2737
2734
عنوان

لطفا پیش از طرح سوال بخوانید

6789 بازدید | 13 پست
با تشکر از همه دوستان و کاربران که با ابراز لطف خود ما را دلگرم می کنند و با کمال احترام به کلیه بازدیدکنندگان عزیز نی نی سایت، از شما می خواهم قبل از طرح یک سوال، ابتدا این قسمت را مطالعه کنید.
مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

در قسمت پرسش و پاسخ هم گروه بندی منظمی وجود دارد که می توانید برحسب سوال مورد نظر به قسمت مربوطه بروید و پاسخ سوالات نظیر مساله خود را بخوانید.
یا می توانید با استفاده از کلمات کلیدی در "جستجو" همین کار را بکنید.
اگر هنوز هم سوالی برایتان باقی بود، آنرا درج کنید. خوشحال می شویم اگر بتوانیم کمک کنیم.
2728
لطفا محل مناسب را برای موضوع مورد نظر خود در نظر بگیرید.
و تا آنجا که ممکن است، موضوع سوال خود را واضح و بصورت یک جمله بنویسید و در متن سوال توضیحات بیشتر را مرقوم نمائید.
در صورت امکان، pinglish ننویسید چون خواندن آن برای ما و دیگران سخت است. در بسیاری از فوروم های ایرانی اساسا نوشتن با حروف انگلیسی امکانپذیر نیست. اما در نی نی سایت ما این امکان را گذاشته ایم و از شما خواهش می کنیم فقط در صورتی که راه دیگری برای شما نباشد، از آن استفاده کنید.
هیچ سوالی حذف نمی شود مگر اینکه مستهجن یا بسیار نامربوط باشد. حتی به سوالات خارج از موضوع نی نی سایت هم پاسخ داده می شود که فرد سوال کننده تکلیفش را بداند.
ولی سوالاتی که در محل غیر مربوط به موضوع سوال درج شده باشند به محل مناسب منتقل می شوند و این برای شما اسباب زحمت خواهد بود که باید آنرا پیدا کنید و یا با استفاده از کلمات کلیدی یا نام فرستنده آنرا "جستجو" کنید.
در مجموع:
محدوده فعالیت نی نی سایت را در نظر بگیرید.
حیطه فعالیت نی نی سایت مسائل مربوط به دوران پیش از بارداری، بارداری و موضوعات مبتلا به خانواده ها پس از تولد نوزاد تا سنین پیش از دبستان است. بنابراین از طرح سوالات خارج از این موضوعات خودداری کنید. دقت کنید که به سوالات غیر مرتبط با موضوع نی نی سایت پاسخ داده نخواهد شد یا سوال حذف خواهد شد.
منتظر پاسخ اورژانس نباشید.
همچنانکه در پائین تمام صفحات نی نی سایت ذکر شده است، هدف این سایت تنها آموزش عمومی و اطلاع رسانی است در حالیکه در بسیاری از موارد اورژانس شرح حال و معاینه دقیق مورد نیاز است. اگر چه ما به کلیه سوالات مرتبط با موضوع نی نی سایت پاسخ خواهیم داد، اما ممکن است تاخیر یا عدم اشراف کامل به وضعیت بیمار مخاطراتی در پی داشته باشد. بنابراین اگر فکر می کنید وضعیت شما یا کودکتان نیاز به اقدام سریع دارد، حتما با پزشک یا اورژانس تماس بگیرید.
ابتدا سوال خود را جستجو کنید.
پیش از طرح سوال با استفاده از کلمه مناسب موضوع پرسش خود را جستجو کنید. گاهی سوال مشابه یا دقیقا همان سوال قبلا پرسیده شده یا موضوع مشابه ای وجود دارد که شما می توانید پرسش خود را در ذیل همان درج نمائید. سوالات تکراری حذف یا به موضوع مشابه منتقل خواهد شد.
محل مناسب برای سوال خود را انتخاب کنید.
هنگام طرح سوال محل مناسب را با توجه به موضوع سوال خود انتخاب کنید. مثلا سوال مربوط به مشکلات در بارداری را در قسمت رشد و تکامل کودک یک ساله مطرح نکنید! سوالات در بخش نامرتبط به بخش مربوطه منتقل خواهد شد و در اینصورت برای یافتن آن باید با استفاده از کلمات استفاده شده در متن سوال یا نام فرستنده، آنرا پیدا کنید.
از تکرار بیمورد بپرهیزید.
یک سوال را فقط یک بار و با یک نام بپرسید و حتی الامکان آنرا با حروف فارسی بنویسید.
اگر سوال شما گم شد چه باید بکنید؟
علیرغم توجه به نکات فوق اگر سوال شما در محل اولیه خود نباشد ممکن است به بخش دیگری منتقل شده باشد که با جستجو بر اساس کلمات کلیدی و یا نام فرستنده می توانید براحتی آنرا بیابید. البته اگر پرسش شما غیر مرتبط یا حاوی کلمات نامناسب باشد احتمالا حذف شده است.
2738
زمان پاسخگویی برای بسیاری از سوالات کمتر از یک روز است با این حال ممکن است برای جواب برخی از سوالات به یک هفته تا 10 روز زمان نیاز داریم. از این بابت پوزش می طلبیم و امیدوارم در آینده بتوانیم این مدت را هر چه کوتاهتر بکنیم.

سلام دوستان من با ی اقایی ک ی پسر5 ساله داره اشنا شدم و خیلی زود وابسته هم شدیم و احساساتمون جریحه دار شد و ایشون رسما اقدام کردن ب مراسم های خانوادگی و پیش قدم شدن دو جلسه خاستگاری اومدن و مثلا شیرینی خوردیم ولی ی شب من سر اینکه چرا رفته خونه همسرسابقش بچه شو اورده چرا کسی ویگه رو.نفرستاده تند و بد باهاش حرف زدم حتی بلاکشم کردم و گفتم ویگه شمارشو نبینم رو گوشیم اونم کلی التماس و خواهش ک ببخشم با اینکه من مقصر بودم ن اون چون.بعد ی هفته اومده از ماموریت دلتنگ بچه ش شده من ی حسادت الکی کردم و الان با اینکه بهش گفتم پشیمونم و کلی معذرت خاهی باهام سرد شده و دیگه میگه قصد ازدواج نداره من چطوری رابطه خوب و عشق مون رو برگردونم اخه حتی خجالت میکشم ب خانوادم بگم چندی زدم کمکم کنین لطفا

سلام دوستان من با ی اقایی ک ی پسر5 ساله داره اشنا شدم و خیلی زود وابسته هم شدیم و احساساتمون جریحه د ...

این تاپیک برای سال ۸۶

عروس یکی یه دونه ماه دوماد نمونه این رقص عاشقیتون یادگاری میمونه ..عروس یکی یه دونه ماه دوماد نمونه این بهترین سکانس کل زندگیتون...دل دومادو بردی عروس با سلیقه دوماد یه تارموتو به یه دنیا نمیده..  دوماد گل میریزه زیر قدم هات..دوماد هز (حض..حز)میکنه میرقصه باهات...  برو هرجا میره شونه به شونش شدی تاج سرش چراغ خونش
هیچ سوالی حذف نمی شود مگر اینکه مستهجن یا بسیار نامربوط باشد. حتی به سوالات خارج از موضوع نی نی سایت ...

من این سوالو داشتم .توی به کلینیک پروفایلم سوالی پرسیدم که محرمانس،توسط بقیه اعضای این سایت سوالم توی پروفایلم قابل نمایش هست یا فقط سوال های عمومی که تیک محرمانه نخوردن رو میتونن ببینن؟

   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز