سلام
دینای من کم کاری ترویید داره ، از روز نهم فهمیدم ، از روز یازدهم قرص لووترکسین شروع کردم به دادن (یک چهارم ) TSH 58 بود . چهل روز بعد از دادن قرص آزمایش دادیم TSH 0.3شده بود، دکتر غدد قرص را دو روز در هفته کم کرد ولی بازم رشد دخترم زیاده ، میترسم پر کاری ترویید بگیره یک دکتره دیگه گفت بیست روز قطع کن بعد آزمایش بده ولی میترسم کامل قطع کنم ، کمکم کنید کسی این مشکل و داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1392/02/07
|
17:18
سعیده جان اصلا نباید قرصت رو قطع کنی منم بعد از بارداری متوجه شدم همون اوایل الانم هفته 36 هستم
این مدت قرص خوردم و می خورم . باید دکترت مقدارشو تنظیم کنه بعد از هر سری آزمایش ولی نباید قطع بشه
حتما پیگیری کن چون اگر قرص را به موقع ندی و مقدارش کافی نباشه روی ذهن بچه تاثیر میذاره. دختر دایی من در 26 سال پیش دچار این مشکل شد و مامانش وقتی 40 روزه شد فهمید که دیر شده بود و الان کمی عقب ماندگی ذهنی داره.
حتما پیش دکتر غدد ببرش. به متخصص کودکان اکتفا نکن
دکتر ناهید شیرازیان
فوق تخصص غدد و متابولیسم (دیابت، تیروئید و رژیم درمانی ) هست

تلفن : 88451816 - 88441005

خیابان مطهری - بعد از تقاطع سهروردی - روبروی باشگاه بانک سپه - پلاک 46 - ساختمان برگزیده - واحد 2
عزیزم قطع قرص لووتیروکسین بدون مجوز خود دکتر خطرناکه. من دکتر پژوهی رو معرفی می کنم. بسیار دکتر خوبیه ولی متاسفانه مطب وقت نمی ده. فکر کنم بیمارستان شریعتی وقت می ده. توصیه می کنم حتما مشاوره باهاش داشته باشی. من خودم از سال 75 زیر نظرشم. تو بارداری هم به دلیل کم کاری تیروئید من قرص مصرف می کردم و بعد از زایمان تاکید داشت که جواب آز پسرم رو ببینه که خدا رو شکر نرمال بود. هنوز هم زیر نظرشم. الان 14 ماه از زایمانم می گذره. حتما سعی کن پیداش کنی. دکتر محمد پژوهی
ارسال نظر شما