2737
2739
عنوان

مشکل در روابط با شوهر

| مشاهده متن کامل بحث + 2903 بازدید | 23 پست
واه یعنی چی یعنی خودش هم پیشنهاد میده باز طرف نمیاد یا کلاس میگذاره؟
حالا من شوهرم گاهی وقتا اون پیشنهاد میداد گاهی من که وقتی دیدم من زیادتر از اون
باهاش صحبت کردم خیلی بهتر شد
بهش بگو با شوهرش صحبت کنه
یعنی چی ماهی یکبار؟؟؟
خودش پیشنهاد بده و ماهی یکبار را کم کم برسونه به هفته ای یکبار بعد هم کم کم زیادش کنه و لباسای قشنگ بپوشه و خودش را خوشگل کنه
مرد سرد را سخت میشه گرمش کرد ولی با سیاست میشه کم کم همه چیز درست میشه


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آخه این بیچاره هم حق داره خداییش هم خیلی خوشگله هم خیلی خوش هیکل
می گه مثلا من عروسم
می گه می ترسم الان 7 ماه گذشته اینجوریه بعده ها دیگه اصلا خیلی بدتر شه
2728
البته اینو بگم چطوری درست شده یعنی بهتر شده یه کم

به مامانم گفتم ، اونم از فرصت استفاده کرد و یه بار تو جمع گفت اینا خواهر و برادر هستن زن وشوهر نیستن شوهری بهش برخورد ... منم به شوشوگفتم من همه چیزمو می گم بالاخره که چی اون یه کمی بهتر شد ....البته نمی گم روش منو پیش بگیر بلکه تیکه بنداز با متانت شاید بهتر شد
آوازه جون این مشکل خیلی عجیبی نیست من چند مورد شنیدم که این مشکل رو دارن. با توصیه رازمیری جون موافقم اما درمان دیگه ای سرخود نکنه. حتما دکتر بره و مشورت کنه. یکی از همکارام میگفت که با فیلم و اینها میخواسته شوشو رو درمان کنه بدتر خودش هم نیازش بیشتر شده و اونهم فرقی نکرده و کلا اوضاع رو بدتر کرده. اول بره دکتر به نظر من.
2738

این مشکل هم مثل مشکل های سخت هست واین صبر و استقامت و اراده و اعتقاد و افکار بسیار مصمم میطلبه. 

البته مقدار سرد مزاجی مردان بسیار با هم متفاوت هست و با توجه به مشکلات روانی و جسمی پزشکی نمیشه به همه دوستان به راه حلهایی تکراری و گاهی ملموس و مشخص رو داد.در ابتدا باید این نکته اساسی مشخص بشه و اینکه مردانی که از ابتدا دچار این نقص بودند یا بعدها دچار مشکل شده اند هم بسیار با اهمیت هست و باز در رفع این مشکل میتونه حائز اهمیت باشه.  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز