2726

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

چون شکلات تیره هست میگی؟! مگه رنگ میخوای بخوری؟! اونو نمیدونم...
ولی به هر حال به نطر من رعایت کردن رژیم غذایی که ضرر نداره! نمیخوایم چیزهای بد بخوریم که! از غذاهای سالمتر میخوایم بیشتر استفاده کنیم! به امید اینکه بچمونم خوشگل تر شه!
CafeMom Tickers
2728
آداب دوران باردارى

۱ - ماه اول ، هر روز ناشتا به مقدار دو عدد خرما بخورد و به آن سوره قدر بخواند.
۲ - ماه دوم ، هر روز ناشتا کمى عناب بخورد و به آن سوره توحید بخواند.
۳ - ماه سوم ، هر روز یک عدد سیب بخورد و به آن سوره آیه الکرسى بخواند.
۴ - ماه چهارم ، هر روز انجیر بخورد و به آن سوره تین بخواند.
۵ - ماه پنجم ، هر روز یک عدد تخم مرغ بخورد و به آن سوره حمد بخواند.
۶ - ماه ششم ، هر روز انار بخورد و به آن سوره اءنا فتحنا بخواند.
۷ - ماه هفتم ، هر روز به بخورد و به آن سوره یس بخواند.
۸ - ماه هشتم ، هر روز مقدارى نبات و زعفران را بکوبد و به آن سوره نصر بخواند.
۹ - ماه نهم ، هر روز شیر و خرما بخورد و به آن سوره دهر بخواند.
زمانى که نوزاد تکان خورد، سوره توحید بخواند و صلوات بفرستد. همچنین در طول دوران باردارى هر روز دعاى عهد، زیارت عاشورا و دعاى توسل را بعد از نماز صبح بخواند.
هر روز چهار مرتبه سوره توحید بخواند و در طول این دوران یک بار این قرآن را ختم کند و در ماه آخر براى راحتى زایمان ، سوره مریم را بخواند. ضمنا در طول این دوران باید چهل روز سوره یوسف و چهل روز سوره انعام را بخواند.

توصیه هایی که مخصوص هر ماه بیان شده

ماه اول : روزهای پنج شنبه و جمعه سوره یس و الصافات بخواند وبه شکم بدمد .و روزهای جمعه از قبل از صبحانه انار میل کند و قبل از طلوع آفتاب ،و هر روز بر 2 عدد خرما سوره قدر بخواند و آن را ناشتا بخورد .

ماه دوم : : روزهای پنج شنبه و جمعه سوره الملک بخواند. روز پنجشنبه 140 مرتبه و روز جمعه صد مرتبه صلوات با عجل فرجهم بگوید .هر روز 2 عدد عناب سوره توحید بخواند و آن را ناشتا بخورد.

ماه سوم : روزهای پنج شنبه و جمعه سوره آل عمران بخواند. هر روز بعد از نمازها 140 مرتبه صلوات بفرستد. هر روز بر 1 عدد سیب آیه الکرسی بخواند و آن را ناشتا بخورد .

ماه چهارم : : روزهای پنج شنبه و جمعه سوره الدهر بخواند در تمام نمازها در یک رکعت سوره قدر تلاوت کند و هر روز بر دو انجیر سوره والتین بخواند و آن را ناشتا بخورد.

ماه پنجم : : روزهای پنج شنبه و جمعه سوره الفتح را تلاوت کند . و در یک نماز سوره النصر بخواند
و هر روز یک عدد تخم مرغ سوره حمد بخواندو آن را ناشتا بخورد

ماه ششم : : روزهای پنج شنبه و جمعه سوره واقعه بخواند . شبها در یک نماز سوره التین تلاوت کند
و هر روز بر یک انار را پس از خواندن سوره فتح ناشتا بخورد

ماه هفتم : : روزهای پنج شنبه و جمعه سوره یس و تبارک بخواند. روزی 140 مرتبه صلوات بفرستد.
و هر روز بر یکعدد به سوره یس بخواند و آن را ناشتا بخورد.

ماه هشتم:

روزهای شنبه بعد از نماز صبح سوره قدر ، ده مرتبه
روزهای یک شنبه بعد از نماز صبح سوره والتین ، دو مرتبه
روزهای دوشنبه سوره یس
روزهای سه شنبه سوره فرقان
روزهای چهار شنبه سوره دهر
روزهای پنجشنبه سوره محمد
روزهای دوشنبه سوره الصافات

از خوردن ماست شیرین و عسل کوتاهی نکند . هر روز جمعه ناشتا انار شیرین میل کند . در صورتی که ضرر ناشته باشد ، هفته ای یک بار سرکه بخورد.

ماه نهم : بهتر است غذای او کباب باشد . ادویه نخورد . خرما میل کند . برای سلامتی امام زمان (ع) گوسفندی را ذبح کرده از آن بخورد . در نماز ظهر یا عصر سوره والعصر و الذاریات بخواند . در روزهای پنجشنبه سوره حج و در روزهای جمعه سوره فاطر را تلاوت کند . هر روز مقداری را برود . به عکس و آینه کمتر نگاه کند . هر روز بر مقداری شیر و خرما سوره دهر بخواند و آن را ناشتا بخورد.



تجربه من در دوران بارداری چون ویار داشتم هر شب دو تا سیب بالا سرم میزاشتم نصفه شب اگه گشنم می شد یه سیب پوست می گرفتم می خوردم. صبح هم ناشتا اول سیب می خوردم بعد از جام بلند می شدم چون به دوست نداشتم در تمام دوران بارداریم چای به درست کردم و دم می کردم می خوردم ماه اول سوره مریم و یوسف هفته ای یکبار می خوندم به شکمم فوت می کردم سیب ها رو روش سوره یوسف می خوندم می خوردم. البته من تمام سیب ها رو می چیدم رو همش یه بار می خوندم ماه 4 سوره انسان خوندم روزهای 4 شنبه سوره حشر خوندم دوران بارداری هر روز 5 صفحه قران با معنی خوندم پسرم خدا رو شکر تو کل فامیل خودم و شوهرم تکه
خداوندا التماست میکنم دیدن این لحظه ناب را به تمام مادران جشم انتظار نصیب کن. خداونداهر جه شکرت کنم کفایت نمیکند. به من حقیر لیاقت نگهداری از امانتی که بهم بخشیدی رو بده!!!! حسرت فرزند را به دل هیچ خانواده ای نزار. خدایا با تمام حقارتم در برابر عظمت بی پایانت سر تعظیم فرود میاورم و با تمام وجودم میگم شکرت شکرت شکرت
2706
ارسال نظر شما
2687