2703
2553
اگر برای عفونت قارچی دارویی سراغ دارین بگید لطفا چون من به کلوتریمازول حساسیت دارم
باران بهانه است
آسمان را هوس بوسه زدن بر خاک است

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
فهام جون من هیچوقت با کلوتریمازول جواب نگرفتم بیشتر مواقع بدتر هم شدم . یکبار دکتر کلیندامایسین (دالاواگ) داد از اون خیلی راضی بودم . و همراهش شیاف واژینال که حالا هر مشکلی برام پیش میاد از اون شیاف استفاده می کنم و نتیجه
می گیرم به اسم ژینوفیلوس
اگر خدا آرزویی را در دلت انداخت ، بدان که توان رسیدن به آن را در تو دیده است
2714
آره مهرگان جون منم لکتال همیشه توی خانه دارم هر وقت حس عفونت بهم دست میده استفاده می کنم ههههههههه فقط برای کسانی که عفونت زیاد دارند روز اول خیلی سوزش داره
اگر خدا آرزویی را در دلت انداخت ، بدان که توان رسیدن به آن را در تو دیده است
یه آنتی بیوتیک طبیعی هم هست به اسم بره موم محصول زنبور عسله ترکیبش با عسل برای درمان این بیماری استفاده میشه من خودم استفاده کردم خوب بود روش استفادهش هم اینه که یک لیوان آب مقطر استریل را با 2 تا سه نخود بره موم و یک قاشق غذا خوری عسل قاطی میکنی و با سرنگ یا اپلیکاتور به داخل واژن میفرستی برای بقیه مشکلات زنان مثل زخم و کیست رحم و واژن هم مشابه همین میشه عمل کرد. بره موم رو باید از عسل فروشی بگیری.

اینم یه تحقیق دانشگاهی در این مورد.
عنوان : مقایسه کرم واژنی پروپولیس (بره موم زنبور عسل) با کرم کلوتریمازول بر نتایج درمان عفونتهای کاندیدایی واژن در زنان مراجعه کننده به درمانگاه های زنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 1388
Comparing the therapeutic effect of Propolis and Clotrimazole vaginal cream on candidia vulvovaginitis in women referring to Shiraz gynecology clinics (2009)

نویسندگان: مهساالسادات موسوی ، طاهره کشاورز* ،هاشم منتصری ، کیوان پاکشیر ، مریم یزدانی ، نجف زارع ، هوشنگ افروزان
نویسنده مسئول : طاهره کشاورز keshavarzyt@yahoo.com
مقدمه و هدف : ولووواژینیت کاندیدایی دومین عفونت شایع واژن می‌باشد . داروهای موضعی آزول متداول ترین روش درمان می باشد. به علت برخی عوارض جانبی، بسیاری از زنان تمایل به استفاده از درمان های گیاهی دارند. یکی از این درمان‌ها بره موم (پروپولیس) است که خاصیت ضد قارچی آن به اثبات رسیده است. این مطالعه با هدف مقایسه تأثیر کرم واژنی پروپولیس با کلوتریمازول بر نتایج درمان عفونتهای کاندیدایی واژن درزنان سنین باروری انجام شد.
مواد و روش ها: این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی بر روی 100 خانم سنین باروری طی 8 ماه انجام شد. بیماران همگی از نظر شکایات بالینی و کشت آزمایشگاهی ، مبتلا تشخیص داده شدند و به صورت تصادفی در دو گروه 50 نفره کلوتریمازول و پروپولیس تحت درمان قرار گرفتند. پس از پایان درمان ده روزه و کشت مجدد ، نتایج در دو گروه با هم مقایسه شد.
یافته ها: در 92% بیماران گروه کلوتریمازول و در 68% بیماران گروه پروپولیس خارش و ترشحات سفید پنیری بهبود یافته بود. این تفاوت از نظر آماری معنی دار بود و پروپولیس در بهبود شکایات بیماران ضعیف تر از کلوتریمازول اثر کرده بود . از نظر درصد کاهش کلونی اختلاف آماری معنی داری بین دو گروه مشاهده نگردید، به این معنی که پروپولیس در کاهش درصد کلونی ها ، مشابه کلوتریمازول اثر کرده است.
تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز.
بچه ها با این کلوتریمازول چند روزه خوب میشیم من اولین باره استفاده میکنم ولی 4 روزه استفاده کردم حس میکنم بدتر شدم
ساحل دلت را به خدا بسپار ، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد .
پرتو جان کلوتریمازول باید تا٧ روزمصرف بشه و اگه بهبود نداشتی تا ١٤ روز ولی اگه دیدی داری بدتر میشی حتما برو دکتر

دوست گلم شما که حساسیت داری نباید از دیگران کمک بگیری باید حتما با یه دکتر مشورت کنی
خداجون دوست دارم
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687