2703
2553

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

اگه موفق شدید منم یه راه حل بی خطر بیدا کنید منم هستم من سینم خودش کوچیک بود موقع شیر دهی بزرگ شد بعد که شیردهی رو قطع کردم فقط یه ماه شیر داشتم همون یه ذره سینه هم داشتم غیب شد از دکتر سوال کردم گفت فقط جراحی ولی دردناکه و من میترسم شما در مورد تزریق ژل چیزی میدونید یعنی کسی هست که تزریق کرده یاشه و راضی باشه
قرص هم شاید عوارض داشته باشه به قول معروف بخوایم ابرو رو درست کنیم بزنیم چشم رو هم کور کنیم
2456
دو تا مطلب راجع به شینگایا پیدا کردم ( یکی تو سایت بدنسازی ائی که عضوم و بچه ها می خواستند ، به انواع آزاد کننده هورمون زشد استفاده کنند که مورد موافقت آنها قرار نگرفت ( چون با افزایش استروژن باعث بزرگ شدن نوک سینه و عارضه ژینکوماستی در بدنسازان مرد می شود ) و دیگری راجع به تبلیغات و فروش این قرص
( راستی اینو بگم ، خیلی چیزها می تونند استروژن رو تو بدن زیاد کنند )

*********************************
مطلب اول :
آزاد کننده هورمون رشد شینگایا
زندگی طولانی تر، احساس جوانتر بودن، فزونی انرژی شما

فرمولاسیون افزایش طول عمر، پیش ماده هورمون رشد انسانی
آزاد کننده هورمون رشد شینگایا این محصول آشکارا در ارتقاء و بهبود زندگی شما تاثیر می گذارد.
آزاد کننده هورمون رشد شینگایا تماما" طبیعی، 100%قابل اعتماد، کاملا" موثر و بی خطر می باشد.

? پایین آمدن فشارخون بالا ? کاهش وزن بدون رژیم و ورزش
? افزایش دهنده تمایلات **** ? افزایش سطح انرژی،
? خواب آرامتر و راحت تر ? احساس جوانی و به نظر جوانتر بودن
? ارتقاء سطح کلیه احساسات و خلق فردی ? کاهش چروکها و تقویت قوام پوست
? تقویت سیستم ایمنی ? افزایش توده عضلانی بدن

هورمون رشد شینگایا، گستره ای از فوائد فیزیکی و روانی مهیا می سازد، مانند متابولیسم افزایش یافته، کاهش وزن سریع، رشد عضلانی، تقویت سیستم ایمنی، ارتقاء عملکرد مغز و انرژی فیزیکی بیشتر.

Shingaya HGH دقیقا چیست ؟
هورمون رشد انسانی، فراوانترین هورمون تولید شده توسط غده هیپوفیز می باشد. این غده در بخش مرکزی مغز انسان جای گرفته است. هورمونی بسیار پیچیده، متشکل از 191 اسید آمینه است که یک هورمون نسبتا بزرگ بحساب آمده و درحقیقت بزرگترین پروتئینی است که توسط غده هیپوفیز تولید می گردد.
چرا شما به HGH شینگایا نیاز دارید؟
هیپوفیز هورمون رشد انسانی را ترشح می کند که به مجموعهای از کارکردها ی سلامتی بدن انسان، کمک می نماید.در طی دوره بلوغ، ترشح این هورمون به بالاترین سطح خود می رسد که از طریق تحریک رشد بدن، محسوس می باشد. بعد از سن 25 سالگی، تا 85%، میزان هورمون رشد انسانی کاهش می یابد. بسیاری از پزشکان معتقدند که این افت سطح هورمون رشد، باعث مشکلات سلامتی متعدد و بیماریهای مرتبط با افزایش و کبر سن میشود. از جمله این مشکلات، افزایش وزن، کاهش انرژی، کاهش توده عضلانی، چین و چروک تضعیف سطح درک و هوشیاری، سیستم ایمنی ضعیف شده، مشکلات بینایی و غیره می باشد. Shingaya HGH Releaser از طریق تحریک موثر و بی خطر، غده هیپوفیز، جهت تولید و آزاد سازی هورمون رشد با سطحی معادل دوران جوانی درسطح کل بدن، به حل این مشکلات که همگی با افت هورمون در ارتباط هستند، کمک مینماید.
مزایا و فوائد HGH شینگایا چیست؟
هورمون رشد در ترمیم بافتی رشد عضلانی، بهبود زخم، کارکرد مغز، سلامت جسمی و روانی، مقاومت استخوانها افزایش متابولیسم و انرژی، نقش حساسی دارد. به اختصار، HGH ، بطور مطلق، برای سلامتی کامل و احساس خوب بودن کاملا حیاتی است.
میزان مصرف و توضیحات:
? هر بطری فرمولاسیون افزایش طول عمر، پیش ماده هورمون رشد انسانی، حاوی 90 کپسول و برای مصرف یکماه می باشد. سه بار در روز، هربار یک قرص میل شود. برای حصول نتیجه بهتر، تا یک ساعت بعد ا ز خوردن قرص غذا میل نکنید.
? در صورت بارداری یا در دوران شیردهی استفاده از این محصول ممنوع می باشد.

? این محصول به منظور درمان، تشخیص، بهبود یا پیشگیری از بیماری خاصی توصیه نمی گردد. پیش از مصرف این فرآورده یا هر مکمل غذایی دیگر با مرکز درمانی تخصصی خود مشاوره فرمایید .

? توسط FDA بررسی نگردیده است.

? در مکان خشک و خنک و دو از دسترس اطفال نگهداری شود.

? در صورتیکه پوشش داخلی مفقود یا شکسته باشد، از استفاده خودداری نمائید.
چه چیز HGH Releaser شینگایا را بهترین ترکیب جایگزین هورمون رشد می نماید؟

علل بسیاری دال براین هستند که HGH Releaser شینگایا، بهترین انتخاب برای افزایش سطح هورمون رشد و بهبود کیفیت کلی زندگی می باشد. در اینجا، به ذکر چند دلیل بسنده می شود:

? استفاده سریع و راحت - تنها خوردن 3 قرص سهل البلع در روز. عدم نیاز به تزریقهای دردناک و مشکل دار و اسپری های غیر موثر و بد مزه.

? متکی بر هورمون رشد طبیعی. بر خلاف نوع تزریقی و سنتتیک، HGH Releaser شینگایا، غده هیپوفیز را تحریک به تولید و ترشح هورمون رشد طبیعی خود بدن می نماید.

? موثر و 100% بدون عوارض جانبی HGH Releaser شینگایا، بدن را در جهت تولید هورمون رشد کمک می کند بنابراین، موثرتر و بی خطر تر از انواع سنتینک می باشد.

? محصول ارزان. در مقایسه با نوع تزریقی که می تواند چندین هزار دلار قیمت داشته باشد، یا سایر روشها که کاملا بی تاثیر هستند، این محصول، امروزه نتایج واقعی را نشان داده و آشکارا برترین ارزش جایگزینی هورمون رشد را نمایان می سازد.

? عدم نیاز به تجویز از جانب پزشک. از آنجا که این محصول، یک ترکیب اختصاصی از گیاهان طبیعی است، نیازی به تجویز از جانب پزشک نداشته و این، محصول فوق الذکر را محلولی سهل الوصول برای همگان می نماید.

? فرمولاسیون برتر و کیفیت محتویات. HGH Releaser شینگایا، در یک آزمایشگاه تحت نظارت و تضمین FDA، تولید و فرموله شده است که در واقع بالاترین تضمین برای یک آزمایشگاه می تواند باشد. بنابراین از برترین سطح کیفیت و سلامت، حصول اطمینان خواهید نمود.

? نتایج اثبات شده حاکی از آن است که HGH Releaser شینگایا، بطور مستقل، بهترین و موثرترین محلول جایگزین هورمون رشد انسانی قابل دسترس در همه جا، شناخته شده است.
ترکیب گیاهی شینگایا 2200 میلی گرم و شامل:
ال-گلوتامین، گلیسین، ال-آرژنین هیدرو کلراید، ال-ارنیتین هیدرو کلراید، پپسین ? پپتید. سایر ترکیبات: دی کلسیم فسفات، سلولز میکرو کریستال، Sodium Croscarmellose، اسید استئاریک، استئارات منیزیوم و لعاب فارماکولوژیک.
******************
مطلب دوم :
مکمل غذایی گیاهی شینگایا (سفت و بزرگ کننده سینه SBE/E)

سیستم SBE/E یک راه سالم، طبیعی و ملایم برای افزایش سایز و سفتی سینه خانمها،

تنها 2 کپسول 2 بار در روز

1.نحوه اثر SBE/E چگونه است؟

این رژیم مکمل گیاهی متشکل از ترکیب مواد طبیعی است که ثابت شده در طول زمان و در محیط های مختلف موثر واقع میگردد. چیزی به عنوان قرص معجزه گر که سریعاً و بصورت اتوماتیک سینه های بزرگتر بوجود آورند، وجود ندارد. روش داروئی مدرن، داروهای قوی با دوز بالا که گاهی اوقات بطور مصنوعی از منابع باکتریایی و یا حیوانی تولید می شود را تجویز می نمایند. SBE/E از فلسفه بهداشت طبیعی تبعیت کرده و بر روشهای گیاه درمانی متکی است. بجای دوزهای بالا با درصدهای زیاد مواد مصنوعی، این محصول از عوامل گیاهی طبیعی با درصد پائین تشکیل شده که اثرات آن روی بدن زنان مثل استروژن و دیگر عوامل شیمیایی طبیعی بدن می باشد. این محصول به نحو ویژه ای طراحی شده که سینه های بزرگتر و سفت تر بوجود آورند. با گذشت زمان این روش به بدن شما اجازه می دهد که با پروسه های طبیعی بدن تا رسیدن به نتایج دلخواه سازگاری و کمک نماید.

2. آیا سیستم SBE/E سالم (Safe) است؟

این محصول کاملاً سالم (Safe) و بدون ضرر است. انواع مختلفی از این محصول از سالها قبل بدون ایجاد عوارض جانبی در بازار وجود داشته است. بعضی از این محصولات توسط پزشکان گیاه درمان، طی قرنها استفاده می شده است.

3. آیا استفاده از سیستم SBE/E باعث افزایش وزن میشود؟

این محصول مستقیماً و منحصراً روی پستان اثر کرده و باعث افزایش وزن در سایر نواحی نمی شود.

4. آیا این محصول عوارض جانبی دارد؟

خیر تاکنون هیچ عارضه جانبی منفی گزارش نشده است. در واقع بسیاری از مواد گیاهی طبیعی این محصول بطور موثری در سراسر تاریخ برای مقاصدی همچون گردش خون، تنظیم دوره قاعدگی، آرامش اعصاب و سایر موارد بکار رفته است. بسیاری از مصرف کنندگان افزایش میل در رضایت جنسی را گزارش گرده اند و بدین طریق باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد شده است.

5. چه مدت زمانی برای حصول به نتیجه لازم است؟

بطور متوسط 3 تا 4 هفته برای رسیدن به نتایج اولیه لازم است. بعد از دو ماه اکثر مصرف کنندگان تا ? سایز کاسه کرست، افزایش اندازه پستان داشته اند. این رشد تا اندازه خاصی که بدن تنظیم می کند، ادامه خواهد یافت.

6. آیا بعد از 2 ماه، ادامه مصرف لازم است؟

این بستگی به نظر مصرف کننده دارد. درصورتیکه مصرف کننده از سایز و یا سفتی راضی باشد، مصرف مکمل غذائی را قطع می کند، اما در صورتیکه مایل به افزایش بزرگی و یا سفتی باشد مصرف مکمل غذائی را تا رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه ادامه می دهد. در بعضی از مصرف کنندگان قطع مصرف مکمل غذائی، بدون کاهش سایز و سفتی پستان است اما در اکثر افراد، برای نگهداری این نتیجه مطلوب بایستی مصرف مکمل غذائی را با دوز پائین تر) 2 کپسول در روز یا یک روز درمیان 2 کپسول و یا یک روز در میان 1 کپسول) ادامه دهند.

7. بهترین روش مصرف برای بهترین تاثیر چیست؟

2 کپسول صبح، 2کپسول شب بهترین روش است.

http://namayeshgah.com/files/7872/product14204.htm
********************************************
اطلاعاتی هم درباره عوارض پروتز :
http://fa.articlesnatch.com/Article/Breast-Implant-Complications/718514
مطلب رو اینجا می زارم ، بی جهت نیست که خدا می گه ، زن رو جهت آرامش مرد آفریده ...
********************
10 دقیقه در روز زل زدن 5 سال عمر بیشتر! بر اساس تحقیقات آلمانی ها افرادی که در این تحقیق روزی چند دقیقه به سینه زنان زل میزدن نسبت به افراد دیگر تا 50% کمتر دچار حملات قلبی می شوند و به افراد بالای 40 سال توصیه شده حد اقل روزی 10 دقیقه به سینه های بزرگ زل بزنن!
Looking at Breasts is Healthy

10 Minutes Of Staring at Breasts Daily Prolongs Man's Life by 5 Years

According to German research published in New England Journal of Medicine, men staring at women's breasts in fact prolong their lives with years.
"Just 10 minutes of looking at the charms of a well-endowed females is equivalent to a 30-minute aerobics work-out," said author Dr. Karen Weatherby, a gerontologist.
The team led by Weatherby was made up of researchers at three hospitals in Frankfurt, Germany, and found this results after monitoring for 5 years the health of 200 male subjects, half of whom were asked to look at busty females daily, while the other half had to abstain from doing so.
For five years, the breasts oglers presented a lower blood pressure, slower resting pulse rates and decreased risk of coronary artery disease.
"Sexual excitement gets the heart pumping and improves blood circulation. There's no question: Gazing at large breasts makes men healthier. Our study indicates that engaging in this activity a few minutes daily cuts the risk of stroke and heart attack in half." said Weatherby, who even recommends that men aged over 40 should spend at least 10 minutes daily admiring breasts sized "D-cup" or larger
2714
با عرض سلام خدمت خانم بلفی ، راستش من چیزی در این رابطه نمی دونم ، اما در مورد بدنسازها HGH خوراکی ، اسپری و..... ( به غیر از آمپولش ) ، ابداً جواب نداده و یک محصول تبلیغاتی بوده ، اما به نظر این محصول ، سر و صدای زیادی به راه انداخته ، تا ببنیم واقعاً جواب می ده یا نه ( اگر تنها تو شادابی و سرحال تاثیر داشت و تو رشد اون ناحیه خاص ، علتش به گلوتامین ، آرژنین ، گلیسین و پپتاید و.. این جور چیزخهاست ، که خیلی وقته ، در بدنسازی جواب داده اند )
به هر حال کمپانیش مدعی این شده ، که کمک به سطح هورمون ها می کنه ( همون کاری که T-BOMB II در بدنسازی یا استفاده سر خود برای مردان انجام می دهد ) و باید دید ادعاشون واقعاً عملی هست یا یک محصول صرفاً تبلیغاتی درست کرده اند ، و بهتره شما ببینید دیگران جواب می گیرند یا نه ....
در مورد ریزش موی هورمونی ، شاید باید ببنید ، علت ریزش موی شما کمبود یا افزایش کدوم هورمون ( مثلاً DHT و ... ) می باشد ، در آن صورت با مشورت پزشک یا راهنمائی دیگران ، اقدام کنید ...
سلام مامان توبولی؟
میشه بیاد از نتیجه این قرص بگید آخه منم میخوام استفاده کنم گفتم اگه موثر تهیه کنم راستی من یه جا خوندم گفته بودن برگشت بذیره یعنی وقتی قرص برازی کنار باز بر میگرده مثل قبل بعد یه سوال دیگه هر بسته اش چند تا توش هست
ممنون میشم جواب بدید
سلام مامان توپولی عزیز . الان چند وقته که شما از قرص شینگایا استفاده می کنید؟ اگه اثر کرده لطفا به من هم بگید تا تهیه کنم چون با این موضوع خیلی مشکل دارم. لطفا به ایمیلم جواب بدید. خیلی خیلی ممنون اگه جواب بدید.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687