خواهرم مطب دکتر نراقی وقت داشتیم...البته برا مشکل سینوزیت بود وقتمون..خیلی معطل شدیم و تقریبا ساعت 10 و نیم نوبتمون شد..اولا که اصلا اصلا اصلا متکبر نبود بیچاره ..با اینکه خسته بود کلی هم ما ازش سوال پرسیدیم..درمورد عملهلای زیباییش هم کاراش معمولا خیلی خیلی طبیعی هستند و کلا تاکیدش رو اینه که بینی زیبا لزوما کوچیک نیست و باید به چهره فرد بخوره که به نظرم کاملا حرفش درسته..در شمن من شنیدم افراد معروف و وزیرا و..رو خودش عمل می کنه ..در ضمن بسیار دکتر حاذقی هست و تشخیص و درمانش در مورد سینوزیت حرف نداشت..خواهرم قبلا دکتر دیگه ای رفته بود که تشخیص عمل داده بودند اما نراقی مشکلش رو با دوتا اسپری بینی حل کرد..

یه چیزی هم بگم در مرود عمل بینی هر بینی یه فرم و مشکلاتی داره..صرف یه بینی بد نمی تونی در مورد کار دکتر نظر بدی باید ببینی قبلش چی بود
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز