2733
2739

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
بچه ها من به عطر خیلی حساسیت دارم ولی دوست دارم همیشه عطر بزنم

چیکار کنم حساسیتم برطرف بشه وقتی میزنم سردرد شدیدی می گیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای شفای امیر پارسا 4ساله ................ صلوات
با صحبت پو پکم جخیلی موافقم سعی کنید یه تایپیک فعال باشه چون من هر وقت می خوام عطر بگیرم خیلی گیج می شم ولی اینطوری بهتره از تجربیات هم استفاده می کنیم
2738
لاریسا جون قیمتش
در مورد بوش هم توضیح بدید اگه می تونید عکس هم بزارید بهتر می شه
الان یه نمونه پیدا کردم شما هم اگه می تونید طبق این رفتار کنید
خیلی خوب می شه
ارسال به دوستان

تعداد بازدید: 7698

عطری که از یک نفر به مشام ما می رسد می تواند معیاری برای قضاوت ما در مورد آن شخص باشد. شاید به همین دلیل است که استفاده از عطرها قانون خودش را دارد که کمتر به آن توجه می شود.


عطری که از یک نفر به مشام ما می رسد می تواند معیاری برای قضاوت ما در مورد آن شخص باشد. شاید به همین دلیل است که استفاده از عطرها قانون خودش را دارد که کمتر به آن توجه می شود.




مثلا می گویند بهتر است در بهار از عطرهای ملایم استفاده کنیم و در تابستان باید بوی تلخ و سرد یا خنک و ترش بدهیم. عطرهای شیرین، تند و تلخ معمولا برای فصل های پاییز و زمستان پیشنهاد می شوند.
همچنین باید در محافل رسمی عطرتان رایحه‌ای تلخ، گرم و شیرین داشته باشد اما در مجلس دوستانه و صمیمی باید بوی عطرهای سرد و ترش بدهیم. حالا اینکه چطور مشخص می شود بوی عطر شما شیرین است یا ترش، گرم است یا سرد و تلخ، مستقیما بستگی به احساسی دارد که بعد از بوییدن آن به شما دست می دهد.
به گزارش "ریالفا" بازار عطر در دنیا روز به روز انقدر داغ می شود که بعضی از بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست های مطرح و معروف هم نتوانستند از خیر سود آن بگذرند و عطرهای زنانه و مردانه به نام خودشان برای فروش روانه بازار کرده اند.


شرح تصویر، از راست به چپ. ردیف بالا: زن/Zen for men by Shiseido -بلو/Bleu de Chanel by Chanel - دی وان جنتلمن/The One Gentleman by Dolce&Gabbana - اتیتود/Attitude Pour Homme by Giorgio Armani - اترنیتی آکوا/Eternity Aqua for Men by Calvin Klein
ردیف پایین:هات واتر/Hot Water by Davidoff -باس باتلد/Boss Bottled Collectors Edition by Hugo Boss -بربری اسپرت/Burberry Sport for Men -دانهیل/Dunhill 51.3 N by Alfred Dunhill -مموری دی هوم/Memoire D'homme by Nina Ricci


* عطر خوب عطر گران نیست
اگر بخواهیم بوی با کلاسی بدهیم، باید سراغ اهل فن برویم. متاسفانه در ایران مرجع خوب و مناسبی برای اطلاع رسانی در مورد عطرها وجود ندارد، ریالفا به سراغ عطرفروش ها و متخصصان امر رفته تا شاید بتواند به شما در انتخاب عطر مناسب کمک کند.
رضا در یک فروشگاه بزرگ عطر فروشی در خیابان وزرای تهران به مشتری ها در پیدا کردن عطر مورد نظرشان کمک می کند. او اعتقاد دارد: عطر خوب عطر گرانقیمت نیست و می گوید ممکن است کسی از یک عطر دویست هزار تومانی خوشش بیاید اما به نظر فرد دیگری آن عطر اصلا خوشبو نباشد.
به همین میزان ممکن است بوی یک عطر چهل هزار تومانی با سلیقه شخصی خوب باشد و به نظرش بهتر از آن عطر وجود نداشته باشد.
دلیل متفاوت بودن قیمت عطرها اول بخاطر اسم شرکتی است که آن ها را تولید کرده و بعد هم به خاطر کیفیت و میزان ماندگاری بوی آن هاست.
عطرها از نظر کیفیت دارای درجه بندی های مختلفی هستند. عصاره عطر یا پرفیوم که غلیظ ترین، خالص ترین و گرانترین نوع آن است. بعد از آن ادوپرفیوم است که رایج ترین نوع عطر است، به گرانی عطر نیست و ماندگاری مناسبی هم دارد. کیفیت دیگر ادوتوالت ها هستند بوی ملایمی دارند
اما ماندگاری زیادی ندارند. آخرین درجه کیفیت عطر، ادوکلن یا ادوتوالت است، بویی ملایم دارد و ماندگاریش نیز از کیفیت های قبلی بسیار کمتر است.



شرح تصویر، از راست به چپ. ردیف بالا:شنل چنس/Chanel Chance by Chanel -زن/ Zen by Shiseido - میدنایت رین/Midnight Rain by La Prairie -گیلتی/ Guilty by Gucci -فور اور اند اور/Forever and Ever dior by Christian Dior

ردیف پایین: لیدی میلیون/ Lady Million by Paco Rabanne -ورسوس/Versus Versace by Versace -بیوتیفول/Beautiful by Estee Lauder -اسکادا مارگارتا/Escada Margaretha Ley by Escada -بربری لاندنBurberry London by Burberrys


* دیگر فرانسه بهترین نیست
تا چندین سال قبل همه فکر می کردند بهترین عطرها، عطرهای فرانسوی هستند. اما بیشتر فروشندگان امروز اعتقاد دارند دیگر فرانسه تنها کشوری نیست که عطرهای خوب می سازد، بلکه برندهای آمریکایی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و... گاهی عطرهایی روانه بازار می کنند که بسیار بهتر از نمونه های فرانسوی هستند.
تجربه سهیل، فروشنده یکی دیگر از فروشگاه های بزرگ عطر نشان می دهد در بازار ایران شانل، لپریر و گوچی از پر طرفدار ترین برندهای عطر بین خانم ها هستند.
او حتی به طور خاص به کوکو شانل اشاره می کند و می گوید انگار بوی این عطر بعد از همان اولین باری که به مشام خانم های ایرانی می رسد به مغزشان می چسبد و همیشه دنبال آن، یا بویی شبیه به آن می گردند.




شرح تصویر: حجم به میلی لیتر، قیمت ها به هزار تومان
*برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.


* خرید محصولات از طریق مهماندار و ریتیلر
فروش عطر در کشور ما کار چندان آسانی به نظر نمی رسد. کمتر مشاهده می شود فروشگاهی در ایران نماینده انحصاری یکی از برندهای معروف و پر طرفدار دنیا باشد، بلکه معمولا در فروشگاه های فروش عطر، می توان نمونه های متنوع و مختلف از انواع مارک ها را تست کرد و فروشندگان هم محدودیتی در عرضه محصولات چند برند به طور همزمان در فروشگاهشان ندارند.
احسان که خودش یک فروشگاه پر از عطرهای معروف از مارک های مختلف دارد، در مورد اینکه وقتی هیچ نمایندگی مجازی برای فروش برندهای معروف در کشور ما نیست، مغازه دارها اجناسشان را از کجا تهیه می کنند توضیح می دهد: معمولا مهماندارانی هستند که طی توافق و قراردادی با فروشندگان یا پخش کنندگان عطر و لوازم آرایشی-بهداشتی، برای آنان محصولات جدید برندهای معروف را می آورند.
شرکت هایی هم هستند که فقط نماینده فروش محصولات مارک های معروف هستند (ریتیلر) که می توانند بعضی از انواع محصولات آن ها را وارد و پخش کنند.



شرح تصویر: حجم به میلی لیتر، قیمت ها به هزار تومان

*برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.

* گرانترین شیشه عطر دنیا
طبق اظهار نظر فروشندگان عطر، در ایران به طور معمول قیمت عطر از 20هزار تومان تا 400هزار تومان است و به طور غیر معمول قیمت بعضی از عطرها تا یک میلیون تومان هم می رسد.
اما گرانترین شیشه عطر دنیا امپریال مجستی است از تولیدات شرکت انگلیسی کلایو کریستین، در ظرفی کریستالی با حجم 500 میلی لیتر با در الماس پنج قیراتی و یک حلقه طلای 18 قیراتی دور آن. قیمت این شیشه عطر 215هزار دلار (معادل 228 میلیون و 975هزار تومان) اعلام شده است.





. Cool Water
یک پیس از این عطر خوشبو کافی است تا لبخند را به لبان شما بیاورد. از سال 1988 تا کنون این عطر به زنان رایحه ای بهشتی بخشیده است. کول واتر آمیزه ای از بوی مشک ، گل یاس و بوی چوب است. بهتر از اینم هست؟


2.Princess
شرکت ورا ونگ همیشه مارک های زیبایی را خلق میکند و این رایحه با این اصل همخوانی دارد. شیشه آن ارغوانی و به شکل قلب بهمراه یک تاج روی گردنه شیشه است. این عطر برای آن دسته از زنانی که میخواهند هر روز بوی سلطنتی بدهند مناسب است. حتی وانیل به این خوشبویی نیست.


3.Love in Paris
حتما عطرهای شرکت نینا ریچی را میشناسید.زندگی در پاریس برای یک زن با اعتماد به نفس و خیره کننده خلق شده است . طبق آگهی های تبلیغاتی این عطر قدرت کافی برای مسحور کردن حتی اشیاء غیر زنده را دارد.اگر میخواهید بدانید آن چه بویی میدهد ، رزی قرمز که در مخمل پیچیده شده است را تجسم کنید.

4.Bvlgari Omnia Amethyste
وقتی به عطر آمثیست فکر میکند لطافت و ظرافت آن تراوش میکند. این دقیقا همان رایحه ایست که از این عطر استشمام میکنید. این عطر تازه و دلپذیر است و کمی جاذبه جنسی دارد.این عطر برای آن دسته از زنانی که لباس صورتی و حوله های نرمشان را دوست دارند مناسب است .
شما میتوانید از این عطر در تمام طول روز و هرروز استفاده کنید.


5. Coco Mademoiselle
درحلیکه چنل 5 برای زنان مسن ایده آل است کوکو مادمازل برای دختران جوان عالی است.هیچوقت از انتخاب مارک چنل پشیمان نمیشوید و جک پالگ صاحب این شرکت ، در هر ارایه جدید عطرهایش هوش کافی برای قوت بخشیدن به این موضوع را به نمایش میگذارد.این عطر از زمان اولین تولیدش در سال 2001 پرفروش ترین بوده و طرفداران خود را تا ابد اغوا میکند.


6.J’adore
اگرچه بطری آن ممکن است کمی عجیب بنظر برسد اما عطر بسیار دلپذیریست. کریستین دیو این عطر را مخصوص زنان امروزی و خانم هایی کمه اختیاج به تعریف ندارند خلق کرده. این عطر بین زنان پیر و جوان به یک اندازه محبوب است. رایحه زیبای رز سفید و بنفشه ازاین عطر استشمام میشود.

7. Eternity
این عطر مناسب زنانی ست که ساعت ها کار میکنند و به محض اینکه فرصتی بیابند زمانشان را با معشوقشان سپری میکنند.رایحه آن مست کننده است. این همان بوی لذیذ است.
اترنیتی با سابقه و پیشرفته است شما خیلی زود متوجه میشوید که به آن عادت کرده اید.

8. Lovely Perfume
این که سارا جسیکا پارکراین عطر را تحسین میکند باید ربای متقاعد کردن شما کافی باشد که الان برید بیرون و آن را بخرید. شیشه آن شیک و بویش هوس انگیز است و مخصوص زنان سکسی است.
بهترین از همه اینکه قیمتش بالا نیست و با خرید آن میتوانید ارکیده و اقاقیا را بدون پرداخت مبلغ زیادی بو کنید.

9. Armani Code Pour Femme
اکرچه قیمت آن کمی بالاست اما ارزشش را دارد.
این عطر شما را با رایحه ای از عسل و پرتقال تحت تاثیر قرار میدهد.
اگر میخواهید یک عطر برای مادر و یا خواهرتان بخرید ولی نمیدانید چکار بالید کنید این را انتخاب کنید. شیشه آن نیز زیباست.


10.Armani Diamonds
سری عطرهای دایموندزر مسحورکننده هستند. اگر خود را بسیار اغوا کننده میدانید باید با آرمانی دایموندز نشاخته شوید. این عطرذ توجه همه را به شما جلب کرده و سبب میشود در خاطر ها بمانید واین یک حقیقت است.

مامان ماهان به سر و بغل گوشت نزن. به پشت پاهات -پشت زانوهات منظورمه .اونجا برن و پشت کمرت. اینجوری به بینیت نزدیک نیست و در عین حال بوی عطرم می دی.
من از hermes- des merveilles خیلی خوشم اومده. اگر از بوی میوه های گرمسیری خوشتون میاد بهتون chanel- chance tendre قخ پیشنهاد می کنم. اینم 100 $ هست اما تو ایران نمی دونم چنده. خیلی جدیده
کلاْ افرادی که ازدواج میکنند دو دسته اند . آنهایی که از جانشان سیر شدند و آنهایی که قصد جان دیگری را دارند
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز