2737
2739
سلام بچه ها 2 ماه برای بارداری شروع کردم . لک بنینم زیاد شده پری هم نامنظم و زیاد شده به نظرتون دلیلش چیه . تا به حال حتی یک بار هم این اتفاق نیفتاده . میشه علائم بارداری باشه ؟
سلام خانوما و مامان ها
کمک میخوام من به دلیل کیست تخمدانی که دارم هر ??روز عادت میشم. یه روز از بی بی چک لستفاده کردم منفی بود و شبش عادت شدم و مجدد ده روز بعد عادت.و نزدیکی نداشتم.اما حالت تهوع بدی دارم.من چمه؟کمکم کنید لطفا

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام بچه ها
من اولین باره که اومدم توی این سایت.من 27سالمه و 2سال و نیمه ازدواج کردم و 5ماهه که برای بارداری اقدام کردم ولی هنوز نتیجه نگرفتم.3ماه اولی که اقدام میکردم پریودهام زیاد عقب نمی افتاد(هر ماه حدود 2،3 روز)در ضمن من پریودهام نامنظمه.
ماه پیش بعد از اقدام به بارداری،10روز پریودم عقب افتاد و این ماه الان 23 روز از زمانی که باید پریود میشدم گذشته ولی هنوز خبری نیست.ولی مطمئن هستم که حامله نیستم.حالا من با این پریود نامنظم از کجا باید بفهمم که زمان تخمک گذاریم چه روزیه؟تو رو خدا کمکم کنید.من خیلی نی نی دوست دارم و از اینکه هنوز نی نی دار نشدم خیلی نگرانم.
فروش محصولات چرمی http://charminehdooz.mihanblog.com
2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز