2733
2734
سلام

من یک پسر شیطون دو سال و نیمه دارم . صبح مهد می ره و بعد ناهار و خواب و گردش و ... اما شبهاکه همسرم هم می یاد خونه و معمولا هر دو خسته هستیم اون تازه پر انرژی می شه. می خواستم بدونم شما چه پیشنهادی برای پر کردن وقتش در اون ساعتها ( 7 تا 10 شب که می خوابه) دارید. البته به جز نقاشی و خونه سازی و تلوزیون و بازی با اسباب بازیهاش! شما چکار می کنید با بچه هاتون اون موقع؟ این رو هم بگم من چون ایران نیستم، پدر بزرگ و مادر بزرگی هم نیست که ببرم پیششون . حالا بفرمایید!!!

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام خانمی.عزیزم 10 شب خیلی دیروقت هست برای گل پسرت زودتر عادتش بده بخوابه چون اینجوری خیلی شما و شوشو وقت برای هم ندارید وخسته میشید.من با پسرم کمی بازی میکنم مثل لی لی حوضک و اتل متل .باهاش اشپزی میکنم اونهم نگاه میکنه.مثلا ازش کار میکشم میگم این را بنداز سطل اشغال.اون را برام بیار.براش کتاب می خونم.....ساعت 8 شب هم میخوابه و از اینکه کمکم میکنه خیلی خوشش می یاد و راضیه.
چراغى رو که ایزد برفروزد هر انکه پف کند ریشش بسوزد
2731
سلام بهترین راه شرکت دادن کودک در فعالیت هایی است که انجام میدهیم و انجام کارهایی که انرژیش تخلیه بشه از جمله دویدن و توپ بازی میتونی توپو بندازی وازش بخوتی که بره و اونو بیاره این کار زود انرژی بچه ها را تخلیه میکنه
سلام دوست خوبم سعی کن با بازی هایی مثل قایم کردن یک وسیله کوچک از اسباب بازیهایش در لباس خود یا او ،به طوریکه او ببیند فرزند خود را سرگرم کنی مثل سگ کوچولوی علی رفته قایم شده بعد او با هیجان آن را پیدا می کنه .البته سعی کن در جاهایی مثل جیب لباس، جوراب ، زیر بلوز و... قایمش کنی.
سلام دوست خوبم سعی کن با بازی هایی مثل قایم کردن یک وسیله کوچک از اسباب بازیهایش در لباس خود یا او ،به طوریکه او ببیند فرزند خود را سرگرم کنی مثل سگ کوچولوی علی رفته قایم شده بعد او با هیجان آن را پیدا می کنه .البته سعی کن در جاهایی مثل جیب لباس، جوراب ، زیر بلوز و... قایمش کنی. البته کتاب خوندن هم جواب می ده مثل کتاب حیوان های بامزه .
سلام نازگل عزیز.به جای اینکه اونموقع شب که خسته اید باهاش مشغول باشید حول و حوش ساعت 5 یا 6 حسابی کارای هیجانی انجام بدید و خستش کنید. کمک کردن توی کارای خونه که با سرعت و هیجان باشه، همونطور که دوستان گفتن خیلی میتونه مفید باشه. اگه اونموقع خستش کنید و بعد موقع شام حسابی سیرش کنید هم زودتر میخوابه و هم بهتر.
مسئولیت همه اتفاق های زندگیم برعهده خودمه :)
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ام اس کی داره

nooor7979 | 22 ثانیه پیش
2687