2733
2734
عنوان

عمل واریکوسل...مراقبتهای قبل و بعد از عمل

| مشاهده متن کامل بحث + 133476 بازدید | 122 پست
لیدا جان واقعا امیدوارم که عمل همسرت راحت و موفقیت آمیز باشه عزیزم...عمل شوهر منم 2 شنبه صبحه...توروخدا بعد از عمل شوهرت بیا خبر بده چجور شد؟راستی دکترشون کیه ؟کدوم بیمارستان عمل میکنند؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

اکی جون انشااله که تو اولین کسی باشی که خبر بارداریتو بدی عزیزم....چقدر سخت که مجبور شدند همسرتون دو بار عمل کنند...یخورده نگران شدم چون مشکل همسر منم خیلیییی شدیده...البته دکترش خیلی خیلی دکتر خوبیه
2728
یلدا جان همسر من بعد از عمل با اینکه الان بیشتر از یک سال می گذره فقط تعداد اسپرم دو برابر شد اما روی حرکت آن تاثیر چندانی نداشت . همسر من قبل از عمل درصد حرکتش صفر بود که بعد از عمل 1 % شد .
اتفاقا به جز من و همسرم هم کسی از عمل خبر نداشت .
در ضمن دکترهای اورولوژیست گفتند که عملش خوب انجام شده و باید برای نتیجه بهتر بیشتر صبر کنیم اما من و همسرم دیگه بیشتر از این نتونستیم حوصله کنیم و آبان ماه با عمل میکرو باردار شدم .

خدایا... هرکس... بیادم هست بیادش باش کنارم نیست کنارش باش و اگر تنهاست پناهش باش

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics




آذین جون بهت تبریک میگم انشاالله یه نی نی تپلو سالم بدنیا بیاری شوهر منم بعد عمل تعدادش خوب شد اما تحرکش تغییر چندانی نکرد دکترش گفته باید کمی صبر کنیم اما منم میخوام بعد عید آی یو آی کنم برامون دعا کن
.........یلدا جون بعد عمل شوهرت مارو بی خبر نزار امیدوارم همه چیز بخوبی پیش بره
2738
سلام به دوستای این سایت
همسر من هم واریکوسل داره اما ماجرای ما اینه که ابتدا رفتیم واسه نازایی بیمارستان صارم پیش دکتر شفقیان بعد اون گفت که باید میکرو کنیم و هیچ تأثیر خاصی وجود نداره که دارویی بدم و یا چیز دیگه ای
اما اون حتی نگفت که مشکل همسرت ممکنه چیزی باشه یا نه خلاصه که ما رفتیم پیش دکتر اسدزاده یک دکتر نازایی دیگه اون گفت من فورا عمل سراغ عمل میکرو نمیکنم یک سری آزمایش داد و متوجه شدیم که شوشو مشکل واریکوسل + تری گریسرید بالایی داره اون تجویز به عمل کرد. اما گفت درصد موفقیت 10 یا 20 درصد میتونه باشه که تعداد اسپرمها بیشتر بشه .
من هم موندم مردد میخوام برم دو تا مرکز نازایی با این آزمایش های جدید تا بهم تشخیص هاشون رو باهم مقایسه کنم ببینم که چه کاری درست تر است.
میخوام از شما بپرسم ماجراهای شما از کجا آغاز شد چطوری واریکوسل همسرتون رو پیدا کردید. دکترون کی بوده ؟ چه تشخصیی داده و چه تجویزی کرده؟؟؟؟؟
لطفا فوری جوابم رو بدید.
با تشکر
ندا جان تعداد اسپرم و میزان تحرک آنها در آزمایش همسرتون چقدر بود ؟ الان دارو مصرف می کنند ؟ خودت مشکلی نداشتی ؟

خدایا... هرکس... بیادم هست بیادش باش کنارم نیست کنارش باش و اگر تنهاست پناهش باش

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics




ماجرای ما از آنجا شروع شد که پس از ? ماه اقدام بچه دار نشدیم و به درخواست دکتر آزمایش سمینال دادیم و مشکل همسرم مشخص شد .

خدایا... هرکس... بیادم هست بیادش باش کنارم نیست کنارش باش و اگر تنهاست پناهش باش

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics




سلام ندا جون ماجرای ما از جایی شروع شد که بعد 1 سال از عدم جلوگیری متاسفانه جواب نگرفتیم از اونجایی که من خودم تحت نظر پزشک بودم و هیچ مشکلی نداشتم دکتر برای همسرم سونو و آزمایش اسپرم نوشت که توی سونو متوجه واریکسل دو طرفه نوع 1 به 2 شدیم و توی آزش هم که تعدادش بود 20 میلیون تحرکش 10 درصد بود و رفتیم پیش دکتر متخصص که با معاینه گفتن باید جراحی بشن البته پیش 3 تا پزشک رفتیم که هر سه نظرشون یکی بود و ما سریعا اقدام به عمل کردیم بعد عمل هم تعدادش شد 120 میلیون که دکتر گفت فوقالعادست و تحرکش فرق چندانی نکرد امروزم داریم میریم که آخرین آزمایشو که بعد 1 سال داده به پزشکش نشون بدیم دعا کنید که خوب شده باشه.........
ندا جون من توی این سایت خیلی جاها خوندم که افرادی مشکل نازائی داشتند و دکتر از همون اول بدون اینکه همسرشونو بررسی کنه گفته باید میکرو بشید...ولی وقتی مشکل همسرشون که اکثرا هم واریکوسل بوده کشف و عمل شده بدون نیاز به میکرو و بطور طبیعی باردار شدند.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز