2733
2734
همسر محترم من که از صبح تا شب جمعه یا خوابه یا پای تلویزیونه!!!
با این که من هم شاغلم و اتفاقا همکار هستیم و نمیتونه بگه که کار اون از من سخت تره و یا بیشتر خسته میشه. اما اصلا کمکم نمیکنه و وقتی من حرفی میزنم میگه تو هم کار نکن!!
من که واقعا کفری میشم. آخه خییییییییییییلی زور داره به خدا. از صبح تا ظهر تو آشپزخونه ام عصر هم دارم نظافت و کارای دیگه رو میکنم.و باور کنید جمعه ها بیشتر از روزهای دیگه هفته خسته میشم.
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



روزهای جمعه یک خانم نظافت چی بیار کمکت کنه ، به حرف همسرت هم گوش کن تو هم روز جمعه کار نکن ... از جیب مبارکشون پرداخت هزینه اون نیروی کمکی را بکن ، البته خودت هم میتونی یک پولی بگذاری که عدالت رعایت شده باشه .
¥ Doing what you like is freedom , Loving what you do is happiness ¥
2742
عجب حرفی...بنظرم حالش رو بگیر!

پنج شنبه ای شوهرم موبایلش روجاگذاشته بودخونه...ازصبح زودبخاطرموبایلش بدخواب شدم

منم تلافی کردم...اصلا دست به خونه نزدم..بااینکه نهارزودمیومد خونه....مجبورش کردم سالادخالی بخوره

مردهاحالشون روباید گرفت...

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
من ماهی یه بار یکی رو میارم که نظافت میکنه ولی خوب هر هفته که نمیشه یکی رو آورد. آدم میخواد تو خونه راحت باشه. تازه مساله من سر غذا پختن و ظرف شستن و کارای معمولی خونست. آقا از صبح رو مبل لم میده و فقط دستور میده چای بیار, میوه بیار و ......
من دوست دارم این کارا رو با هم انجام بدیم و از با هم بودن لذت ببریم.
2738
بابا اوایل خوب بوووووووووووووووووود. هرروز جمعه جارو و طی میکشید و دستشویی رو میشست!!! اصلا روال کارش بود!!
از وقتی من به خاطر بارداریم سرکار نرفتم و بعد از زایمانم هم خونه بودم خودم کم کم در طول هفته این کارا رو میکردم و فشاری هم روم نمیومد. الان چند وقته دوباره سر کار میرم اما همسری حاضر نیست به روال سابق برگرده.
ارزو جون همسر من هم عین همسر توئه به من می گفت نرو سرکار بمون خونه من اصلا به چشم شاغل به تو نگاه نمی کنم البته از من هم انتظاری از بابت حقوق نداشت حتی اگه کمک میکرد هم یا دیر انجام می داد به طوریکه یه دعوای بزرگ تو خونه می شد و من هم پشیمون می شدم و با خودم می گفتم که حالا این کار ارزش ناراحتی رو داشت .
در نهایت چون می خواستم باردار هم بشم تصمیم گرفتم سرکار نرم حداقل اگه کمک نکنه اعصابم خرد نمیشه.
ارزو جون اعصابت رو خردنکن اکثرا عین همند. به نظرمن هم بگو کارگر بیاد کارت رو بکنه .
بنظرمن یه سه ماهی حداکثردندون روجیگربزار...جمعه هایک کاری کن جمع وجورکنه

البته من ملایم به شوهرم میگم جواب نداد...دادمیزنم...بهش میگم اگه کار روانجام ندی؟؟....

بهرحال ازیه چیزی محرومش میکنم!

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارزو عین مال منه . همسر من هم حاضره هر روز غذای بیرون بخوره . ولی اگه می خوای حالشو بگیری بذار کارا بمونه کارای واجب مثل ظرف شستن ویا غذا پختن رو انجام بده . اگه می تونی تحمل کنی بذار کارا بمونه شاید یه حرکتی انجام داد.
واقعا چرا مردا اینطورین؟ در حالی که من همه سعیم رو میکنم که یه روز جمعه رو با هم باشیم اون فقط دوست داره اخبار گوش بده و براش مهم نیست اگه من 3 ساعت توی آشپزخونه سرپا باشم. تازه تا حرف میزنم میگه خوب غذا نپز از بیرون میگیریم!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687