2737
2734
سلام دوستان
من مدت دو ماهه که دوباره دارم میرم سرکار و خدا رو شکر درامدم خوبه. در ماه حدود 1.500.000 تومان در میارم. شوهرم هم حدود 2.000.000 در میاره. اما خیلی کم پس انداز میشه. البته بگم 1.000.000 به طور ثابت قسط و کرایه خونه و.... هر ماه داریم اما از بقیه اش خیلی کم یعنی حدود 500.000 پس انداز میکنیم. میشه شما هم درامد و پس اندازتون رو بگید؟
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731
کجا کار می کنی اینقدر بهت حقوق می دن؟خوش بحالت!
امام علی(ع) در نامه ای خطاب به مالک اشتر: ای مالک!شباهنگام کسی را در حال گناه دیدی صبح به آن چشم نگاهش نکن، شاید سحرگاه توبه کرده باشد و تو ندانی!
2740
عزیزم شوهر من شغلش ازاده و با برادر هاش شریک .....اصلا خودش هم نمیدونه حقوقش چه قدره؟ ولی هر کسی هر چه قدر لازم داشته باشه خرج میکنه......منم اصلا از این سیستم خوشم نمیاد........هر چند ماه یک بار هم حسابدارشون اضافه پول ها رو به حساب هر کس میریزه.......
پس تا جایی که من فهمیدم ظاهرا درامد ما بالاتر از سطح متوسطه. اما نمیدونم چرا هیچی پس انداز نمیشه. الان بعد از سه سال که از ازدواجمون میگذره هنوز یه پراید داریم!!!!
ریحون جان درسهای دانشگاهی دندانپزشکی از اون دو تای دیگه آسون تره. یعنی حفظیاتش کمتره و بیشتر عملیه. اما پزشکی و داروسازی خییییییییلی حفظی داره و مخ آدم میپکه!!!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687