2726
عنوان

سوال در مورد کرم ویتامین c

99681 بازدید | 17 پست
سلام
من شنیدم برا جوانسازی پوست خوبه
شما تاحالا استفاده کردین؟ خودتون گرفتین یا دکتر داده بوده؟
کلا هر اطلاعی در موردش دارین بهم بدین ممنووووووووون
سلام

منم شنیدم خیلی برا پوست خوبه پوست رو شفاف میکنه و لک و اینا رو کم میکنه

منم میخو.ام برم بخرم

یه داروخانه چند وقت پیش میگفت17-15 تومن

شما چه مارکی شنیدید قیمتش چند ؟
و امروز.. روزی دیگر است.. سرشار از رمز و رازهای مخصوص خود.. کسی چه میداند..شاید امروز همان روزی باشد که منتظرش بودی!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
امروز همسرم رفته بود داروخانه برام بخره..گفت دکتر داروخانه یه جوری گفت برا چی میخوای و چرا و .... که شک کردم نکنه باید دکتر تجویز کنه.. برا همین نخریده بود و اومد خونه ازم بپرسه..منم گفتم از شماها بپرسم ببینم مگه چیز خاصیه!!!
اینارو برا سی گل نوشته



توصیف کلی :
این کرم جوان کننده پوست حاوی مواد مؤثری می باشد که از لحاظ علمی ثابت شده که می توانند در کاهش خطوط ریز و چروکهای ناشی از پیری پوست موثر باشند و کیفیت کلی پوست را بهبود بخشند.
بسته بندی :
تیوپ پلاستیکی چند لایه حاوی30 میلی لیتر
فوائد اصلی :
افزایش الاستیسیته پوست . افزایش رطوبت . سفت کردن بافت پوست . روشن کنندگی .محافظت از DNA .پیشگیری از پیری زودرس. مرطوب کنندگی . کاهش چروکهای سطحی پوست. مبارزه با رادیکالهای آزاد محافظت در برابر استرس و اشعه آفتاب .لایه برداری سطحی .
مواد موثره :
لیپوزوم ویتامین C . لیپوزوم رتینول . لیپوزوم چای سبز .لیپوزوم هیالورونیک اسید
نوع پوست :
لابراتوار اخوی مصرف کرم ویتامین C سی گل را برای انواع پوست (خانمها و آقایان ) توصیه می کند .
خصوصیات :
لیپوزوم ویتامین C موجود در این فراورده حاوی منیزیم اسکوربیل فسفات می باشد که به نحو موثری به داخل پوست منتقل می شود ودر آنجا رادیکالهای آزاد را از بین می برد و ساخت کلاژن را تحریک می کند. لیپوزوم ویتامین C دارای خواص فوق العاده ای می باشد که از آن جمله می توان به افزایش الاستیسیته پوست ،افزایش رطوبت ،کاهش چروکهای سطحی ، سفت کردن بافت پوست ، لایه برداری سطحی و روشن کنندگی پوست اشاره نمود.
رتینول فعال ترین فرم ویتامین A می باشد، که سبب کاهش عمق چروکهای سطح پوست و بهبود الاستیسیته آن می شود.تماس با اشعه آفتاب سبب آسیب فیبرهای کلاژن و الاستین می شود که این امر خود سبب پیری زودرس پوست می شود. رتینول به نحو موثری پوست را در مقابل آسیب ناشی از اشعه آفتاب حفظ می کند. به منظور به حداکثر رساندن خواص رتینول ،در این فراورده از فرم لیپوزوم رتینول استفاده شده تا نفوذ آن به لایه های زیرین به بیشترین مقدار ممکن برسد.
لایه سطحی پوست توسط لایه هایی از فیبر های پوستی که عمدتا کلاژن و الاستین هستند و به عنوان بافت محافظ شناخته می شوند پشتیبانی می شوند.فضای بین این بافت اسفنجی توسط آب ،پروتئین و هیالورونیک اسید پرشده است .
هیالورونیک اسید استفاده شده در این فراورده که به روش بیو تکنولوژی تهیه شده دارای تمایل زیادی در اتصال به ملکولهای آب دارد. لذا سبب تشکیل یک لایه ویسکوالاستیک در سطح پوست می شود که تبخیر آب از سطح پوست را کاهش می دهد و باعث پایداری رطوبت در سطح پوست می شود. به این ترتیب این ماده سبب بهبود الاستیسیته و نرمی پوست می شود. این ماده در جوانی به فراوانی در پوست یافت می شود لیکن با افزایش سن،تاثیراشعه آفتاب و یا آلودگی هوا از بین می رود. هیالورونیک اسید موجود در این فراورده به علت اثر طولانی مدت و مرطوب کنندگی شدید به کار رفته است.
عصاره چای سبز استفاده شده در این کرم دارای اثرات ضد التهابی و ضد اکسیداسیون است. این ماده همچنین دارای خواص منحصر به فرد ی مانند محافظت از DNA ، پیشگیری از پیری زودرس ، مرطوب کنندگی ، کاهش چروکهای سطحی پوست، سفت کنندگی پوست ، مبارزه با رادیکالهای آزاد و محافظت در برابر استرس و اشعه آفتاب میباشد .
نحوه استفاده :
صبح یا شب مقدار کافی از کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن با حرکات رو به بالا ماساژ دهید تا جذب شود. در صورت مصرف کرم به هنگام صبح ، پس از جذب کامل کرم ویتامین C استفاده از کرم ضد آفتاب سی گل توصیه می شود.
توجه :
لطفا? قبل از استفاده ،کرم را روی بخش کوچکی از بازوی خود ماساژ داده تا جذب شود .پس از 24 ساعت،در صورت عدم بروز حساسیت ، کرم را مطابق نحوه ذکر شده،استفاده نمائید.
هههههههههه لیلی
گفتم که عکس العمل داروخانه منو به شک انداخت که شاید مثلا نباید روزانه استفاده کرد یا سن و سال خاصی داره مثل دورچشم و.....
همسرم گفت خیلی عجیب غریب بهش گفته برا چی میخوای؟؟ چرا میخوای؟؟ مطمئنی میخوای؟؟ ههههه
والا منم شک کردم نکنه خیلی چیز خاصیه!!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز