2737
2734
سانی عزیز
در ایران جایی خاص برای تهیه اسباب بازی های بی بی انیشتین وجود نداره.
منظورم اسباب بازی هایی است که خود کمپانی در وبسایتش میفروشه.
ولی اسباب بازی هایی که تو فیلم ها هست ، البته مشابهشون رو با مارک Tommy یا Tolo میتونی تو فروشگاههای اسباب بازی فروشی یا لوازم بچه و سیسمونی پیدا کنی.
فکر خیلی خوبی رو تو سرم انداختی!!!

از این به بعد تو همین تاپیک عکس اسباب بازی هایی که تو فیلم های بی بی انیشتین یا برینی بی بی هست را با رده بندی سنی اش براتون میذارم و فروشگاهی را که اون اسباب بازی را میفروشه معرفی میکنم.
البته ممکنه خیلی طولب بکشه تا لیستمون تکمیل بشه. بنابراین از مامانا خواهش میکنم به من کمک بدهند و اونها هم اگر این تیپ اسباب بازی ها رو میشناسند و در فروشگاهی دیدن و یا برای بچه هاشون خریدن، اطلاعات و عکس اون اسباب بازی و رده بندی سنی مورد استفاده اش رو اینجا برای همه بگذارند.
اگر هم این کار براتون مشکله با شماره تلفن من: 021-77517241 و 09373104637 تماس بگیرید یا اس ام اس بدهید من با شما تماس میگیرم و اطلاعات را تلفنی به من بگویید من خودم عکس رو تهیه میکنم و همه رو اینجا میگذارم.

اسباب بازی ها به مراتب از فیلم ها اثر گذار تر هستند.
www.emaadshop.com
فروزنده عماد

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

فروزنده عزیز این فکر خیلی خوبیه... به نظر منم اسباب بازی ها بهتر از فیلم ها جواب می دن...مثلا تو Baby Beethoven- Symphony of Fun من خیلی دوست دارم می شد اون اسباب بازی که حلقه حلقه روی یه میله سوار می کنه و آخرش یه کله می ذاره روش برای دخترم تهیه کنم... می دونی اسباب بازی ها رنگی رنگی هستن و جلوی روی بچه...حتی اگر فیلم هم نباشه مادرمی تونه همون کارها رو بکنه و نظر بچه اش رو جلب کنه...
2728
من هم تا جایی که بتونم کمکت می کنم...شاید ندونم از کجا می شه اسباب بازی ها رو تهیه کرد ( چون خیلی اهل بیرون رفتن نیستم) ولی اگر عکس خود اسباب بازی های فیلم ها رو پیدا کردم اینجا می ذارم تا اگر کسی تونست راجع به مکان خرید و قیمت و مارکش کمکمون کنه...
سلام. فکر خیلی خوبیه. اما یه سوال برام پیش امد البته امیدوارم سوئ تفاهم پیش نیاد: فروزنده جون شما چرا میخواین هزینه کنید و با افراد برای کسب اطلاعات فروشگاه ها تماس بگیرید و عکس تهیه کنید و ...؟
سانی عزیز
اتفاقا از اون اسباب بازی تو فیلم های دیگه هم استفاده شده.
مرسی. من زیاد دنبال اسباب بازی های فکری برای کوچولوم میگشتم و الان هم همینطور.
اگه همه کمک کنند، لیست خوبی در میاد.
چند تا از عکس ها رو تهیه کردم. ظرف این تعطیلات آخر هفته حتما با توضیحات میذارمشون. البته این اسباب بازی ها رو قبلا براش خریده بودم.
عسل مادر عزیز
برای شما که تازه عضو سایت شدین و کل این سه تا پستی که تا الان گذاشتین در مورد من است ،توضیح میدهم. اشکالی نداره! شما هم مثل خانم مهر هر جور که دوست دارین میتونین نظر بدین و قضاوت کنید.
خانم مهر تازه دست از سر من برداشته بود!

