2737
2734
عنوان

قتل شوهر با همدستی پسر جوان

469 بازدید | 5 پست

وای چه دوره زمونه ای شده خوب راحت طلاق می گرفتی دیگر قتل چرا؟ اخرش که لو می رفتی
---------------------
قتل شوهر با همدستی پسر جوان
کد مطلب : 68831 22 بهمن 1389 ساعت 12:26


کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت، زن و مرد جوانی را که با ایجاد تصادف ساختگی فردی را به قتل رسانده بودند را دستگیر کردند.

دهم آذر ماه سالجاری، مأموران کلانتری 130 نازی‌آباد از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان کشف جسد جوانی حدودا 30 ساله در خیابان تندگویان قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتری 130 نازی‌آباد و آغاز تحقیقات مقدماتی مشخص شد که همسر متوفی به نام «سمیه» با مرکز 110 پلیس تماس گرفته و موضوع کشف جسد همسرش به نام «صادق» را اطلاع داده است.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متوفی به علت تصادف با یک دستگاه خودرو فوت کرده و راننده خودرو نیز از محل متواری شده است؛ به همین علت پرونده‌ای در این باره در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 16 تهران تشکیل شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و برای بررسی نحوه فوت، کارشناس تصادفات پلیس در محل کشف جسد حاضر و پس از انجام بررسی‌های فنی اعلام داشت که مرگ متوفی به علت سانحه رانندگی نبوده و نظر بر مشکوک بودن فوت می‌دهد.

با اعلام نظریه کارشناس تصادفات پلیس راهور و اعلام فوت مشکوک، پرونده از شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 16 تهران به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارسال و به دستور بازپرس، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات کارآگاهان از سمیه، وی در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت که حدود ساعت22 همسرش برای تحویل گرفتن بسته‌ای از منزل خارج شد اما دیگر به منزل بازنگشته است.

وی ادامه داد: من که نگران غیبت او شده بودم به هر جایی که فکر می‌کردم همسرم به آنجا رفته باشد رفتم اما آنان اظهار بی‌اطلاعی ‌کردند تا اینکه در زمان بازگشت به منزل ناگهان جنازه صادق را در کنار خیابان و در نزدیکی محل زندگی‌مان پیدا کردیم که بلافاصله با پلیس تماس گرفتیم.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات با بررسی دقیق اظهارات سمیه، با تناقض‌گویی در اظهارات وی پی بردند؛ با وجود اینکه مقتول با همسرش اختلاف داشته و حتی قرار بوده از یکدیگر متارکه کنند. اما سمیه منکر هرگونه اختلاف خود با همسرش شد. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه سمیه لب به اعتراف گشود و در کمتر از 24 ساعت از آغاز تحقیقات، به مشارکت در قتل همسرش اعتراف کرد.

سمیه دراعترافات خود به کارآگاهان گفت که از حدود 6 ماه پیش با جوانی به نام پرویز آشنا شدم اما در ابتدای آشنایی، خود را مجرد معرفی کردم و پرویز نیز پس از گذشت مدتی از آغاز آشنایی، با اعتماد به صحبت‌هایم از من درخواست ازدواج کرد؛ در طول این مدت، صادق به رفت و آمدها و تماس‌های من مشکوک شده بود و همین موضوع باعث شدت پیدا کردن اختلافات ما شد به گونه‌ای که تصمیم گرفته بودم به هر شکل ممکن از او متارکه کنم.

سمیه در مورد نحوه قتل همسرش به کارآگاهان گفت: زمانی ‌که پرویز پیشنهاد ازدواج به من داد، دیگر مجبور شدم واقعیت را با او در میان گذاشته و به او بگویم که متأهل هستم اما با این وجود حاضر هستم تا با او ازدواج کنم، به شرط آن که صادق از زندگی‌ام برای همیشه خارج شود. پس از آن اختلافات شدید خودم با صادق را به صورت کامل برای پرویز توضیح داده و او نیز قبول کرد تا صادق را در یک حادثه رانندگی به قتل برساند.

سمیه در ادامه گفت که در شب حادثه، پرویز با شماره تلفن همراه صادق تماس گرفت و به او گفت بسته‌ای پیدا کرده که شماره تماس وی بر روی آن نوشته شده است؛ پس از گذاشتن قرار ملاقات در خیابان تندگویان، همسرم از منزل خارج شد و پرویز نیز او را در کنار خیابان زیر گرفت و از محل متواری شد.

با شناسایی دیگر متهم پرونده مخفیگاه وی در منطقه خزانه، شناسایی و کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر شد.

سرانجام پرویز نیز لب به اعتراف گشود و در مورد شب حادثه به کارآگاهان گفت که هنگامی که صادق در کنار خیابان ایستاده بود، قبل از آن که او متوجه خودرو شود او را زیر گرفته و به سرعت از محل متواری شدم.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر با توجه به اعترافات صریح متهمان، هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی و صدور قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.
مرجع : ایسنا
سحر خانم راجع به این خبر نمی خوام نظری بدم اما راجع به این جمله تون:"خوب راحت طلاق می گرفتی " خواستم بگم اگر مرد نخواد طلاق بده طلاق گرفتن برای زن در ایران اگه محال نباشه بسیار سخت تر و زمان بر تر از اونیه که بتونید تصورش کنید
زندگی زیباست ای زیبا پسند ....

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
دو سال چیه؟
اگه با دوسال طلاق صورت بگیره من بهش میگم طلاق برق آسا
اون مرده که هر وقت بخواد می تونه جدا بشه فقط پول مهریه داشته باشه حله

بهر حال تاسف آوره
زندگی زیباست ای زیبا پسند ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز