2703
2713
مصرف پتاسیم برای پسردارشدن خیلییییییییی عالیه ودکتررزیمی به دوستم گفته که بعدازپاکی هرروز صدگرم تخم هویچ رابکوب وباعسل بخورتاروز نزدیکی فوق العاده است از پتاسیم وهمچنین تخم کاسنی همازروز11تا18پریودی بخوره اون همخیلی برای پسردارشدن موثره

مصرف سدیم باید بالا برود در غذاها باید نمک بیشتری استفاده شود و از غذاهای صنعتی استفاده شود مانند کراکت ها و تن ها و سوسیس خیار شور و زیتون

پتاسیم بالا برود و پتاسیم بالا در : مواد گوشتی - غلات - حبوبات - چای - میوه های خشک مانند - آلو - انجیل - خرما - کشمش - پرتقالب - نارنگی - خربزه - توت - خیار - هویچ - موز - کلم - لبو - تره - شاهی - شلغم - زیتون - نخود فرنگی - کگوجه فرنگی و................

شیرینی و ماد قندی زیادی مصرف شود

حدالامکان مواد لبنی کلسیم دار مصرف نشود


سلام مامان های آینده. منم هنوز مامان نشدم.با این شماره تماس بگیرید. تلفن گویاست هم برای دختر شدن و هم برای پسر شدن نی نی راهنماییتون می کنه و برای هر بار تماس هم فکر کنم 200 تومان میاد روی قبض تلفن. 9099070059- نه بابا گویا نیست مشاور گوشی رو ور می داره

یکی از همسایه های مامان می گفت صبح ها وقتی پریود هستین خرما رو تو روغن محلی سرخ کنین بخورین و دم کرده تخم هویچ من که تا حالا نشنیده بودم

دختر عموم رفته بود دکتر بهش گفته بود شربت گلاب با نشاسه فراون درست کن و مرتب هم خودت بخور هم بده شوهرت اونم اینکارو کرده و حالا 2 تا پسر داره سر بچه دومی که هنوز ماههای اول بوده و رفته دکتر یه دکتر دیگه به دکتر که گفته اینجوری چیزی خوردم دکتر گفته پس تو هرچی باردار بشی همش پسر هست

تازه توی همین سایت خوندم یه نفر رفته پیش دکتر برا تعیین جنسیت و نوشته بود که فولیک اسید از قبل از بارداری بعث دختر شدن بچه میشه.نظرتون چیه

جوجو جان لبنیات اصلاً نخور یا خیلی کم بخور اگه دلت پنیر خواست پنیر شور بخور غذاهات نمکش زیاد باشه میگو بخور انگور - توت فرنگی - خربزه - خرما- عسل و موز حتماً تو مواد غذایی روزانه ات باشن

روز تخمکگذاریتو حتماً با تست ال اچ مارک مکس 14 حتماً تعیین کن و اگه تستت مثبت شد برو سونوگرافی که مطمئن تر بشی شوشو اصلاً سیگاری نباشه ماءالشعیر نخوره به هیچ وجح ، عرق کاسنی بده بهش بخوره شوشو 4 مغر زو بده بهش بخوره معجون براش درست کن و بخوره قبل از نزدیکی هم باید با محلول جوش شیرین واژینال شسشو داده بشه

مثلا به من گفتن که اگه روز تخمک گذاری باشه حتما پسره ولی خوب من که نمی دونم که تخمک آزاد میشه

مثلا همین که روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشی...خودت و شوشو گرمی زیاد بخورین مخصوصا خرما و موز..هرچی که پتاسیم و سدیم زیاد داره بیشتر بخوری...زمان نزدیکی زن هم ارضا بشه مخصوصا اگه قبل از مرد باشه بهتره...بعدش زیر کمرت بالش بذاری یا پاهات رو بالا بگیری...مرد نیم ساعت قبل نزدیکی یک فنجون قهوه بخوره(البته نه بیشتر چون خوب نیست)...و یکسری موارد دیگه...انشااله خدا نی نی سالم و صالح و باهوش و زیبا و عاقبت به خیری به هممون بده عزیزم...

سلام جوجو جون من الان 1 پسر 6 ماهه دارم 1روز درمیان بد از peryodam نزدیکى داشتم خیلى زیاد شیر موز یا موز khorma va مى خوردم قصد من پسر نبود یا دختر فقط baardari بود و چون زیاد سوزشِ ادرار میگرفتم در mahloole نمک و joosheshirin هم زیاد نشستم و بده ها وقتى فهمیدم چه چیزهاى بچه را پسر میکنه گفتم eeemibini من nadaneste همه karhae را کردم که بچه پسر میشه من هم نمى دانستم کى tookhmak goozari دارم فقط یک روز در میان nazdeki کردم و البته damay بدنم را هر روز میگرفتم و تغییر کرده بود

روش تغذیه‌ای
پیروی از رژیم غذایی مخصوص برای به دست آوردن فرزند پسر یا دختر از زمان های قدیم معمول بود، ولی از آنجا که مکانیسم و نحوه اثر این روش ناشناخته بود، رژیم های غذایی، متفاوت و گاه متناقض به کار گرفته می شد.
در انسان اگر چه نحو عمل رژیم غذایی و استفاده از رژیم مناسب شناخته نشده ولی حدس زده می شود که ممکن است به علت تغییر متابولیسم تخمک و بخصوص یون‌های سطح خارجی آن در صورتی که تخمک یون مناسب را داشته باشد بتواند اسپرماتوزوئید حامل کروموزوم جنسی y یعنی پسر یا x یعنی دختر را به طرف خود جلب کند.
نتایجی که از به کار بردن این روش گزارش شده، یکنواخت نیست و بعضی از مراکز بین ?? تا ??? درصد موفقیت گزارش داده اند، اما این نتایج، زمانی می تواند قابل قبول و قابل اعتماد باشد که رژیم غذایی به تنهایی مورد استفاده واقع شود و سایر روش ها همزمان با این روش به کار گرفته نشود.
روش استفاده از رژیم غذایی استاندار خاصی ندارد و تا حدود زیادی با مواد غذایی معمول در هر کشور ارتباط دارد. ولی نتایج به دست آمده از این تحقیقات، یکنواخت بوده و هدف از آن تغییر تعادل موجود بین یون های منیزیم، سدیم، پتاسیم و کلسیم است.
در این روش آنچه اهمیت دارد نسبت این مواد به یکدیگر و نه مقدار مطلق آنهاست.
بنابراین، رژیم غذایی باید به نحوی انتخاب شود که نه تنها باعث بالا رفتن ماده معدنی مورد نظر نشود بلکه مقدار املاحی را که باعث جلب اسپرماتوزوئید جنسیت مخالف جنین مورد نظر می شود در خون کاهش دهد.
در این روش برای رسیدن به جنین پسر، بالا بودن نسبت سدیم و پتاسیم و کم بودن کلسیم و منیزیوم، متابولیسم تخمک و به خصوص لایه خارجی آ ن را به نحوی تغییر می دهد که اسپرماتوزوئیدهای حامل جنسیت پسر به طرف آن جذب می شوند و به عکس برای جذب اسپرماتوزوئید جنسیت دختر به وسیله تخمک، لازم است میزان کلسیم و منیزیوم خون بالا برود و میزان پتاسیم و سدیم خون پایین بیاید.
در یک مطالعه دقیق که روی ?? نفر زنی که از این رژیم برای به دست آوردن جنسیت مورد نظر استفاده کردند ?? نفر توانستند فرزند پسر به دنیا آورند رژیم فقط لازم است به مدت سه ماه و به خصوص در ماهی که لقاح صورت می گیرد مورد استفاده واقع شود.
این روش فقط لازم است توسط زن اجرا شود زیرا تغییرات یونیک اوول است که اسپرماتوزوئید موردنظر را انتخاب می کند.
استفاده از رژیم با به کاربردن یک دستور آشپزی صورت نمی گیرد بلکه یک نسخه پزشکی محاسبه شده می تواند موثر باشد.
استفاده درازمدت از این رژیم پزشکی اثر سوء بر سلامت مادر و بچه نیز به جای نمی گذارد.
به طور مثال سدیم علاوه بر نمک طعام، در غذاهای دریایی، گوشت، تخم مرغ، شیر، جگر گوساله، هویج، اسفناج وجود دارد و مقدار مصرف روزانه آن معادل ?/? گرم است درصورتی که رژیم های غذایی معمولا تا ? برابر این مقدار را به بدن می رسانند.منابع غذایی حاوی پتاسیم در فرآورده هایی مثل گوشت، غلات، میوه ها و سبزی ها وجود دارد.
مقدار نیاز روزانه به پتاسیم یک میلی گرم است اما در رژیم های غذایی معمولا تا ?? برابر این مقدار پتاسیم وجود دارد. کلسیم که مقدار احتیاج روزانه آن در بدن ??? میلی گرم در روز است، در فرآورده هایی مثل شیرکاکائو، ماست، بستنی، شلغم، بادام و ساردین وجود دارد. منابع غذایی حاوی منیزیوم نیز شامل قهوه، کاکائو، غلات، سبزی ها، مخمر آبجو، سویا، چغندر، گردو، جوانه گندم است.
در بعضی تحقیقات با این روش تا ?? درصد موفقیت گزارش شده که برای چنین روش ساده، ارزان و بدون ضروری نتیجه بسیار خوبی است. یکی از تغییرات دیگری که در میزان تخمک گذاری صورت می‌گیرد، اضافه شدن مقدار گلوکز در ترشحات مخاطی دهانه رحم در موقع تخمک گذاری است.
بالارفتن مقدار گلوکز در ترشحات دهانه رحم به جذب اسپرماتوزوئیدها کمک می کند و از آنجا که اسپرماتوزوئید پسر از قدرت تحرک بیشتری برخوردار است. مناسب بودن ترشحات دهانه رحم بیشتر به نفع اسپرماتوزوئید پسر است.
از روش تصحیح رژیم گاه در مراکز انتخاب جنسیت در کشورهای انگلستان، فرانسه، کانادا همراه با روش جدا کردن اسپرماتوزوئیدها استفاده می شود ولی در آمریکا کمتر از این روش استفاده می شود.
استفاده از میوه‌های شیرین محتوی گلوکز در روزهای تخمک گزاری، محیط را برای جلب اسپرماتوزوئید y مناسب تر می کند.
چرا که قند خون به سرعت بالا می رود. این غذاها شامل؛ گلوکز، ساکاروز، شربت ذرت، عسل، آب نبات، غلات صبحانه شیرین شده، هویج، بیسکوئیت، سیب زمینی پخته، کشمش، نان گندم سفید، نوشابه های دارای شکر و یا پلیمرهای گلوکز است.
به طور خلاصه غذاهایی که بیشتر برای لقاح پسر مناسب است عبارتند از کلیه و غذاهای شور، موز، خرما، هویج، سیب زمینی، جگر، گوشت و تخم مرغ و غذاهایی که برای دختر مناسب است عبارتند از؛ شیر و فرآورده های آن، ماهی ساردین، خاویار، بادام، کاکائو و جوانه گندم و کلم، کدو و فلفل سبز.
همچنین جالب است که بدانید به گزارش خبرگزاری فرانسه یک بررسی که در انگلیس انجام شده است، نشان می‌دهد رژیم غذایی کم‌انرژی که حداقل کالری، مواد معدنی و مواد مغذی را داشته باشد، با احتمال بیشتری به تولد نوزاد دختر منجر می‌شود.
فیونا ماتیوز از دانشگاه اکستر در انگلیس و همکارانش می‌‌خواستند که دریابند که آیا رژیم غذایی زن تاثیری در جنسیت فرزند او خواهد داشت یا نه.
این پژوهشگران از 740 زن که برای اولین بار باردار شده بودند و از جنسیت جنین خود آگاه نبودند، خواستند تا اطلاعات مشروحی در مورد عادات غذاخوردن خود پیش و از باردارشدن ارائه کنند.این زنان بر حسب میزان کالری دریافتی در حول و حوش زمان لقاح به سه گروه تقسیم شدند.
پنجاه وشش درصد زنان گروهی که بیشترین میزان دریافت کالری را داشتند، نوزاد پسر داشتند، در حالیکه در گروهی که کمترین میزان مصرف غذا را داشتند، این میزان 45 درصد بود.
گروهی که بیشتر نوزاد پسر به دنیا آورده بودند، علاوه بر میزان بیشتر کالری دریافتی، با احتمال بیشتری طیف وسیع‌تری از مواد مغذی از جمله پتاسیم، کلسیم و ویتامین‌های C، E و B12 دریافت کرده بودند.
نسبت نوزاد پسر همچنین برای زنانی که روزانه دست کم یک ظرف غلات صبحانه می‌خوردند، در مقایسه با افرادی که یک ظرف یا کمتر از آنها در هفته می‌خوردند، به شدت بالا می‌رفت.
به گفته این پژوهشگران این یافته‌های غیرمنتظر با تغییر تدریجی به نفع دختران در نسبت‌های جنسی نوزادان تطبیق دارد.
پژوهش‌های قبلی نشان داده است که علیرغم همه‌گیری فزاینده چاقی، میزان میانگین دریافت کالری در اقتصادهای پیشرفته کاهش پیدا کرده است. شمار بزرگسالانی که صبحانه نمی‌‌خورند نیز به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.
به گفته این پژوهشگران یافته‌های آنها ممکن است توضیح‌دهنده این امر باشد که چرا در کشورهای پیشرفته که زنان جوانان به رژیم‌های کم کالری روی آورده‌اند، جمعیت پسران در حال کاهش است.
دکتر ماتیوز می گوید یافته‌های این بررسی به یک “مکانیسم طبیعی” برای انتخاب جنسیت اشاره می‌کند.
رابطه میان رژیم‌ غذایی غنی و کودکان مذکر ممکن است توضیحی تکاملی داشته باشد.
در اغلب گونه‌ها شما فرزندان مذکر می‌تواند بسیار بیشتر از فرزندان مونث باشد. اما تنها اگر شرایط مطلوب باشد- در شرایط نامطلوب اعضای نر گونه ممکن است اصلا نتوانند جفت‌‌گیری کنند، در حالیکه ماده‌ها به طور مداوم‌تری تولیدمثل می‌کند.
اگر مادر منابع فراوانی در اختیار داشته باشد، صرف منابع در تولید فرزندان مذکر معقول است، زیرا به نسبت به داشتن یک دختر، احتمال بیشتری وجود دارد که برای او نوه‌های بیشتری تولید کند. اما در زمان‌های کمبود منابع، سرمایه‌گذاری بی‌خطرتری است.
پژوهش‌ها در مورد “لقاح آزمایشگاهی”(IVF) نشان‌دهنده آن بوده است که میزان‌های بالاتر گلوکز یا قند، رشد و نموی رویان‌های مذکر را تحریک می‌کند، در حالیکه باعث مهار رشد رویان‌های مونث می‌شود.
اگر که قصد دارید از این روش برای تعیین جنسیت فرزندتان قبل از بارداری استفاده کنید حتما نکات زیرا به خاطر بسپارید :
1 – حتما با یک متخصص زنان زایمان یا حداقل پزشک عمومی تماس بگرید تا یک چکاب کامل بشوید و از نظر بیماری‌هایی مانند سرخچه، دیابت، بیمای‌های ارثی و ژنتیکی و … سلامتی‌تان محرض شود، زیرا در صورت داشتن این بیماری‌ها هم ممکن است رژیم غذایی تاثیر منفی بروی بدن شما بگذارد و هم ممکن است اگر نگذارد این بیماری‌ها بروی جنین و نوزاد آینده شما تاثیر منفی بگذارند، پس حتما با پزشکتان مشورت کنید و اورا از تصمیم خود برای بارداری آگاه سازید تا او نیز اگر داروهای مضری را مصرف می‌کنید قطع یا تعدیل کند.
2- از زمانی که تصمیم میگیرید صاخب فرزند شوید، عادت های خوب را تجربه کرده و عادت های بد را رها کنید. سلامت همسر شما نیز در این چند ماه قبل از حاملگی خیلی مهم است . چون حدود 70 روز طول میکشد تا اسپرم مرد به رشد کامل برسد.
3- در این دوران بیشتر مواظب سلامت خودتان باشید و از انجام رفتارهای پرخطر و تماس با محیط‌هایی که احتمال بیماری شما را افزایش می‌دهند خود داری کنید، بر فرض مثال چنانچه در منزل گربه دارید و میخواهید جای آن را تمیز کنید یا باغبانی کنید. از دستکش استفاده کنید تا احتمال بروز بیماری توکسوپلاسموزیس که گاهی در رشد جنین تاثیر میگذارد کاهش یابد.
4 – برای گرفتن یک رژیم غذایی مناسب و مطلوب حتما با یک متخصص تغذیه تماس بگرید و قصد خود را برای بارداری با ایشان در میان بگذارید و بر طبق جنسی که‌ می‌خواهید بدنیا آورید با او مشورت کنید.

2- روش زمان بندی مقاربت ( تعیین زمان تخمک گذاری)
برای استفاده از روش زمان بندی کافی است نگاهی به خصوصیات تخمک (X) و دو نوع اسپرم حاوی کروموزومهای X و Y در آقایان بیندازیم.
می دانیم که خانمها هر ماه در اواسط سیکل خود یک یا چند تخمک که از نظر جنسی فقط X هستند تولید می کنند و در مقابل آقایان دارای دو نوع اسپرم X و Y هستند در واقع این مرد است که جنسیت سلول تخم را تعیین می کند به شکلی که اگر تخمک X با اسپرمY لقاح یابد سلول تخم مونث شده و اگر تخمکX با اسپرم Y لقاح یابد سلول تخم مذکر می‌شود.تخمک یک سلول درشت است که حدود ?.? میلی متر قطر دارد و با چشم غیر مسلح هم قابل مشاهده می باشد .حرکت آن بسیار کم و سنگین است و در حدود ?? ساعت می تواند در شرایط رحم زنده بماند. آقایان دارای دو نوع اسپرم هستند اسپرمی که حاوی کروموزوم X است و اسپرمی که حاوی کروموزوم Y است.
اسپرمX دارای سر بیضی بوده درشت تر و سنگین تر و با حرکت کمتری نسبت به اسپرم Y است و طول عمر آن بیشتر است. اسپرمYکوچکتر، فرزتر و با سرعت بیشتری می باشد و دارای دم بلندتری است سر آن نیز گرد است ولی طول عمر آن کوتاه تر است و بسیار کم جان تر و ضعیفتر است. در واقع تفاوت این دو نوع اسپرم است که پایه و اساس انتخاب جنسیت را تشکیل می دهد و تمام روشهای انتخاب جنسیت در دنیا مبتنی بر این تفاوتها می باشد. یک نکته مهم این است که اگر چه اسپرمهای Y کم جانتر و دارای عمر کوتاه تری هستند ولی تعداد اسپرمهای این نوع بسیار بیشتر از اسپرمهایX است و این جبران کننده نقطه ضعف آنهاست . و موجب یکسان شدن تعداد موالید دختر و پسر می شود. اسپرمهایY نسبت به محیط اسیدی بسیار حساس هستند و سریعا در این محیطها از بین می روند و در مقابل اسپرمهایX در این محیطها مقاومت بیشتری دارند و به این علت در تعیین جنسیت از شستشوهای اسیدی یا قلیایی استفاده می شود.

طبق مطالب فوق یکی از مهمترین نکات در تعیین جنسیت، تعیین زمان تخمک گذاری می باشد و اگر مقاربت در حوالی زمان تخمک گذاری صورت گیرد، پسر بدنیا خواهد آمد چرا که در زمان تخمک گذاری ترشحات دهانه رحم از همیشه قلیایی تر و رقیق تر است و ارتجاع پذیر تر است و حرکت اسپرمهایY را بسیار سهل و آسان می کنداما اگر مقاربت ? تا ? روز بعد یا قبل از تخمک گذاری اتفاق بیافتد شانس پسر شدن بشدت کاهش می یابد و احتمال دختر زیاد می شود.
یکی دیگر از مواردی که در انتخاب جنسیت می توان از آن بهره جست ارگاسم زن ( رسیدن زن به اوج نقطه لذت جنسی را گویند ) در هنگام مقاربت است. می دانیم که در هنگام ارگاسم زنانه ترشحات با PH قلیایی از دهانه واژن ترشح می شود که همزمان با انقباضات عضلات واژن باعث بالا راندن اسپرمهای پسر و کمک به حرکت ان اسپرمها به سمت رحم می شود و این مورد به زوجهای خواهان فرزند پسر پیشنهاد می شود. پس بهتر است که اگر پسر می‌خواهید روابط عاشقانه تری در هنگام رابطه جنسی با همسرتان داشته باشید !
در این روش خانمها باید حتما با مراجعه به یک سونوگرافیست و متخصص زنان و زایمان، ابتدا روش اندازه‌گیری حرارات رحم و تعیین زمان تخمک ‌گذاری را آموزش ببینند که با توجه به توضیحاتی که متخصصین به مراجعه کنندگانشان می‌دهند این کار بسیار راحت است، سپس پس از یادگیری روش فوق اولین روز پریود خود را یادداشت کنند و بعد باید هر روز دمای بدن خود را انداه گیری و یادداشت کند. تا روزی که دمای بدن او 5/0 تا یک درجه افزایش پیدا کند. آن روز روز تخمد در این PH حرکت کند و همینطور این نوع اسپرم در این محیط امکان زک4ود، 80 درصد احتمال دارد که فرزند دختر شود و در صورتی که این اتفاق درست همزمان با تخمک گذاری انجام گیرد. 80 درصد احتمال پسر دار شدن بیشتر وجود دارد.

همچنین یاداوری این نکته برای خانم‌های جوانی که هنوز روش اندازه گیری حرارات رحمی را یاد ندارند ضروری است که 3-5 روز بعد از پاک شدن از عادت ماهیانه سونوگرافی واژینال انجام دهند ( در طول این مدت هیچ نزدیکی نداشته باشند تا رحم از هر گونه اسپرمی مبرا باشد ) تا اندازه فولیکولشان معلوم شود به این طریق سونوگرافیست زمان نسبی آزادسازی آن را از روی اندازه‌اش به ایشان میگوید زمانی را که دکتر به ایشان گفت یک روز بعدش را می‌توانند در نظر بگیرند ( برای اطمینان بیشتر یک روز بعد را بگیرند چون اگر تخمک از فولیکول ازاد شده باشد تا 48 ساعت زنده میماند ) و نزدیکی ( درحین نزدیکی ار زوش شستشوی مهبلی نیز استفاده کنند ) انجام دهند چون سرعت y بیشتر از x است جنین حاصله پسر میشود.
در صورتیکه اگر قبل از آزاد شدن تخمک اسپرمی در رحم بود چون عمر y ها کوتاه , عمر x ها طولانی تر است ؛ x ها تخمک را بارور و جنین دختر میشود.
3 – روش شستشوی مهبلی
همانطور که در قبل گفتیم میزان واژن نقش بسیار تعیین کننده‌ای در پسر یا دختر دار شدن مادر بازی می‌کند، بطوریکه اگر PH واژن قلیایی باشد به دلیل اینکه اسپرم Y دار خیلی سریعتر می‌تواند در این PH حرکت کند و همینطور این نوع اسپرم در این محیط امکان زنده ماندش بیشتر است، پس در این شرایط احتمال اینکه اسپرمY دار بتواند تخمک را بارور کند بسیار بالاست، همچنین در شرایطی کهPH واژن اسیدی باشد، امکان دختر دارشدن زیاد تر است چون اسپرم Y دار که عامل پسر دار شدن است در PH اسیدی خیلی سریع از بین می‌رود و می‌میرد و نمی‌تواند با سرعت خودش را به تخمک برساند، برای همین اینجا مزیبت با اسپرم X دار است که هم با شرایط اسیدی سازگار است و هم طول عمر بیشتری دارد.
معمولا در روز تخمک گذاری و حتی 48 ساعت پس از تخمک گذاری، PH واژن قلیایی است، برای همین است که توصیه می‌شود در این موقع برای پسر دار شدن آمیزش شود، اما بعد از سپری شدن این زمان PH واژن به مرور اسیدی‌تر می‌شود این پون مثبتی برای دختر دار شدن است، پس اگر می‌خواهید دختر دار شوید یا 48 ساعت قبل یا بعد از تخمک گذاری آمیزش داشته باشید تا از این مورد اطمینان حاصل کنید.
متخصصین زنان زایمان برای اینکه PH واژن را بطور مصنوعی قلیایی یا اسیدی کنند، توصیه میکنند که ضمن استفاده از روش تعیین زمان تخمک گذاری، اگر که فرد می‌خواهد پسر دار شود از محلول جوش شیرین رقیق شده برای شستشوی واژن پیش از نزدیکی استفاده کنند تا احتمال پسر دار شدن در زمان 48 ساعت پس از تخمک گذاری به بالای 80? برسد زیرا این محلول PH واژن را به شدت قلیایی می‌کند، همچنین برای دختر دار شدن باید از محلول رقیق شده سرکه سفید استفاده کرد تا PH واژن اسیدی‌تر شود.
توصیه ما به شما این است که قبل از تهیه این محلولها و برای آموزش شستشوی مهبل با آنها، حتما با یک ماما یا متخصص زنان و زایمان تماس حاصل بفرمایید.
4- روش زمان بندی ماهیانه مقاربت
از روشهای دیگر در تعیین جنسیت استفاده می شود با استفاده از جداولی، سن مادر را با حاملگی در نظر می گیرند و بر این اساس مشخص می شود که بارداری در هر ماه که اتفاق بیفتد احتمال کدام فرزند بیشتر است. مثلا مادری ?? ساله است اگر در ماه اردیبهشت باردار شود جنین حاصله دختر خواهد بود.
در این روش بیشتر عوامل محیطی مانند آب و هوا، شرایط فیزیولوژیکی مادر در طول‌ ماه‌های مختلف سال و سن مادر را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
همینطور جالب است که بدانید بر طبق گزارش نشریه معتبر پزشکی “The British Medical Journal” زنانی که دیرتر حامله می‌شوند احتمال پسرزایی‌شان بیشتر است.
برای اطلاعات بیشتر از این روش نیز باید با یک متخصص زنان زایمان تماس بگیرید و از او مشاوره بخواهید.
5 – روش تعیین میزان اسپرم
در زوجهایی که ? یا بیش از ? فرزند دختر دارند و خواهان پسر می‌باشند مرد باید یک آزمایش شمارش اسپرمی بدهد چرا که اگر تعداد اسپرمهای مرد در یک سی سی کمتر از ?? میلیون باشد احتمال دختر دار شدن ??% و اگر زیر ? میلیون باشد این احتمال ???% خواهد بود. کلا هر اتفاقی که باعث افزایش اسپرمها شود به نفع پسر شدن است و برعکس به نفع دختر شدن.
پس آقایانی که مشاهده می‌کنند تعداد فرزندان دخترشان بیش از فرزندان پسرشان است و یا شاید اصلا فرزند پسری ندارند، باید ابتدا با یک متخصص ارئولوژی تماس بگیریند و این تست را انجام بدهند، اگرکه تست فوق کاهش تعداد اسپرم در مایع منی را نشان داد می‌توانند از تجویزات پزشک معالجشان برای افزایش میزان اسپرم استفاده کنند، همچنین این افراد می‌توانند از روشهای نشاندارکردن لیزری و PGD – IVF برای رفع مشکلشان استفاده نمایند.
6- روش نشاندار کردن لیزری گامتها :
در این روش سلولهای جنسی مردانه (اسپرم) حاوی کروموزوم X توسط لیزر نشان‌دار شده سپس توسط دستگاهی این سلولها از سلولهای جنسی (اسپرم) حاوی Y بی‌نشان جدا می‌شوند. و سپس بنا به علاقه والدین اگر که دختر بخواهند اسپرم X دار و اگر پسر بخواهند اسپرم Y دار با تخمک لقاح داده می‌شود که معمولا یا از روش IVF برای لقاح استفاده می‌کنند و یا اسپرمها را به رحم مادر تزریق می‌کنند.
7- روش PGD – IVF :
? (Preimplantation Genetic Diagnosis) PGDیا تعیین جنسیت جنین قبل از تولد، روشی است که هم در مورد تعیین جنسیت جنین به واسطه علاقه والدین به یک جنس خاص و هم به علت انتقال بیماری‌های ژنتیکی وابسته به جنسیت خاصی همچون هموفیلی و … استفاده می‌شود.
تشخیص پیش از لانه‌گزینی امر جدیدی است که بیش از 10 سال قدمت ندارد اما با پیشرفت علوم زیستی و پزشکی به یکی از مطمئن‌ترین روشها در زمینه تشخیص اختلالات ژنتیکی قبل از تولد و همچنین تعیین جنسیت جنین تبدیل شده است.
در حال حاضر این روش در کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا و … در مورد بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و الان یکی دوسالی نیز است که این روش در ایران مورد استفاده قرار گرفته است و پژوهشگرانی همچون دکترملک منصور اقصی (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص زنان و زایمان و عضو تیم IVF بیمارستان مهر تهران) و دکتر صادقی (عضو هیات علمی پژوهشکده ابن‌سینا) و بسیاری دیگر از متخصصین پیشروی زنان و زایمان و درمان ناباروری ایران، به کار گرفته می‌شود.
در حال حاضر ? PGDتنها روش ممکن برای زوجینی است که در معرض داشتن فرزند مبتلا به بیماری‌های ژنتیکی قرار دارند و در ضمن به دلایل قانونی، مذهبی85 به این تخمک‌ها عمل لقاح آزمایشگاهی انجام می‌گردد.
سپس متخصصین 8A ژنتیکی تجربه نمایند. این روش می‌تواند رویای افرادی که به دلیل اختلاف ژنتیکی و خطر بیماری‌های وابسطه به جنس و ارتباط‌های فامیلی نمی‌توانند با هم ازدواج کنند و بچه‌دار شوند را تا حدودی محقق می‌کند.
علاوه بر استفاده از این روش در مورد بیماری‌های ژنتیکی، در افرادی نیز که به جنسیت خاصی علاقه دارند نیز از این روش استفاده می‌شود به اینصورت که زوجی با داشتن مثلا چند پسر یا دختر خواهان داشتن فرزندی با جنسیتی غیر از آنچه که دارند هستند.

اما متاسفانه روش PGD یک روش بسیار سخت و گرانقیمت است و در این روش با توجه به اینکه برای انتخاب جنسیت مورد نظر باید تعدادی از سلول‌ها را حذف کرد برای زوجینی که دارای مشکلات ناباروی هستند به هیچ عنوان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد زیرا انجام این روش مستلزم حذف نیمی از تخمک و اسپرمهای حاوی جنسیت غیر دلخواه است که شانس و احتمال باروری و بچه‌دار شدن آنها را کاهش می‌دهد.
هزینه این عمل بسیار بالاست و خیلی از افراد توانایی پرداخت هزینه این عمل را که حداقل حدود یک و نیم تا دو میلیون تومان است، ندارند.
در این روش ابتدا متخصصین با تزریق آمپول‌های تحریک کننده‌ای به بدن زن، اورا وادار می‌کنند که بر خلاف سیکل طبیعی بدنش که در طول هر دوره عادت ماهیانه فقط یک تخمک از بدن آزاد می‌کند، هر دفعه 14 تا 16 تخمک آزاد کند، سپس این تخمک‌ها بازیافت می‌شوند و با نمونه‌گیری از مرد و تزریق اسپرم به این تخمک‌ها عمل لقاح آزمایشگاهی انجام می‌گردد.
سپس متخصصین جنین را در شرایطی همانند شرایط رحم مادر، به مدت چند روز ( معمولا 72 ساعت ) نگاه می‌داند تا جنین به مرحله 8 سلولی برسد، در این هنگام متخصص یک سلول را از جنین 8 سلولی جدا می‌کند و مورد آزمایش قرار می‌دهد، اگر جنین از نظر ژنتیکی و بیماری‌های خاص مشکلی نداشت، این جنین را در لوله تخمدان یا رحم جایگزینی می‌کنند. قابل ذکر است که در این مرحله می‌توان جنسیت جنین را نیز تعیین کرد و به دلخواه زوجین، جنین پسر یا دختر را در رحم مادر جایگزینی نمود.
گرچه که مراحل گفته شده در بالا شاید ساده به نظر برسند، اما این روش بسیار هزینه‌بر و سخت است اما دقت بسیار بالایی دارد ( درحدود 100? )، معذالک این روش خطرات بسیاری نیز دارد ازجمله برای زنان زایا و سالم، چونکه بمباران هورمونی تخمدان برای تغییر سیلک طبیعی، خود ممکن است منجر به اختلالات تناسلی – عصبی در زن شود.
منتها با استفاده از این روش گران قیمت فرد می‌تواند هم به طور 100? جنسیت فرزندش را انتخاب کند و هم از سلامت ژنتیکی او اطمینان حاصل کند، همچنین بنا به تمایل زوجین می‌توان دو قلو یا چند قلو نیز بدنیا آورد چون اگر تعداد تخمک‌ها و جنین‌های سالم زیاد باشند، میتوان با جایگزینی چندین جنین در رحم مادر، منتظر بدنیا آمدن چند قلوها شد.
مخالفین و موافقین تعیین جنسیت قبل از لقاح
منتقدان استفاده از این روش‌ها برای انتخاب جنسیت قبل از لقاح ( و نه در موارد پزشکی ) معتقدند که این روش‌ها منجر به تبعیض جنسیتی و برهم زدن تعادل جنسیتی جامعه می‌شود (بخصوص به ضرر دختران) و برای همین این اعمالی همچون PGD و IVF به غیراز موارد پزشکی در کشورهایی همچون استرالیا، کانادا و چین ممنوع است، اما کشورهایی همچون آمریکا و ایران این اعمال را با در نظر گرفتن علاقه والدین انجام می‌دهند.
استدلال موافقین از جمله دکتر ارگاردال از مرکز پزشکی دانشگاه Giessn در آلمان در باره این عمل، این است که افراد بسیار کمی امکان استفاده از این عمل را ( که نیاز به مراکز تخصصی و هزینه فروان دارد ) دارا می‌باشند و این عده اندک هیچ تاثیری نمی‌تواند در کل جمعیت یک جامعه یا جمعیت 6 میلیاردی جهان بگذارد.
یکی از پزشکانی که در قبال 20 هزار‌دلار، جنسیت جنین را تعیین می‌کند، معتقد است که فقط به تعادل جنسیتی در خانواده‌ها و طبیعت کمک می‌کند. او می‌گوید : ‌” چینی‌ها پسر می‌خواهند و کانادایی‌ها دختر واین درهر کشور متفاوت است. اما در نهایت وقتی تعداد درخواست مراجعه‌کنندگان را با هم جمع می‌کنیم، نسبت دختر‌خواهی به پسر‌خواهی 50-50 است. ”
پزشکان امریکایی معتقدند که با این راه، می‌توان از بروز مشکل دخترکشی در هند و چین جلوگیری کرد.
همچنین متخصصین داخلی نیز معتقدند که این روش‌ها می‌توانند در مواقعی که خانواده‌ها دچار بحران‌های روحی- روانی ناشی از نداشتن فرزند از یک جنس خاص هستند، نیز می‌تواند هم مشکلات خانواده‌ها را بر طرف کند و هم از بارداری‌های مکرر جلوگیری کند.
استدلال متخصصین داخلی این است که ممکن است که یک خانواده پسر دوست فرزند اولشان پسر نشود، برای همین این خانواده اقدام به بارداری‌های بعدی می‌کند و این عمل ممکن است تا 8 یا 7 تولد انجام بگیرد و فرد بازهم به جنس مطلوبش نرسد، این روشها می‌تواند از انجام این بارداری‌های تکراری جلوگیری کند، همچنین در زمانه فعلی که ضرورت تنظیم خانواده بسیار مهم است، خیلی از خانواده‌ها تمایل دارند دو فرزند از هر دوجنس داشته باشند و روش‌های تعیین جنسیت قبل از لقاح می‌تواند به رویای این خانواده‌ها تحقق ببخشد و بر اساس علاقه‌ آنها جنس فرزند را مشخص کند.
نتیجه گیری:
در پایان جا دارد این توضیح را بدهم که همه چیز در حقیقت در دستان آن یگانه هستی موجود است و اگرکه او اراده کند هر چیزی تحقق می‌پزیرد و همه این روش‌ها تنها واسطه‌هایی هستند برای رسیدن شما به علایقتان که آنها هم اگر مشیت خداوند را نداشته باشند، بی حاصل اند.
چه آنکه خدواند حکمتی در پسر دار نشدن یا دختر دار نشدن خانواده‌ای داشته باشد که نمی‌خواهد آن خانواده پسر دار یا دختر دار شود، شاید اگر آن خانواده پسر دار یا دختر دار شود این پسر یا دختر مایه مفسده برای والدینش شود و یا هر احتمال دیگری که از قدرت ذهن ما دور است، بر همین اساس اگر که به مشیت الاهی اعتقاد دارید و جنسیت فرزند برایتان مهم نیست می‌توانید از هیچ کدام از این روشها استفاده نکنید و به دنبال تقدیرتان بروید، منتها اگر دوست دارید که خودتان رقم بزنید که فرزندتان از چه جنسی باشد، می‌توانید از روش‌های فوق برای انتخاب جنسیت فرزندان خود استفاده کنید.
اما همواره قدرت لایزال آن قادر حکیم را فراموش نکنید و با دعا و طلب خیر برای فرزندانتان از او بخواهید که فرزندانی نیکو صفت و پاک به شما دهد تا میراثی جاوادنه برایتان باشند، در متون مذهبی ما دعاهای بسبیاری وجود دارد که همه بر طلب خیر برای فرزندان دلالت دارند. پس چه نیک است که ما نیز به استعانت از بزرگان دینی مان برای فرزندانمان دست به دعا ببریم.
توصیه‌های پایانی :
توصیه پایانی من به شما اینست که همیشه بعد از توکل به خدا از علم روز و متخصصین امر استفاده کافی و لازم را برای حل مسائل زندگی‌تان ببرید، در این زمینه‌هم بر طبق روشی که انتخاب می‌کنید شما باید حتما با یک مشاور تغذیه‌ای (در صورت انتخاب روش تغذیه‌ای) و یک متخصص زنان و زایمان و یا ماما و سنوگرافیست ماهر( درصورت انتخاب روشهای شستشوی مهبلی و تعیین زمان تخمک گذاری) و یک متخصص ژنتیک و درمان ناباروری و زایمان ( در صورت انتخاب روشهای PGD-IVF و نشاندار کردن لیزری )، حتما تماس حاصل بفرمایید تا بتوانید با اطمینان بیشتری و بدون هراس از عوارض جانبی به این اعمال مبارت ورزید.

مامان عرفان شستشوی واژینال با جوش شیرین یکی از کارهای مهمی که حتما قبل ازنزدیکی باید انجام بدی
یه سرنگ 10سی سی ازداروخانه بخر و توی نصف لیوان یک قاشق مربا خوری جوش شیرین بریزوحل کن بعدش 2الی 3بارسرنگ رو پرکن روی زمین بخوب یه بالش بذار زیرکمرت که خالی نشه اب ها .سرنگ رو داخل واژنت کن تاته وخالی کن 5دقیقه بعد که بلند شدی و اب روخالی کردی 2باره سرنگ دوم رو داخل کن اینجوری اب وجوش شیرین کل واژن تو رو شستشو میده.این کار برای اینه که محیط واژن قلیایی بشه ومحیط قلیایی برای اینکه اسپرم های پسرراحت تر میتوانند حرکت کندبهتراست اگرکسی دخترمی خواد این کارو می تونه به جای جوش شیرین با سرکه انجام بده چون سرکه اسیدی است وبرای دختردارشدن خوبه.
رژیم غذایی هم ازهمی قضیه پیروی میکنه ودکترا غذاهایی رو به شما توصیه میکنند برای پسردارشدن که خونتون رو قلیایی کنه وپتاسم وکلسیم زیاد داشته باشه موزوخرما وطالبی منبع سرشار پتاسیم هستند وخوبن همینطور هرچیزی که نمک داشته باشه سعی کنید غذاهاتون حدکثر شوری روداشته باشه. و شوشو هم باید چیزهای گرم زیاد بخوره هم گرمی مثل خرما وموزوپسته وبادام زمینی وهندی وگردو و....و گوشت قرمزبرعکس چیزی که گفتین برای زن نه اما برای مردخیلی خوبه وجزو واجباته

نه عزیزم دکترگفته نخور یعنی کمتر بخور اصلا نخوری که اصلا خوب نیست بدنت احتیاج داره بعضی وقتها بخوراما به شوشو زیاد بده گوشت قرمزبرای اسپرم سازی خیلی خوبه

بعدشم رژیم فقط10% تاثیر داره خیلی رژیم رو جدی نگیر مهمترین چیز اینه که تارخ دقیق تخمک گذاری تو بدونی وشستشوی واژینال حتماویه چیز دیگه هم تا زمان تخمک گذاری که معمولا روز 14یا15 نزدیکی اصلا نداشته باشی تا اسپرم های شوهرت قوی بشن و زیاد. برای تعیین روز تخمک گذاریت از دماسنج کمک بگیر خوبه

دکتر به من گفته برای تعیین صد در صد تاریخ تخمک گذاری از الان از نوار ال اچ استفاده کنم.تا دو ماه بعد دیگه تاریخ تخمک گذاریم دقیقا دستم بیاد.واسه هر ماهی 3تا خریدم.این ماه دقیقا چهاردهم مثبت شد.فکر کنم از دماسنج مطمئنتر باشه.راستی من فکر میکردم شوشومم نباید گوشت بخوره.شوشو بیچاره.................

نیمفادورای عزیز ایشالله که همونی که میخوای خدا بهت بده ایشالله اگردخترمیخوای حتما شستشوی واژینال با سرکه یادت نره .به شوشو هم همش سردی بده بخوره غذاهای سرد باعث دخترشدن میشه. نزدیکی هم از شب اول بعد پری نزدیکی کن تا یک روزقبل از تخمک گذاریت 3روز حوال تخمک گذاری اصلا نزدیکی نکن ایشالله که تو دختردارشی ما هم پسر دار بعدش خودم میام خواستگاری دخترت واسه پسرم

البته من دوست ندارم یک وقت جسارتی بکنم و جای شما را بگیرم اما توی مفاتیح خوندم اگه همسر زن باردار در پایان 4 ماهگی همسرش دستش را برپهلوی زنش بگذاره و ایه الکرسی را بخونه و نیت کنه اسم فرزندش را محمد بگذاره حتما بچه پسر میشه ( البته شرط گذاشتن اسم به نام محمد واجب است)

دوستان عزیز باورتون میشه من هر کاری از دستم برمیومد انجام دادم تا بچه ام دختره بشه من همیشه عاشق دختر بودم و چون خودم تک دخترم و تنها تو یک شهر غریب زندگی میکنم دوست داشتم همدمی داشته باشم از سه ماه قبل هر کاری شما بگید انجام دادم .دائم در حال خوردن قره قوروت و ترشی جا بودم تا خونم اسیدی بشه همسرم هم اصلا اهل خوردن چیزهای شیرین و گرم نبود و بهش نمیدادم گاهی موز میخورد .تازه اون واریکوسلی بوده و عمل کرد و اسپرمش همینجوری هم ضعیف هست .روز تخمک گذاری هم نزدییک ی نداشتم چون اکثرا کسانی که واریکوسل دارن احتمال آوردن دختر توشون بیشتره.من حتی بعد از باردار شدن هم همین رژیم رو رعایت کردم و همه بهم میگفتن صد درصد دختره.
اما من پسر دار شدم الان هفت ماهمه.روزهای اول خیلی گریه کردم ولی بعد تو نمازم کلی مغفرت از خدا خواستم که علارغم سعی من اون چیز دیگه ایی برام درنظر گرفته

من شنیده بودم که اگه بخوایم نینی پسر شه باید نزدیکی انجام ندیم مثلا 15 20 روز تا اسپرم مرد قوی بشه بعد اقدام کنیم حالا در حوالی زمان تخمک گذاری
ولی چند روز پیش که رفته بودم دکتر لون اینو قبول نداشت و گفت اینطوری نطفه قدیمی میشه و خوب نیست
بهم گفت شب قبل از اقدام نزدیکی با جلوگیری داشته باش
خواستم ببینم واقعا باید اینکارو بکنم ؟من و همسرم به خاطر ش الان 20 روزه که دندون رو جیگر گذوشتیم و نزدیکی نکردیم

تندیس جان محلول رقیق جوش شیرین و آب 1 قاشق چایخوری در 1 لیوان آب ولرم
نه مامانی جون دست راست و چپ نیست بستگی به تخمدان آدم داره بعضی ها از سمت راست تخمدانهاشون دختره و بعضی پسره البته بهتره بلافاصله بعد از نزدیکی پاها باید به بالا باشه روی دیوار یا مبل بذارین موقع نزدیکی هم باید به حالت سجده باشین

فصل اول : تعیین جنسیت

اولین نکته ای که در مورد این مبحث باید متذکر بشم اینه که برخلاف تصور قدیمیها که میگفتند اگه دو ماه اول بارداری مادر از خوراکیهای گرم استفاده کنه بچه پسر و اگه از خوراکیهای سرد استفاده کنه بچه دختر میشه امروز کاملا مشخص شده که این بحث پایه علمی نداره چون از همون بدو پیدایش نطفه اگه کروموزومهای x باهم ترکیب بشن بچه دختر و اگه کروموزومهای x و y با هم ترکیب بشن بچه دختر میشه . پس ما قبل از بارداری باید با یکسری دستوراتی که من در زیر میارم تا 98% میتونیم جنسیت بچه رو تعیین کنیم ولی اگه باردار باشید دیگه نمیشه کاری کرد .

نکاتی که باید در ابتدا توسط آقایان رعایت شود

1- برخلاف تصور قدیمیها جنسیت بچه تنها توسط زن تعیین نمیشه بلکه هم مرد و هم زن در این مورد نقش دارن . بعضی زنها رحمهای گرم و مکنده ای دارن که باعث میشه کروموزومهای y خودشون رو زودتر برسونن و بچه پسر میشه و بعضی برعکس . ولی نکته مهم در اینجا نطفه مرد است . اگر نطفه سالم و قوی باشه بچه پسر و اگه ضعیف باشه بچه حتما دختر میشه .همچنین تعداد اسپرم هم در جنسیت جنین نقش مهمی داره یعنی اگه تعداد اسپرم از 20میلی در سی سی کمتر باشه فرزندتون به احتمال زیاد دختر میشه . پس اگر مثلا داشتن پسر براتون خیلی مهمه میتونید یک ازمایش اسپرم انجام بدید تا ببینید وضعیت به چه صورتیه . در موسساتی مثل رویان با هزینه ناچیزی این ازمایش رو انجام میدن . نگران نباشید از اینکه ازمایش بدید و ببینید که نطفه ضعیفی دارید . این نشون دهنده ضعف شما نیست درصد بسیار بالایی از آقایون این مشکل رو دارند که علتهای مختلفی داره و مثلا کمبود ویتامین ث یا اسید فولیک میتونه این مشکل رو ایجاد کنه .

2- نطفه های خیلی ضعیف که ممکنه در اثر بعضی از بیماریها مثل واریکوسل ایجاد بشه ( توضیح آن از مبحث ما خارجه ) ممکنه در وهله اول باعث بارداری بشن ولی بچه سقط میشه پس اگر سقطهای مکرر دارید یکی از دلایلش میتونه همین باشه

3- نطفه آقایون سه ماه طول میکشه که کامل بشه . برای همین برای تقویت نطفه، اقایون باید از سه ماه قبل از بارداری همسرشون اقدام کنن

4-یکی از مسائل مهمی که نطفه رو ضعیف میکنه سیگاره پس اگر طالب نوزاد پسر هستید سعی کنید حتی الامکان برای سه ماه سیگار نکشید یا مصرفش رو کم کنید چون سیگار ویتامین ث بدن رو از بین میبره و این ویتامین در امر ساخت و تکمیل نطفه نقش مهمی داره .

5-آقایون از سه ماه قبل روزی یک عدد ویتامین ث و یک عدد اسید فولیک بخورید که هر دو ویتامین بوده و مطمئن باشید که برای بدنتون بسیار مفیده و نطفه رو تقویت میکنه . این مورد رو حتما حتما انجام بدید .

6- اگر بیضه ها تحت فشار یا گرما قرار بگیرند در مکانیسم اسپرمها اختلال بوجود میاد پس در طول این سه ماه از پوشیدن لباس زیرهای تنگ و شلوارهای چسبان و گرفتن دوش آب داغ خودداری کنید .در طول روز اگر میتوانید کیسه یخ روی بیضه ها قرار دهید .

8- نیم ساعت قبل از لقاح هم یک کیسه یخ به مدت 10تا15دقیقه قرار دهید .

9- املاح خون مادر هم در تعیین جنسیت نقش دارند اگر میزان سدیم و پتاسیم بالا و میزان کلسیم و منیزیم خون پایین باشد بچه پسر و برعکس آن بچه دختر میشه .

10- محیط اسیدی یا قلیایی واژن هم نقش تعیین کننده ای دارد . محیط اسیدی دشمن کروموزوم y بوده و ان را از بین میبره پس برای پسر شدن نوزاد محیط باید قلیایی و برای دختر شدن محیط باید اسیدی باشد .

11- زمان نزدیکی اگر 2-3 روز قبل از تخمک گذاری باشه بچه دختر و اگر کمی قبل یا کمی بعد ( حوالی تخمک گذاری ) باشه بچه پسر میشه .

12-به ارگاسم رسیدن زن محیط رو قلیایی و احتمال پسر شدن رو افزایش میده .

13-زمان نزدیکی و وقوع حاملگی نقش خیلی خیلی مهمی در جنسیت فرزند داره . اگر شما تمام نکات رو رعایت کنید ولی به زمان توجه نداشته باشید شانس خودتون رو بسیار کم می کنید . در زیر یک جدول که من از مجله تایمز برداشتم رو برای شما میذارم و بعد توضیح اونو به شما میگم . در مجله تایمز نوشته بود که این جدول چینی است و درصد خطای اون تنها 2% است و 98% درسته البته اگه شما هم اونو با دوروبریهاتون تست کنید میبینید که درصد بسیار بالایی درسته . خوب پس اول به نکته های زیر توجه کنید تا جدول رو براتون بذارم .

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2456
خدا حفظش کنه برات pary جان راستی اعظم جان به نظرم بهتره تحقیق کنی ببینی زمان تخمک گذاریت کیه و همزمان با اون اقدام کنی چون اگه قبل از تخمک گذاری یا بعد از اون باشه دختر میشه عزیزم ضمنا به همسرتم بگو اگه سیگاریه 3 ماه نکشه و لباسای زیرش تنگ نباشه و همینطور بهتره 4 صبح به بعد باشه پروژتون
برای داشتن نوزاد پسر

1- آقایان از سه ماه قبل باید روزانه یک قرص اسید فولیک و یک قرص ویتامین ث مصرف کنند و همانطور که گفتم باید از پوشیدن لباس زیر و شلوار تنگ - نشستن طولانی روی صندلی - گرفتن دوش آب داغ خودداری کنید .

2- آقایان از مصرف غذاهای کنسرو شده خودداری کنند .

3- خانمها از دو ماه قبل غذاهایی مانند موز - کاهو - توت فرنگی - خرما - هل - زعفران - دانه های روغنی - کره - گوشت قرمز - سیب و برنج و غذاهای نمکی را استفاده کنید .

4- خانمها لبنیات را برای این مدت از رژیم غذایی خود حذف کنند .

5-لقاح باید در حوالی تخمک گذاری صورت بگیرد .

6- قبل از لقاح آقایان کیسه یخ روی بیضه ها قرار داده و خانمها از شستشو با محلول جوش شیرین رقیق شده با آب استفاده کنند .

7-دخول باید عمیق بوده و خانم به ارگاسم برسد .

جدول تعیین زمان لقاح بر اساس سن مادر



سن مادر در زمان لقاح زمان لقاح
45 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18
o x x o x o x o x o x x o x x x o x o x o x x o x o x o 11دی تا11بهمن
x x o x o x o x o x x o x o o o x o x o x o x x o x o x 12بهمن تا10اسفند
x o x o x o x o x x o x x x x o o x o x x x o x o o x o 11اسفند تا 11فروردین
o x o x o x x x x o x o x o o o o o x o o x x o o x o x 12فروردین تا10اردیبهشت
o x x o x o x x o x o o o o o o x o o o o o x x o x o x 11اردیبهشت تا9خرداد
o x o x o x o o x o o o o o o o x o o x x x o o o x x x 10خرداد تا 9 تیر
x o x o x x o x o o o o o o o o x x x o o x x o o x x x 10تیر تا 9مرداد
o x o x x o x o x o x o x o o o x x x x x o o x o x x x 10مرداد تا 9شهریور
x o x x o x o x o x o o o o o o x x x o x o x o o x x x 10شهریور تا 8مهر
o x x o x o x o x x o o o o o o o x x o x o x o o o x x 9مهر تا 9ابان
x o x x o x o x o x x x o o o x o o o o x o x o o x o x 10ابان تا 9اذر
x o x o x o o o x x x x x x x x o o x o x o o o o x o x 10اذر تا 10دی




در این جدول حرف ( o) نشان دهنده دختر و حرف ( x) نشان دهنده پسر است .

روش استفاده :

شما با توجه به سن مادر در زمانی که تصمیم به بارداری میگیرید میتوانید زمان لقاح خود را تنظیم کنید .

بطور مثال اگر مادری 25 ساله تصمیم بگیرد تا نوزاد دختر داشته باشد در تاریخهای 11 دی تا 11 بهمن و 12 فروردین تا 9 خرداد و 10 تیر تا 9 مرداد اگر نزدیکی داشته باشد و باردار شود نوزاد او دختر میشود . در خارج از این تاریخها اگر حامله شود نوزاد پسر است . ( اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات برای من بفرستید و پاسخ انرا ببینید )

سلام
بجهها من رژیم پسر زایی گرفتم
ماست و دوغ و شیر خیل یمحدود مصرف میکنم
با غذا هم زیتون شیر میخورم
:کاهو هم میتونم بخورم
سلام عزیزم
امیدوارم به نتیجه برسی
من دکتر رفتم رژیم غذایی مواد غذایی قابل مصرف ( شیرینی جات ، نان ، برنج ، سیب زمینی ، خرما ، موز ، انگور، سبزیجات خام و پخته مثل کاهو و ........)
مواد غذایی تقریبا ممنوع ( لبنیات ، شیر ، ماست ، .......)
مواد غذایی کاملا ممنوع ( آبلیمو و سرکه و از این قبیل )
زمان نزدیکی خودت را با محلول جوش شیرین بشوی و همان شب که برنامه داشتی کمی جوش شیرین در غذایت بریز

این برنامه بود که دکتر به من داد امیدوارم به دردت بخوره

من سه ماه قبل از بارداری به سفارش دکتر اسید فولیک مصرف کردم و نی نیم پسره

بیشترین چیزی که تو تعیین جنسیت اثر داره روز اقدام به بارداریه . پس بهتره روز تخمک گذاریت رو بدونی چون اقدام در روز تخمک گذاری 99 درصد نی نی پسره . یک روز قبل و بعدش هم احتمال پسر دار شدن زیادتره . ولی مابقی روزها احتمال دختر دارشدن

با کمک دکتر روزهای تخمک گذاری رو حدس زدم و سعی کردم اون روزها حتما نزدیکی داشته باشیم. اما تعیین جنسیت از نظر علمی 100 درصد به مرد بستگی داره.

ولی یه چیز دیگه هم شنیدم و اون اینکه قبل از بارداری اگه پسر می خوای باید خودت و مخصوصا شوهرت چیزهای گرم و دارای کلسیم زیاد بخورین. مثلا خرما و شیر و زعفران و... و اگه چیزهای سرد و شور که دارای سدیم و پتاسیم هستن بخورین بچه دختر می شه مثلا نمک یا چیپس و... اینا رو توی یه کتاب خوندم.
اما در مورد ما زیاد کاربردی نداشت چون من و همسرم قبل از بارداری مرتب دوغ و ماست می خوریم و ماهها بود که اصلا خرما هم نخورده بودیم. خودم هم ویار به چیزهای ترش و خنک داشتم بنابراین 100 درصد فکر می کردم نی نی دختره اما پسر شد.
دوست عزیز من هم ازکلومیفن استفاده کردم وبچه ام پسره البته من درکنارش ازغذاهایی که بچه روپسرمیکنه مصرف میکردم غذاهای سرشارازسدیم وپتاسیم به اضافه مغزها عسل طبیعی باپودرجین سینگ و زله رویال.
اما به نظرم سلامتی نی نی از همه چیز مهمتره . بچه ها موهبت الهی هستن . اگه خدا قابل دونست و کسی رو لایق مادر شدن دونست فقط و فقط باید شکرگزار بود و بس. باور کن که دختر و پسر فرقی ندارن هردوشون عزیزن
2714
فقط خدا جنسیت نی نی رو تعیین میکنه یک دلیل مهم بر این مدعا اینست که هیچ روش تعین جنسیتی صدر صد عمل نیکند حتی با لقاح مصنوعی هم اگر خدا نخواهد نطفه بسته نمی شود ما آدمها چقدر خود خواه شده ایم...............نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2719
2712
2687
2717