از وقتی که با نی نی سایت آشنا شدم. مطالب این سایت و تجربیات مادرانی که مطلب میگذارند، خیلی خیلی برایم جالب بوده و خیلی از این تجربیاتشان استفاده کردم. کاش چند سال زودتر با این سایت آشنا میشدم. که در آنصورت هم دوران بارداری و هم در بزرگ کردن کوچولوم خیلی برایم آسانتر میشد.

من تجربه های مفید و جالب توجهی در مورد بچه داری ندارم و همه آنچه میدانم یک هزارم دانسته های مادران نی نی سایت نیست. ولی دانش و آگاهی خوبی راجع به اینترنت و کامپیوتر دارم که همیشه سعی کردم تا جایی که فرصت میشود اونها رو در اختیار بقیه بگذارم. و نکته بعد در مورد محصولات آموزشی برای کودکان است که از چند سال پیش بطور تخصصی دارم روی آنها کار میکنم و به دنبال چیز های جدید و با ورژن های به روز دنیا برای پسر خودم و بقیه بچه های ایرانی هستم. چرا که کمبود محصولات آموزشی هدفدار و در عین حال سرگرم کننده برای کودکان در ایران بسیار احساس میشود و متاسفانه در زمینه آموزش کودک سرمایه گذاری درستی در ایران صورت نمی گیرد. و ما باید کپی فیلمهایی مثل بی بی انیشتین رو برای بچه هایمان تهیه کنیم. و بدتر از آن اینست که خیلی از والدین این محصولات را برای کودکانشان میخرند ولی هیچ زمینه قبلی از آن ندارند و صرفا به توصیه دوست آشنا که برای بچه هاش خریده و خوب بوده بدون توجه به هدف آموزشی اون فیلم و یا رده بندی سنی و یا نوع استعداد کودکان که با هم فرق دارد و باید برای هر دسته از بچه ها با استعداد های مختلف باید از محصول آموزشی درست استفاده کرد، این فیلم ها را میخرند.
بنابراین همیشه سعی کردم که اطلاعات صحیح و ارزشمندی در این دو مورد در این سایت بگذارم. تا همانطور که من از اطلاعات بسیار خوب مادران نی نی سایت استفاده میکنم. اطلاعات خودم رو هم در اختیار آنها بگذارم و فقط مصرف کننده اطلاعات نباشم.

تهیه عکس یا تلفن زدن و جمع آوری اطلاعات برای من هزینه ای به جز صرف وقت ندارد. که خوشحال میشوم وقتم را در جهت درست و موارد مفید و مورد استفاده دوستان این سایت و همه مادران ایرانی هزینه کنم.

دلیل اینکه شروع به تهیه و ارائه محصولات آموزشی برای کودکان کردم ، هم اینست که میخواهم این محصولات را -که کم هم نیستند و متاسفانه به ایران به هر دلیلی وارد نمیشوند و فقط کپی هایی اکثرا بی کیفیت فروخته میشوند- با کیفیت عالی و بسته بندی زیبا و شایسته کودکان ایرانی و همراه با اطلاعات کافی در مورد هر محصول در اختیار والدین قرار بدهم. و صرفا به فروش تکیه نمیکنم.

تهیه و فروش اسباب بازی کار من نیست. ولی پیدا کردن اطلاعات دقیق و کامل در مورد هر چیزی در تخصص من است. پس چرا این کار را نکنم؟

از شما هم میخواهم که از این به بعد با بحث های حاشیه ای این تاپیک رو مثل بقیه تاپیک های دیگه از مسیرش خارج نکنید. ممنونم
2738
1- Happy Shape Storer:

رده سنی:6 +




این اسباب بازی از سری Play to Learn از کمپانی TOMY و برای آشنایی با اشکال هندسی و حجم است. سه حجم مکعب و کره و هرم و همچنین اشکال مربع و دایره و مثلث. و دو روش برای آنکه کودک این اشیا را داخل ظرف بیندازد.

