2733
2739
سلام بچه ها، خوبین
شماها دلتون هی واسه نی نی های توی شکمتون تنگ نمیشه؟؟؟؟
چند هفته است که این فیلمو دیدم. از همون اول میخواستم بیام به شما ها هم بگم ولی به لطف اینترنت ایران، نمیتونستم. این یه انیمیشن هست که از روی تصاویر واقعی جنین در شکم مادر تهیه شده. یه اسکنر صفحه ای، از تمام حرکات یک جنین از ابتدا تا انتها در شکم مادرش تصویر گرفته و بعدش این انیمیشن خیلی قشنگو از روش ساختن. نی نی من 15 هفتشه و من هی دلم براش تنگ میشه میرم اینو میبینم و دلم براش قنج میره.
هر کی خواست براش این انیمیشن کوتاه و سبک رو بفرستم، بهم یه ایمیل بزنه تا براش ارسال کنم.
خیلی قشنگههههههههههههههههه....

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

shaparakcc@yahoo.com

ممنون میشم برام بفرستی میلت فریز بود نتونستم میل بزنم
من در بهبودی ابوالفضل سهیم می شوم... دوست ندارم مادری شاهد زجر کشیدن فرزند دلبندش باشد. شمارت کارت6104337079246631 به نام زهرا انصاری http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?
2728
2738
aysoda جان جنسیتش معلوم شده؟ مردم برای اینکه بدونم چیه. فرقی برام نداره ولی میخوام بدونم. دکترم 14 فروردین 90 که میشه اول هفته 19 برام سونو نوشته. من تا اون موقعدیوونه میشم. در ضمن یاهو داره attach میکنه به سلامتی اگر اگر اگر تموم کنه برات میفرستم (و برای بقیه عزیزان)
بهار مامان جان لینک نیست، فایلشو دارم و همچنین امکان آپلودشو ندارم چون تقریبا تمام سایتهایی که میشه توشون آپلود فیلم داشت رو برای ما فیلتر کردن. دیگه به بزرگی خودت ببخش
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز