2726
عنوان

راز شوهر داری (همه بیان لطفا...)

| مشاهده متن کامل بحث + 476490 بازدید | 388 پست
اره شیلا جون این بهترین راهه.....موفق باشی.مطمئن باش نتیجش خوبه.
البته من خیلی از خانومارو دیدم که یکسره قهر میکنن...فکر میکنم این موضوع به سرعت برای اقایون عادی میشه ودیگه خانومشون جدی نمیگیرن......
آرزو جون کم کم شروع کن برای منم خیلی سخته ولی همسرهای ما به یه تایید و تعریف کوچیکی تو جمع راضین. به نظرم وقتی ازشون تعریف نمی کنیم از دیدشون زنهایی هستیم که متوجه محبتشون نمی شیم و شاید همین مورد دلزدشون کنه. و جذب ادم هایی بشن که هی موارد خوب و مهربونیشون رو میگن و ازشون تعریف می کنن.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
با هم حرف زدن رو خیلی قبول دارم ولی باید موضوعاتی رو پیدا کنیم که واسه هر دو طرف جالب باشه نمی تونیم چون باهاشون خیلی صمیمی هستیم مثل یه دوست در مورد موضوعاتی باهاشون حرف بزنیم که با دوست دخترمون حرف می زنیم چون هر چند باهامون همراهی کنن ولی در واقع براشون اصلا جالب نیست. مرد ها از کسب اطلاعات خوششون می یاد مسایل روز اجتمایی و روانشناسی حالا اگه خانمه هم دوست داشته باشه (که من ازش بیزارم) سیاسی!!!!!!!!!!!!!!!! یا ورزشی!!
در مورد مسائل ورزشی و سینمایی با هم حرف میزنیم. جالبه که اصلا از هیچکدوم خوشم نمیاد ولی چون شوشو دوست داره میپرسم مثلا فلان بازی نتیجه چی شد بازی بعد کی هست. برنامه 90 هم با هم میبینیم. چای و تخمه و میوه هم میارم.
چه خوب که تونستی به ورزش علاقه نشون بدی من که هر کاری کردم نشد اوایل می گفتم می خوام باهات 90 ببینم بعد وسطش که نه همون اولهاش خوابم می برد الان بنده خدا می گه برای این که تنها نبینم بیا پیشم جلو تلویزیون دراز بکش و بخواب. منم هر دفعه میگم نه این دفعه می بینم بعد تا به برنامه اس ام اس می فرستیم می خوابم
به نظرم دقیقا ریشه داره تو تربیت خانوادگی و رفتار پدر مادر ها و این که ادم درونگراست یا برون گرا. من که بد جوری درونگرام بیان احساسات و حرف دلم حتی به دوستهام و... همیشه سختم بوده البته از این که ادمی نیستم که حرف دلم رو به هر کس بگم خوشحالم چون چند مورد از صمیمی ترین دوسهام دیدم که فهمیدم هیچ کس محرم نیست ادم باید فقط رو خودش حساب کنه.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730