به توضیحات انگلیسی تصویر توجه کنید.
سایت اصلی: http://www.tomy.co.uk/products/happy-shape-sorter/?parent=3367615

این اسباب بازی رو اکثر مغازه های سیسمونی فروشی بهار دارند.
فروشگاه پانی- بهار جنوبی بین سمیه و طالقانی پلاک 108- تلفن:88830538
فروشگاه پارمید- بهار جنوبی، نرسیده به چهارراه سمیه، پلاک 77 - تلفن:77520135

قیمت: 16500 تومان
2- Quack Along Ducks:

رده سنی: 9+



این اسباب بازی از سری Play to Learn از کمپانی TOMY و کودک را به بازی ترغیب میکند. وقتی روی حالت on باشد با کشیدن نخ، اردک ها شروع با صدای quak quak شروع به راه رفتن می کنند.

به توضیحات انگلیسی تصویر توجه کنید.
سایت اصلی: http://www.tomy.co.uk/products/quack-along-ducks/?parent=3367615

این اسباب بازی رو اکثر مغازه های سیسمونی فروشی بهار دارند.
فروشگاه پانی- بهار جنوبی بین سمیه و طالقانی پلاک 108- تلفن:88830538
فروشگاه پارمید- بهار جنوبی، نرسیده به چهارراه سمیه، پلاک 77 - تلفن:77520135

قیمت:24500 تومان
3- Pop to the Rescue:

رده سنی: 18+



این اسباب بازی از سری Play to Learn از کمپانی TOMY و برای تقویت توانایی های دستی و تشخیص رنگ و تطبیق آدمک ها و گاراژ های همرنگ.

به توضیحات انگلیسی تصویر توجه کنید.
سایت اصلی:
http://www.tomy.co.uk/products/discontinued-previous-purchase/pop-to-the-rescue/?parent=3367615

این اسباب بازی رو اکثر مغازه های سیسمونی فروشی بهار دارند.
فروشگاه پانی- بهار جنوبی بین سمیه و طالقانی پلاک 108- تلفن:88830538
فروشگاه پارمید- بهار جنوبی، نرسیده به چهارراه سمیه، پلاک 77 - تلفن:77520135

قیمت: 32500 تومان
4- Roll and Learn Pooh Ball:

رده سنی: 6 ماه تا 2 سال



این اسباب بازی از کمپانی vteck است. و از شخصیت های کارتونی Pooh و ببر و خرگوش و اشکال هندسی در طراحی آن استفاده شده. با فشردن هر کدام یک شعر و موزیک یا شمارش اعداد پخش میشود
یک توپ موزیکال و آموزشی که 1- اعداد، 2- اشکال هندسی، را با شعر آموزش میدهد.

به توضیحات انگلیسی تصویر توجه کنید.
سایت اصلی:
http://www.vtechuk.com/products-and-accessories/roll-and-learn-pooh-ball

این اسباب بازی را یک مغازه اسباب بازی فروشی در خیابان مطهری نبش سلیمان خاطر دارد.
از این سایت هم میتوانید خرید کنید:http://www.chare.ir (با تشکر از مرجان عزیز برای معرفی سایت چاره)
آدرس مستقیم این اسباب بازی در سایت چاره:
http://www.chare.ir/index.php?target=products&product_id=15064
قیمت:28000 تومان
خانم عماد ظاهرا شما فقط از تعریف و تمجید خوشتون میاد و نه انتقاد! با اینحال از این به بعد اگه هر گونه پست نامناسبی از شما راجع به خودم ببینم حتما به عنوان پست نامناسب گزارش میدم.
5-Dora toys:

تو این آدرس یکسری اسباب بازی های Dora The Explorer معرفی شده:

http://www.vtechuk.com/products-and-accessories/characters/dora

البته نمیدونم تو ایران جایی هست که اینها رو داشته باشه یا نه!
بیشتر برای رده سنی 3 تا 7 سال هست.
خانم آنی میگفت که مغازه های شهر کتاب یکسری اسباب بازی های دورا رو آورده اند.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687