2703
2553
عنوان

خونریزی کم در زمان پریود!!!

97417 بازدید | 24 پست
سلام و نیمه شب همه بخیر ،

دوستان ! خواهر من این ماه پریود شده ، اما خونریزیش کم تر از حد معموله ، دلیل این مسئله چی می تونه باشه؟ ماه پیش سونو کرد. کیست هم نداره. سنش هم خیلی کمه (19 سالشه) ممنون می شم راهنمایی کنید...
بعید می دونم مشکل خاصی باشه ، مگر این که مشکل هورمونی داشته باشه یا این که داروی خاصی مصرف کنه. برخی از داروها خونریزی رو در قاعدگی کم می کنن. اگر ماه دیگه هم همین طوری بود با یه دکتر زنان مشورت کنید.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

مروارید جون مشکل هورمونی داره، تستسترونش بالاست ، در واقع باید این رو اضافه کنم که با داروی یاسمین پریود شده. ماه پیش خونریزیش خوب بود ولی این ماه با این که سر موقع پری شد اما خونریزیش کم بود که یک کمی نگرانش کرد.

مونا جونم مرسی از راهنماییت. برای منم گاهی این طوری می شه که کم بشه ولی خب خواهرم خیلی نگرانه! چون باقرص پری شد انتظار داشت پری کاملی بشه و خونریزیش زیاد باشه! :)
2456
آهان ، پس یعنی در واقع پریودهاش تاخیر داشتن ، درسته؟ خب پس جای نگرانی نیست. کسانی که از جنبه درمانی LD و Yasmine برای اصلاح تاخیر قاعدگیشون استفاده می کنن ممکنه همچین مشکلی رو داشته باشن. به نظر من مساله مهمی نیست ولی خب بد نیست با دکترش مشورت کنی. دکترش چه کسی هست؟
2714
یوشینا جون:

تلفنشون:88716727

آدرس: خ عباس آباد خ قائم مقام بیمارستان تهران کلینیک ، کلینیک پزشکان طبقه اول

ساعات کاریشون هم هر روز 9 تا 12 صبح و 2 تا 5 بعد از ظهر

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=6635&postID=1493374#1493374
اینم تاپیکشون برای توضیحات مفصل تر
سلام دوستان من 5 ماه هست ازدواج کردم و 25 سال سن دارم .. پریودهای من معمولا منظم بودن اما این ماه هم پریودی با تاخیر دو یا سه روزه داشتم و هم اینکه خونریزی به شدت کم و بریده بریده هستش .. من برای بارداری اقدام نکردم اما با این وضعیت خونریزی نگرانم که از پیشاب باردار شده باشم . آیا ممکنه حامله باشم ؟
سلام به همه منبه خاطر تنبلیه تخمدان برای پریود شدن از قرص مدروکسی پروژسترول استفاده میکنم معمولا وقتی قرص میخورم سر 8روز(یعنی قبل از اتمام کامل قرص)پریود میشم ولی الان 2سریه که بعد از 2-4 روز بعد از تموم شدن قرصام پریود میشم وخونریزیه کم و کوتاهی دارم در حد لکه وبه جای 10 روز 4-5 روز شده تست بارداری هم دادم منفی بود به نظرتون علتش چیه؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687