2737
2739
عنوان

درگیری خونین خواستگاران در ورامین

1573 بازدید | 21 پست
تو این زمونه این کارها دیگه خیلی بعیده-
----------------------
درگیری خواستگاران در ورامین خونین شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران خبر داد:
مرگ یکی از خواستگاران، نابینایی و نقص عضو دو تن دیگر در این درگیری

سرویس: اجتماعی - حوادث
1389/11/15
02-04-2011
11:57:22
8911-08634: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: اجتماعی - حوادث

در پی درگیری خواستگاران یک دختر نوجوان در ورامین، یکی از خواستگاران به قتل رسید و چندین تن نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزاش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرهنگ مهدی یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران با اعلام این خبر گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در زیباشهر ورامین، ماموران کلانتری 16 جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد در یک نزاع خانوادگی و دسته جمعی به خاطر خواستگاری جوانی به نام «میثم» از دختری 17ساله، هشت نفر از بستگان نزدیک دو خانواده با چوب، قمه و لوله های آهنی به جان هم افتاده اند که در اثر این درگیری یک نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

یارندی درباره علت وقوع این درگیری نیز اظهار کرد: فردی به نام «اصغر» پس از اطلاع از جریان خواستاری «میثم» از دختر عمویش، به وی اعتراض کرده و خواستار منصرف شدن وی از ازدواج با دختر عمویش شده است که با بالاگرفتن مشاجره لفظی آنان و حضور تعدادی از بستگان دو خانواده، درگیری دسته جمعی رخ داده و در جریان این نزاع «اصغر» که بر اثر برخورد ضربه سنگ به سرش دچار شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی شده بود در دم جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این درگیری تعدادی مجروح به جای گذشته است، افزود: این درگیری به نابینا شدن یک تن و قطع انگشت دست شخص دیگری انجامید.

یارندی افزود: با حضور واحدهای انتظامی تعدادی از افراد شرکت کننده در این نزاع دستگیر و افرادی که به شدت مجروح شده بودند نیز به بیمارستان 15خرداد ورامین منتقل شدند.

وی در خاتمه تصریح کرد: در بررسی های بیشتر مشخص شد که دو نفر از عاملان اصلی این نزاع پس از حضور ماموران از صحنه درگیری متواری شده اند، در نتیجه خانواده این دو فرد احضار و در خصوص معرفی فرزندانشان به مراجع انتظامی، مشاوره های لازم به آن‌ها ارائه شد که در نهایت دو متهم اصلی نزاع به همراه خانواده خود جهت پیگیری پرونده و رسیدگی قانونی به کلانتری محل خود مراجعه کردند.

انتهای پیام

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738
سحر جان از دیدگاه اینا دختره چیکاره است که بخواد کسی رو ترجیح بده؟
انتخاب جفت و بدست آوردنش کار مرده (بقول مطهری) زن هم یه میوه یا جایزه یا خلاصه یه شیئیه که باید بشینه ببینه سر انجام کارزار چی میشه و به کی می دهندش
زندگی زیباست ای زیبا پسند ....
کار که خیلی زشت بوده ولی ....
سالومه جان کم لطفی می فرمایید
این عین تهمت به شهید مطهری است که دیدگاهشون رو اینجور ناقص (و البته با انحراف)می نویسید
مثل اینکه از لا اله الا الله فقط بنویسید لا اله
ایشون در کتاب نظام حقوق زن در اسلام رضایت از ازدواج رو حق زن می داند و عقد بدون رضایت زن را باطل می دونند....البته می گویند در طول تاریخ این جنس مرد بوده که طالب بوده است و جنس زن مطلوب...نمی دونم به فطرت خودتون رجوع کنید و ببینید غیر از اینه که دختر ها دوست دارند مطلوب باشند؟
چه وحشتناک!!!!!!!
صهبا جون مامان محمد صدرا جون ممنون از صحبت های به جاتون عزیزم
در این سرزمین هر آنچه برما گذشت نیک و بدش از آن ماست مائیم وارث این سرزمین و اندیشه پدران.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خیلی سردرگمم

deeplove | 18 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز