2737
2734
اگه کم وزنه می خوای تقویت بشه چرا باآرد برنج درست نمی کنی باید نشاسته رو توی آب سرد حل کنی بعد شیر رو بذاری روی گاز شیرت که به مرحله جوش رسید اونوقت نشاسته رو بریز توش بعدم غلیظ که شد شکر و گلاب بریز اگه مغز ها رو هم پودر کنی بریزی توش فکر کنم برای تقویتش خوب باشه
CafeMom Tickers
نشاسته: 1 پیمانه
آب سرد: 1 پیمانه
شیر: 4 پیمانه
شکر: یک و نیم پیمانه
گلاب :نصف پیمانه
مغز هل کوبیده: 1 قاشق مربا خوری

طرز تهیه:
نشاسته را با یک پیمانه آب مخلوط و حل کنید یا این که نشاسته را در یک پارچه ی مَلمل یا تنظیف بریزید و داخل یک پیمانه آب قرار دهید. سپس شیره ی آن را بگیرید. تا اگر مواد خارجی در نشاسته باشد به این صورت گرفته شود.
نشاسته ی حل شده را با دو پیمانه شیر مخلوط کنید و روی آتش ملایم بگذارید و با قاشق چوبی آن را هم بزنید تا گلوله نشود. بقیه ی شیر را به تدریج با نشاسته مخلوط کنید و مرتب هم بزنید.
سپس شکر، گلاب و مغز هل کوبیده یا وانیل را به آن بیفزایید و هم بزنید. وقتی خوب غلیظ شد ، آن را امتحان کنید یعنی با کفگیر روی آن خطی بکشید؛ اگر جای کفگیر به جا ماند، فرنی آماده است.


سپس آن را در ظرف های یک نفره یا در یک ظرف بزرگ بریزید و روی آن را با خلال پسته تزیین کنید.
نکته:در صورت تمایل می توانید به جای هل کوبیده از نصف قاشق چایخوری وانیل استفاده کنید.
CafeMom Tickers

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز